پنجره های پاپ آپ Concéntrico 09، Logroño

لوگرونو، در شمال اسپانیا، شهری تاریخی مشرف بر رودخانه ابرو و مرکز استان تولید شراب ریوخا است. فستیوال بین المللی معماری و طراحی Logroño – همچنین به عنوان Concéntrico شناخته می شود – از زمان تأسیس در سال 2015، بیش از 70 دستگاه پاپ آپ و غرفه را در سراسر منطقه مرکزی شهر تاریخی ارائه کرده است.

آخرین قسمت این جشنواره به سنت دیرینه میزبانی یک غرفه اطلاعاتی برنده مسابقه در Plaza de Escuelas Trevijano ادامه می دهد. همچنین شامل یک مسابقه برای یک مداخله برجسته در ضلع غربی پارک Felipe VI و برای نصب در قطعه Mantible Ecológico در تاکستان Viña Lanciano در حاشیه Logroño است.



منبع

مسابقات سال گذشته به دنبال پیشنهادهای مبتکرانه و متنی برای یک غرفه اطلاعات موقت جدید در Plaza de Escuelas Trevijano بود. برای مداخله در خیابان Obispo Bustamante در نزدیکی؛ و برای یک جفت تاسیسات روستایی در Viña Lanciano، اسپانیا و Quinta do Seixo، پرتغال.

داوران شامل خاویر پنیا، کارگردان Concéntrico خواهند بود. آنجل کاررو، رئیس بنیاد فرهنگی معماران لاریوجا و ایزاسکون چینچیلا، استاد معماری
در دانشکده معماری بارتلت

مسابقات ناشناس به دنبال پیشنهادهای نوآورانه و متنی برای یک غرفه اطلاعات موقت جدید در Plaza de Escuelas Trevijano هستند. برای مداخله در نزدیکی پارک فیلیپ ششم؛ و برای نصب روستایی در Viña Lanciano.

آثار ارسالی برای هر مسابقه باید شامل دو پانل در اندازه A2 با تصاویر مفهومی و توضیحات مکتوب به زبان انگلیسی یا اسپانیایی باشد. مفاهیم بر اساس قابلیت، قابلیت ساخت و ادغام با بافت اطراف مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

تیم های برنده ساخت سه مفهوم برنده از تخته سه لا گارنیکا را به موقع برای آخرین دوره جشنواره سالانه که از 27 آوریل تا 2 می برگزار می شود، طراحی و هماهنگ خواهند کرد. به هر برنده جایزه برتر 2500 یورو نیز تعلق خواهد گرفت.

بر اساس این خلاصه: «Concéntrico 09 از 27 آوریل تا 2 مه 2023 به Logroño خواهد آمد. نسخه نهم شش روز جشنواره را ادغام می کند تا کاربردهای جمعی جدیدی را پیشنهاد کند که ایده اجتماع را در فضای عمومی تقویت می کند.

Concéntrico مسئولیت تولید و ساخت پروپوزال های برنده را با هماهنگی تیم های منتخب در مسابقات Plaza Escuelas Trevijano، Viña Lanciano و Parque Felipe VI بر عهده خواهد داشت.

تیم های برنده هر کدام 2500 یورو جوایز نقدی دریافت می کنند و مفاهیم خود را که توسط Concéntrico 07 ساخته شده است را به موقع برای جشنواره می بینند. در صورت نیاز به ساخت و ساز خارج از سایت، برندگان بودجه ساخت 8000 یورو دریافت خواهند کرد.

جزئیات مسابقه

برندگان A Table in Plaza de Escuelas Trevijano توسط AAA، A la mesa در خیابان Obispo Bustamante توسط Ander López Alberdi و Sarai Olabarrieta Morales و کهن الگوی خانه – نصب شده در Viña Lanciano و Quinta do Seixo – توسط Collective X بودند.

عنوان پروژه Concéntrico 09 – تماس‌ها را باز کنید
مشتری
جشنواره بین المللی معماری و طراحی Logroño
ارزش قرارداد 7500 یورو
مهلت دور اول 10 ژانویه
محدودیت های اگرچه تولید و مونتاژ غرفه به عهده جشنواره خواهد بود، اما تیم برنده باید در هنگام مونتاژ برای اهداف هماهنگی و در افتتاحیه Concéntrico 09 برای ارائه نصب حضور داشته باشد.
اطلاعات بیشتر https://concentrico.es/en/