پایگاه اطلاع رسانی عصر ساختمان صفحه اصلی | arianarchitects

انفجار مرگبار گاز در یک ساختمان مسکونی در روسیه عصر ساختمان- روز گذشته (پنجشنبه) دست کم ۱۲ نفر بر اثر انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی در شهر “نووسیبیرسک” در سیبری جان خود را از دست دادند. بیش از ۱۵ هکتار از اراضی ملی در قشم رفع تصرف شد عصر ساختمان- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف یک قطعه از اراضی ملی و دولتی به مساحت ۱۵۵ هزار و نهصد و پنجاه و شش متر مربع در جزیره قشم خبر داد. از ستون ‌های مارپیچ به ‌طور معمول برای جک زدن ستون‌ های بالایی سازه استفاده می‌ شود. فاصله بین این ستون ‌ها باید حدود 1.5 متر باشد و تا رسیدن به یک خاک مناسب یا بسترهای سنگی ادامه پیدا می ‌کند. در این نوع نشست کل پایه و زیربنای ساختمان در همان نقاط با سرعتی برابر به پایین حرکت می‌ کند. معمولاً در صورت ایجاد شکست یکنواخت هیچ نوع ترک ‌خوردگی به نشانه نشست ایجاد نمی ‌شود و در صورت ایجاد ترک، بسیار ناچیز هستند.

ساختمان های در حال اتمام کار تهران

اندازه، عمق، طول و عرض و نوع فوندانسیون (آواربرداری آجر و سنگ و تیرها) باید مطابق با نقشه معمار طرح ریزی شود. نقشه خود را با دفتر مقامات محلی مانند شهرداری هماهنگ کنید تا هیچ گونه مشکلی متعاقبا در فرآیند ساخت خانه شما در آن منطقه خاص پیش نیاید. همچنین، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که طرح شما نباید عوارض قانونی داشته باشد.

http://barbarinemoone.ir

این ساختمان ها، معمولا دارای دو یا چند طبقه در زیرزمین و دو یا چند طبقه در روی زمین می باشند که برای پارکینگ اتومبیل، دوچرخه، اسکوتر و سایر وسایل نقلیه موتوری استفاده می شوند. ساختمان های تحت این طبقه، شامل تأسیساتی هستند که بطور کامل یا جزئی از آن، برای تجارت و یا تولید عمده فروشی استفاده می شود. موسسات عمده فروشی ها، از ساختمان های بارخانه و یا انبار خود، برای ارائه خدمات حمل و نقل کامیون و یا خدمات رزرو حمل و نقل کامیون استفاده می کنند.

۲. ستون

در ایران معمولاً برای ساختن ستون ها از تیر آهن های دوبل یا بال پهن های تکی استفاده می نمایند. چرا بلوک هبلکس؟ چرا بلوک هبلکس؟ بلوک هبلکس نوعی بتن است که طی فرایند خاصی دچار تخلخل شده است. سقف کوبیاکس چیست؟ سقف کوبیاکس چیست؟ سقف هایی با عرض بلند را می توان جزو ارکانی دانست که در مکان هایی نظیر پارکینگ ها، بیمارستان ها و… استفاده… بلوک AAC، بلوکی اتوکلاوشده است که در این میان بلوک سیپورکس بهترین انتخاب است. پیشنهاد ما برای امنیت و مقاومت بیشتر استفاده از ” بلوک سبک “ است. در کشور عزیز ما ایران معمولاً برای ساختن این ستون‌ ها از تیر آهن‌ های I دوبل یا بال پهن‌ های تکی (آهن‌های هاش H) استفاده می‌ شود.

  • هدف یک ساختمان، در درجه اول ایجاد سرپناه در کنار امنیت برای ساکنین است.
  • ، عملیات خاکبرداری پروژه های مختلف را با قیمت پایین انجام میدهد.
  • در یک تعریف عمومی و جامع، به ساختمان هایی که از نظر ارتفاع از اندازه مشخصی بلندتر باشند، ساختمان بلندمرتبه اطلاق می گردد.
  • دیوارها میتوانند از جنس آجر، سنگ، فلز و بتن باشند؛ در ساختمان های امروزی دیوارهای بتنی به کار می روند.
اگر به خسارت های ناشی از مجله خبری معماری آریانا، انفجار و یا هر تخریبی که متوجه ساختمان است توجه کنیم، بیشترین تخریب و آوار ایجاد شده که موجب آسیب جانی و مالی میشود خرابی دیوار‌ها است. در یک تعریف عمومی و جامع، به ساختمان هایی که از نظر ارتفاع از اندازه مشخصی بلندتر باشند، ساختمان بلندمرتبه اطلاق می گردد. طبق مصوبه سال ۱۳۷۷ شورای عالی شهرسازی و معماری در ایران، ساختمان بلندمرتبه به ساختمان های بالاتر از شش طبقه گفته می شود. به ساختمان های بسیار بلند نیز اصطلاحاً آسمان خراش یا برج گفته می شود. ساختمان مهم ترین بخش در هر کشور و شهری است که انواع ساختمان بنا به نوع کاربری آن که می تواند شامل مسکونی، اداری، تجاری و… باشد.

هزینه خاکبرداری در تهران و کرج