پرداخت 100 انتشار اولین نتایج از نظرسنجی شفافیت حقوق و دستمزد


پلتفرم Pay 100 در ماه آگوست توسط گروهی از فعالان ناشناس برای ترویج شفافیت دستمزدها با هدف افزایش حقوق در سراسر صنعت راه اندازی شد.

این نظرسنجی که توسط بنیان‌گذاران آن به‌عنوان «عمل تغییر پیشرونده» توصیف می‌شود، صدها پاسخ دریافت کرد که به گفته آن‌ها، «تعداد قابل‌توجهی» از متخصصان میزان درآمد خود را در تمرین‌های فردی به اشتراک گذاشتند.

این اولین تصویر زنده از نتایج اکنون منتشر شده است، با هدف انتشار بیشتر پس از دریافت «داده‌های کافی». روش‌های برجسته موجود در داده‌ها شامل Foster + Partners، Make، AHMM، David Chipperfield Architects، Hawkins\Brown، RSHP، Heatherwick Studio، Grimshaw، BDP و BIG.

یافته‌های اولیه نشان‌دهنده میانگین حقوق و دستمزد است و شامل موارد زیر است: بخش اول دستیار معماری با کمتر از سه سال تجربه. دستیار معماری قسمت دوم با تجربه کمتر از سه سال؛ و معمار/طراح معماری با کمتر از پنج سال تجربه.

در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط حامیان این پروژه آمده است: “Wاین را به عنوان یک لحظه مهم می بینیم که نشان دهنده یک حرکت فعال به سمت بهبود مالی در سراسر این حرفه است. ما واقعا امیدواریم که نتایج Pay 100 انگیزه و الهام بخش رقابت سالم برای کارفرمایان و کارمندان باشد.

همانطور که انتظار می‌رفت، اولین عکس فوری ما نشان می‌دهد که واقعاً تفاوت حقوق بین کارها وجود دارد.

بنیانگذاران این پلتفرم از کارفرمایان می خواهند که در راستای آن تلاش کنند تبدیل شدن به یک کارفرمای معتبر Pay 100 و ‘انجبا استفاده از مزایای بلند مدت پرورش کارکنان با ارزش واقعی.

یک سخنگوی اضافه کرد: «ما از تک تک افرادی که آگاهانه ریسک انجام کار خود را پذیرفته اند و متوجه شده اند که تسلیم شده اند، کاملاً آگاه هستیم و از آنها تشکر می کنیم. برای ما این نشان‌دهنده طولی است که مردم مایلند برای ایجاد تغییرات مثبت طی کنند.

پرداخت 100 اولین تلاش آنلاین نیست که بر روی رفتار شرکت ها و رفتار آنها با کارکنان تمرکز کند. وب سایت آمریکایی Glassdoor همچنین به کارمندان فعلی و سابق اجازه می دهد تا به طور ناشناس شرکت خود را بررسی کنند.

نظر اتحادیه، بخش کارگران معماری – صدای متحد جهان

این ارقام نشان می‌دهد که کارگران معماری برای دهه‌ها می‌شناختند: دستمزد در سطوح پایین به‌شدت پایین است، به‌ویژه در مراحل اولیه حرفه‌شان. ما در 30 تا 40 سال گذشته شاهد رکود دستمزدها بوده‌ایم که دستمزدها به طور قابل توجهی از تورم عقب مانده است و ما هیجان‌زده هستیم که شفافیت عمومی از طریق نظرسنجی پرداخت 100 ابزار دیگری را برای کارگران برای مبارزه برای شرایط کاری عادلانه‌تر در سراسر بخش فراهم می‌کند.

بدیهی است که بسیاری از مشاغل هنوز کمتر از دستمزد واقعی زندگی به کارکنان حقوق می دهند. با رواج اضافه کاری بدون دستمزد در صنعت معماری، این احتمال وجود دارد که کارگرانی که در پایین ترین کارها قرار دارند، کمتر از دستمزد واقعی زندگی مورد نیاز برای تمام فعالیت های اجاره ای RIBA و در برخی موارد حتی کمتر از حداقل دستمزد انگلستان (حقوق زندگی واقعی برای 37.5 ساعت کار در هفته 21255 پوند در انگلستان و 23300 پوند در لندن است؛ حداقل دستمزد 18525 پوند است و اضافه کاری بدون حقوق نیز باید در تمام محاسبات لحاظ شود. تعجب آور نیست که نرخ خروج افراد حاشیه نشین بیشتری را در حرفه خود مشاهده می کنیم. فقط چند دلار بیشتر در سال – چه روش هایی ممکن است برای یک مدل خرج شود – می تواند تفاوت بزرگی برای دستیارانی که در تقلا برای پرداخت اجاره خود هستند ایجاد کند.

ما باید مراقب باشیم از کسانی که حقوق بیشتری می پردازند تجلیل نکنیم، این ارقام باید حداقل باشد نه استثناء قاعده. پرداخت تنها ابزاری است که می‌توانیم از آن برای تجزیه و تحلیل شرایط کار در عمل استفاده کنیم، اما خطر نادیده گرفتن مسائل متقاطع متعددی را که کارگران معماری با آن مواجه هستند، می‌کند. برای مثال، کار بیش از حد توسط این رتبه‌بندی‌ها مشخص نمی‌شود. کار کردن فراتر از ساعات قراردادی خود، بدون پرداخت TOIL یا اضافه کاری کافی، نه تنها سلامت روحی و جسمی شما را کاهش می دهد، بلکه به طور موثر نرخ حقوق ساعتی شما را کاهش می دهد.

ما دیده‌ایم که کارفرمایان به شدت با افشاگران رفتار می‌کنند

مهم است که هنگام ارائه داده های مربوط به پرداخت خود، خطر قربانی شدن را در نظر داشته باشید. ما انتظار عقب نشینی گسترده از سوی کارفرمایان را نداریم. حق شما برای به اشتراک گذاشتن حقوق تحت قانون برابری 2010 محافظت می شود، اگر در حال بحث در مورد حقوق خود به منظور تعیین اینکه آیا به دلیل تبعیض به شما دستمزد متفاوتی با همکار دریافت می کنید یا خیر، و یک بند رازداری پرداخت نمی تواند برای مجازات اعمال شود. شما برای این با این حال، اغلب اوقات، ما شاهد بوده ایم که کارفرمایان به قوانینی که از کارگران محافظت می کند توجهی نمی کنند و در برابر افشاگران بسیار سختگیرانه عمل می کنند. حتی اگر کارفرما مجبور به پرداخت دو سال پایین تر از خط در دادگاه استخدام شود، کارگر استرس و بی ثباتی باورنکردنی را تحمل کرده است.

بهترین بیمه در برابر قربانی شدن فردی اقدام جمعی است. ما هر کسی را که قصد موضع گیری در برابر دستمزدهای راکد و شرایط کاری بد در دفتر خود را دارد تشویق می کنیم تا با همکاران خود گرد هم آیند، گفتگو را شروع کنند و برای پشتیبانی مستقیم سازماندهی محل کار به UVW-SAW بپیوندند.

مانیفست و آرزوهای 100 را بپردازید

  1. تشویق – بهبود مالی در کل حرفه.
  2. تشویق – تمرین هایی برای رقابت مالی برای جذب بهترین استعدادها.
  3. کاهش – کاهش بالقوه دستمزدها در بین تمرین‌ها، به طوری که کسانی که واقعاً برای کارکنان خود ارزش قائل هستند، احتمال بیشتری برای برنده شدن کار و در نتیجه سودآوری بیشتر دارند.
  4. تشویق کننده – دستمزدها شروع به همگام شدن با تورم کنند.
  5. مبارزه با نابرابری پرداخت.
  6. ارائه – ابزاری برای متخصصان استخدام که در واقع برای کارمندان بالقوه جذاب است، بنابراین به کارمندان بالقوه اجازه می دهد تا به طور خاص برنامه های کاربردی را به سمت مطلوب ترین کارفرمایان بالقوه از نظر مالی هدف قرار دهند.
  7. تشویق – ارتقای نقش سالم در درون شیوه ها، به طوری که کسانی که زمان قابل توجهی را برای نقش خود صرف کرده اند کمتر با دیگران تحت عنوان مشابه مقایسه می شوند.
  8. کمک – کارفرمایان موفقیت کسب و کار خود را از طریق کارکنان راضی تر و افزایش حفظ کارکنان بهبود می بخشند.



منبع