پانتر هادسپیت در نظر دارد یک بلوک 11 طبقه جایگزین خانه معماران کیت ویلیامز شود.

بازرس در آن زمان صحبت می کرد، سمت خیابان زیارت “[lacked] عمق و مفصل بندی، آن را به عنوان یک توده منفرد و یکپارچه جلوه می دهد.

افسران برنامه‌ریزی گفتند، علیرغم طرحی که شامل تخریب یک ساختمان «سازه‌ای سالم» است، اقدامات کافی توسط معماران برای رسیدن به اهداف خالص کربن صفر انجام شده است.

پانتر هادسپیت به تابلوی طراحی بازگشت و با مشورت شورای ساوتوارک، با طرحی اصلاح شده بازگشته است. این عمل تنوع بیشتری را در مصالح مورد استفاده در بیرون ساختمان و همچنین ورودی دوم در خیابان زیارت ایجاد کرده است.

طرح‌های پانتر هادسپیت پس از طرح اولیه آن از سال 2019 در پاسخ به نگرانی‌های مطرح‌شده توسط بازرس برنامه‌ریزی تغییر یافته است. تیم پشت این طرح پس از عدم تصمیم شورای ساوتوارک در مورد درخواست قبلی، درخواست تجدیدنظر کرده بود.

پیشنهادات برای دستیابی به صفر خالص شامل استفاده مجدد از مواد زائد ناشی از تخریب، کاهش حجم دیوارهای غیر باربر در ساختمان – و مقدار کربن تجسم‌شده – و همچنین سایر پیشرفت‌ها در تنوع زیستی است.

کیت ویلیامز وقتی AJ به او نزدیک شد از اظهار نظر خودداری کرد و مشخص نیست که آیا این تمرین به لانگ لین باز خواهد گشت یا خیر.



منبع

شورای ساوتوارک در جلسه روز سه شنبه (21 فوریه) در مورد این پیشنهادات تصمیم گیری خواهد کرد. افسر برنامه ریزی تصویب توسعه اداره شده توسط دفتر در بورو را توصیه کرده است.

اوایل موجود 20هفتم ساختمان انبار قرن هموار خواهد شد تا راه را برای یک بلوک 11 طبقه شامل یک لابی دو طبقه با یک کافه عمومی و فضای رویداد و همچنین 748 متر باز کند.2 «فضای کاری مقرون به صرفه» در طبقه همکف، در صورت تایید طرح ها. طبقات باقیمانده 7271 متر خواهد بود2 از دفاتر

سایت 0.11 هکتاری در لانگ لین، استودیوی معماران کیث ویلیامز را در خود جای داده است، تنها مستأجر ساختمانی که زمانی محل کسب و کار عمده فروشی پارچه بود.

تیم برنامه‌ریزی منطقه با توصیه به تأیید، گفت که طرح‌های اصلاح‌شده «مشکلاتی را که در طراحی ارتفاع خیابان زیارت شناسایی شده بود، بررسی می‌کنند… به طور کلی، توسعه پیشنهادی فضای اداری اضافی و باکیفیت را فراهم می‌کند».

طبقات بالای ساختمان به سمت عقب کشیده شده و چرخیده اند و در عین حال فضای سبز بیشتری را به بالکن در سطح هفت وارد کرده اند. بالکن ها نیز در طبقات سوم، چهارم و ششم خواهند بود.