پاشنکو ورکز خانه ای در تراس ویکتوریایی را در کامبرول بازسازی می کند

اتاق نشیمن سنتی رو به خیابان به یک دفتر تبدیل شده است تا امکان کار هیبریدی از خانه را فراهم کند.

این پروژه که به عنوان یک نمونه اولیه برای زندگی متراکم شهری در نظر گرفته شد، به دنبال به حداکثر رساندن فضا در چارچوب محدودیت‌های برنامه‌ریزی محلی بود، بیش از دو برابر کردن صفحه اصلی و چندین نسل از یک خانواده را قادر می‌سازد تا خانه را اشغال کنند.

این طرح با استفاده از مواد به دنبال ایجاد یک مسکن غنی تجربی بود. نماهای اضافات جدید با ورق های فولادی موجدار مایل به سفید پوشیده شده اند که با رنگ آلومینیومی قاب پنجره ها و درها مطابقت دارد. در همین حال، با الهام از بروتالیسم بلژیکی، بلوک‌های آشکار با محتوای بازیافتی بالا، کل محیط سایت را به عنوان یک موضوع متحد ترسیم می‌کند و – همراه با تیرهای فولادی نمایان، کف بتنی و عرشه فلزی – چیزی را ایجاد می‌کند که معمار آن را «یک خانواده زاهدانه» توصیف می‌کند.

در سایت شروع کنید دسامبر 2020
تکمیل دسامبر 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی 230 متر2
فرم قرارداد سنتی، JCT کارهای جزئی
هزینه ساخت 360000 پوند
هزینه ساخت در هر متر2 1650 پوند
معمار پاشنکو کار می کند
مشتری خصوصی
مهندس سازه مهندسی آبی
بازرس ساختمان تایید شده ساخت و ساز ویلکینسون
پیمانکار اصلی مختلف
نرم افزار CAD استفاده شده است میکرو استیشن



منبع

پایداری زیربنای بسیاری از انتخاب های طراحی در این پروژه بود: این پروژه پتانسیل یک خانه ویکتوریایی 130 ساله را باز کرد و آن را برای نیازهای فعلی زندگی از طریق اختراعات هوشمند مناسب ساخت. مساحت اولیه خانه بیش از دو برابر شده است و اکنون چندین نسل خانواده را در خود جای داده است.

بام های سبز گسترده در بالای پسوند جدید و اتاق باغ مناظر عالی از داخل ایجاد می کند، به چشم انداز همسایگان کمک می کند، اما همچنین اثر جزیره گرمایی شهری را کاهش می دهد و تنوع زیستی را تشویق می کند. دیوارهای جانبی باغ به عنوان امتداد عمودی سطح افقی باغ در نظر گرفته می شود و برای کوهنوردان در حال رشد استفاده می شود. تنوع زیستی همچنین با استفاده از چمن تنوع زیستی در باغ، و کاشت گسترده گونه‌های بهینه برای گرده‌افشان و زنبورها، که به نوبه خود گیاهان سبزی و میوه را در باغ گرده‌افشانی می‌کنند، تشویق می‌شود.
ماریا پاشنکو، کارگردان، پاشنکو آثار

این پروژه به عنوان دنباله ای از خیابان متشکل از پنج عنصر متوالی در نظر گرفته شد: تراس اولیه ویکتوریایی که از طریق یک دهلیز شیشه ای “پل” به پسوند جدید در سطوح زمین و اول متصل می شود، سپس یک باغ پاسیو در پشت آن، که به نوبه خود با قاب بندی شده است. یک اتاق باغ در انتهای آن

داده های پروژه

آتریوم که قلب ساختمان را تشکیل می دهد، نور روز را به عمق پلان می آورد، بنابراین نیاز به نور مصنوعی را کاهش می دهد و به گرم شدن خانه از پاییز تا بهار از طریق بهره های خورشیدی کمک می کند. پنجره های قابل باز شدن در بالاترین نقطه دهلیز، تهویه متقاطع طبیعی موثر را در تابستان فراهم می کند و نیاز به تهویه مطبوع را از بین می برد.

اکثر مصالح ساختمانی بر اساس اعتبار پایداری آنها انتخاب شده اند. بلوک‌های سازنده محلی Lignacite جرم حرارتی بزرگی را به ساختمان ارائه می‌کنند و از خنک ماندن ساختمان در تابستان اطمینان می‌دهند. گرمایش از کف در کف بتنی صیقلی امکان گرمایش کارآمد در دمای پایین را فراهم می کند. چهار پنل فتوولتائیک روی پشت بام مقدار قابل توجهی انرژی در طول سال تولید می کنند.