پادکست AJ Climate Champions: آموزش طراحی با سواد آب و هوا

طراحی برای شرایط اضطراری آب و هوایی: راهنمای دانشجویان معماری، Pelsmakers، Donovan، Hoggard و Kozminsko (انتشارات RIBA، 2022)

توسعه و طراحی احیاکننده: چارچوبی برای توسعه پایدار

Climate Champions با همکاری ACAN، شبکه اقدام معماران در آب و هوا تولید می شود
پادکست توسط سایمون آلدوس تهیه و تدوین شده است
موسیقی: Edmilson do Pífano، Forró de dois Amigos. تفسیر: Felipe Tanaka e Banda Balaio de Baião





منبع

Climate Champions را در برنامه پادکست مورد علاقه خود پیدا کنید: از طریق Spotify، Apple Podcasts، Google Podcasts، Deezer و Podbean مشترک شوید.


درباره سوفی پلز میکرز

پاملا مانگ و بن هاگارد، گروه Regenesis (وایلی، 2016)

مالیک در ACAN، LETI و شبکه کربن کل زندگی فعال است. به عنوان بخشی از تحقیقات خود، او مجموعه ای از نمودارها را برای نشان دادن جنبه های مختلف پایداری ایجاد کرده است.

نمایش یادداشت ها: پروژه ها و منابع ذکر شده در این قسمت

در این قسمت از پادکست AJ Climate Champions، Pelsmakers استدلال می کند که آموزش ارزش ها باید در قلب آموزش معماری باشد. او معتقد است دانش آموزان با اطلاعات فنی بیش از حد در مورد پایداری بمباران می شوند و برای استفاده از دانش فنی برای بهترین محیط ساخته شده ممکن و نتایج برابری اجتماعی، یک پایه قوی در اخلاق معماری ضروری است. او استدلال می کند که این رویکرد نه تنها به محتوای برنامه درسی جدید نیاز دارد، بلکه نیاز به تغییر از استاد شاگردی به یادگیری همتا به همتا دموکراتیک تر و فراگیرتر دارد.

دکتر هبا الشرکاوی، رئیس گروه دانشکده هنر کینگستون

سوفی پلز میکرز دانشیار معماری پایدار و طراحی مسکن پایدار در دانشگاه تامپره فنلاند است که از سال 2019 در آنجا مستقر است و استاد مدعو در دانشکده معماری شفیلد است. او قبل از آمدن به بریتانیا در سال 1997، به عنوان یک معمار در بلژیک آموزش دید، جایی که او کارشناسی ارشد خود را در طراحی پایدار در دانشگاه لندن شرقی و دکترای خود را در بارتلت، در کنار دوره های کاری در ECD Architects و Levitt Bernstein به پایان رساند.

Pelsmakers با سه همکار خود همکاری کرده است تا یک راهنمای گام به گام برای طراحی با سواد آب و هوا برای دانش آموزان بنویسد که او در این قسمت با ما به اشتراک می گذارد. این کتاب که به همان اندازه برای معلمان و پزشکان مفید است، در حدود 10 موضوع، از مسئولیت جهانی گرفته تا انرژی، مواد و «لذت» ساختار یافته است. این کتاب بیش از 200 مطالعه موردی را برای همراهی با مضامین ذکر می‌کند، اما عمداً تصاویری را برای جلوگیری از زیبایی‌شناسی تجویزی شامل نمی‌شود. Pelsmakers معماری پایدار را به عنوان “بسیار زمینه ای و بسیار موقعیت” توصیف می کند.

برای قرار دادن نام خود در قرعه کشی جایزه برای برنده شدن یک نسخه از طراحی برای شرایط اضطراری آب و هوایی، نام، آدرس پستی (فقط آدرس های انگلستان) و وابستگی خود را به [email protected] ارسال کنید.

در ارتباط با

برای دریافت همه قسمت‌های AJ Climate Champions، اینجا را کلیک کنید.


101 قانون سرانگشتی برای ساختمان ها و شهرهای پایدارهاو هیوود (راتلج، 2019)

چاپ سوم او کتاب جیبی طراحی محیطی (2nd ویرایش RIBA Publishing 2015) در راه است.

درباره سیاران مالک

مهندس سازه سیاران مالک مطالعات فنی را در سنترال سنت مارتینز و انجمن معماری از سال 2016 و در مدرسه هنر کینگستون برای سه سال گذشته هماهنگ کرده است. پس از شش سال تمرین حرفه ای، او به دانشگاه بازگشت تا سواد اقلیمی خود را تقویت کند.

101 قانون سرانگشتی برای معماری کم انرژی، Huw Heywood (انتشارات RIBA، 2021)

Arch4change.com

ciaranmalik.org

سیاران مالیک، مهندس سازه و مربی، با به اشتراک گذاشتن بینش‌های حاصل از تدریس اخیر در هفت مدرسه مختلف معماری، خاطرنشان می‌کند که اصلاح برنامه درسی همگام با خواسته‌های دانش‌آموزان برای تغییر نبوده است و مقاوم‌سازی همچنان یک موضوع اقلیت است. مالیک استدلال می‌کند که وقتی دانش‌آموزان یک درک شهودی مبتنی بر شواهد ایجاد کنند، می‌توانند با نتایجی که هم «زیبا و هم هیجان‌انگیز» هستند آزمایش کنند.