ورود به سامانه جامع خدمات الکترونیک نظام مهندسی ساختمان استان لرستان | arianarchitects

معرفی نماینده هیئت مدیره سازمان استان جهت عضویت در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی در رسیدگی و تشخیص مالیات فنی و مهندسی اعضای سازمان. کمک به ترویج اصول صحیح مهندسی و معماری و همکاری با وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری‌ها در زمینه کنترل ساختمان و اجرای طرح‌های یاد شده با استفاده از خدمات اعضای سازمان استان. کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي می باشد.

  • همکار گرامی با سلام به اطلاع می رساند دوره آموزشی و توجیهی «نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی» در تاریخ 17 خردادماه از ساعت 17 الی 20 در محل سالن اجتماعات ادار…
  • آقای محمدسعید کریمی در مسابقات طراحی کشوری سال ۱۳۹۸ رتبه اول را بدست آورد و بهترین طراح معرفی شد.
  • با توجه به وصول برخی بازخوردهای اعضا محترم سازمان به زمان و نحوه رسیدگی به اسناد پزشکی(بیمه مکمل درمان) و همچنین نظر به پیگیری های به عمل آمده توسط کمیته خدمات بیمه ای سازمان از مدیریت امور شعب بیمه میهن استان قم،موارد زیر جهت اطلاع اعضا محترم اعلام می گردد.
  • که پاسخ های سازمان به آنها شما را در تسریع دریافت خدمات یاری می نماید.
  • به منظور هماهنگی در امور سازمان‌های استان هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان از کلیه اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان‌های استان در سطح کشور تشکیل می‌شود.
  • فرا رسیدن 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد.

مجله خبری معماری آریانا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سامانه اتصال… فرا رسیدن 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد. مکاتبه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری در خصوص طراحی سازه نگهبان در سمت معبر و یا زمین بدون احداث بنا به شرح ذیل است. تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی.

گروه تخصصی تاسیسات برقی

خیر، برای شرکت در آزمون نیازی به عضویت نبوده ولی پس از قبولی باید در سازمان نظام مهندسی، در شهر مربوطه عضو شوید. © کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای سازمان نظام مهندسی استان مرکزی محفوظ می باشد 1398. اعضای هیئت مدیره سازمان طی برگزاری انتخابات داخلی به عنوان عضو هیئت رئیسه گروه های تخصصی و کمیسیون های شورای مرکزی برگزیده شدند.

آگهی مزایده اجاره واحد تجاری

با توجه به ضرورت رعایت بهداشت عمومی جامعه و به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نامه د… تبریک به آقای مهندس سیفی در خصوص انتخاب مجدد ایشان به عنوان … در راستای بهبود اطلاع رسانی سازمان در نظرسنجی پورتال جدید سازمان شرکت نمایید و نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را ارسال فرمایید. ارسال گزارش مرحله ای از طریق نماسان الکترونیک در شهرها و شهرکهای صنعتی استان شد. عملیات اجرایی ساختمان باید منحصرا توسط مهندس مجری ساختمان که دارای صلاحیت اجرای ساختمان هستند انجام…

اطلاعیه مهم در خصوص مجریان ذیصلاح

برنامه‌ریزی در جهت تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی. می‌توانید با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید. در کارهای ساختمانی انواع مختلفی از شمع‌ها، بر حسب شرایط تحت الارضی ، سطح آب زیر زمینی ، و نوع باری که باید حمل شود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد . اعضای سازه عبارتند از تیر، ستون، دستک، شبکه، کابل و شمع، و دال. بیشترِ مصالحی که در یک سازه استفاده می‌شود بتن و فولاد است.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا