پیتر باربر و معماری 00 برای پروژه‌های کلیدی بیمارستان سنت پانکراس انتخاب شدند

وی افزود: رقابت طراحی بر ارتباط با استعدادهای جدید متمرکز بود که طراحی خالص کربن، فراگیر بودن و رفاه را درک و ترویج می کنند. این یک روند بسیار مثبت بود و ما روابط جدید زیادی با شرکت های جدید ایجاد کرده ایم. ما اکنون دو شرکت استثنایی را برای پیشبرد طرح های اولیه خود منصوب کرده ایم.

تجاری

  1. معماری 00
  2. گورت اسکات
  3. استودیو مولتی
  4. HNNA

ما مشتاقانه منتظر کار با آنها هستیم و از اینکه خلاقیت و استعداد آنها در سایت بیمارستان سنت پانکراس اعمال می شود هیجان زده هستیم.

با هم KCCLP و C&I می‌خواهیم «محیط جدیدی را ایجاد کنیم که به طور مثبت به سلامت روانی و جسمی کمک می‌کند».

شاررت – که در کینگز کراس در ساختمان R7 میزبانی شد – به شرکت های انتخاب شده در لیست نهایی این فرصت را داد تا با اعضای تیم های رهبری KCCLP و C&I، اعضای تیم توسعه KCCLP و اعضای تیم مدیریت توسعه شورای کامدن ملاقات کنند.

مسکونی

  1. معماران پیتر باربر
  2. pH+
  3. KAEBCA (معماری کریستوفر آدلاید، EBBA Architects و Cairn)
  4. دفتر تغییر
  5. خال

توسعه‌دهنده با AJ کار کرد تا یک لیست طولانی متنوع از شیوه‌ها تولید کند، که شامل ستاره‌های آینده و همچنین استودیوهای با استعدادی بود که در کار بر روی طرح‌هایی که مبتنی بر پایداری، رفاه و جامعیت جامعه بودند، مهارت داشتند.

پانل مصاحبه، متشکل از نمایندگان ارشد Argent، Australian Super و C&I، معماران Peter Barber را برای مسکن و Architecture 00 را برای ساختمان تجاری انتخاب کردند.

شرکت سهامی محدود کینگز کراس مرکزی (KCCLP) با حمایت آرژانت این شیوه ها را – از طریق یک مسابقه سازماندهی شده توسط AJ – از 9 شرکت محلی یا نوظهور به عنوان بخشی از برنامه های خود برای توسعه مجدد سایت در کامدن، درست در شمال ایستگاه سنت پانکراس انتخاب کرد.

KCCLP با مالک زمین Camden & Islington NHS Foundation Trust (C&I) همکاری می‌کند تا تسهیلات جدید بهداشت روانی بیماران بستری و اجتماعی را در زمین شمال لندن، در کنار خانه‌ها، دفاتر، کافه‌ها و فضاهای عمومی جدید فراهم کند. این پروژه در کنار بیمارستان چشمی جدید 250 میلیون پوندی Oriel طراحی شده توسط Penoyre & Prasad و White Arkitekter خواهد بود.

از آنجایی که طرح سایت بیمارستان سنت پانکراس، که توسط Bennetts Associates برنامه ریزی شده است، هنوز در مراحل اولیه خود باقی مانده است، این دو مرکز اکنون با جامعه محلی شروع به کار خواهند کرد تا چشم اندازی برای دگرگونی طرح ایجاد کنند. مشارکت عمومی در این زمینه از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

منبع: جیسون هاکس

شیوه های فهرست کوتاه

این یک روند بسیار مثبت بود

رابرت ایوانز، مدیر اجرایی املاک کینگز کراس و شریک مدیریت مشترک در Argent، گفت: “این مسابقه طراحی نقطه عطفی مهم در این پروژه هیجان انگیز برای توسعه مجدد سایت بیمارستان سنت پانکراس است.

ما می‌خواهیم سایت بیمارستان سنت پانکراس را تغییر دهیم تا امکانات جدید مراقبت‌های بهداشتی مدرن، خانه‌های جدید، از جمله خانه‌های مقرون‌به‌صرفه و دفاتر جدید را ارائه دهیم. ما همچنین می‌خواهیم ساختمان‌های ویکتوریایی تاریخی را حفظ و تغییر کاربری دهیم، فضاهای عمومی با کیفیت بالا ایجاد کنیم و فرصت‌های شغلی و آموزشی متنوعی را فراهم کنیم. این سایت یک فرصت منحصر به فرد برای ایجاد مکانی گرم و دلپذیر برای همه کسانی که زندگی می کنند، کار می کنند یا از این منطقه بازدید می کنند ارائه می دهد و به سلامت روحی و جسمی افراد کمک می کند.

این لیست طولانی سپس به فهرست نهایی نه نفره کاهش یافت (زیر را ببینید)، همه آنها به یک شاررت یک روزه دعوت شده بودند. از پنج تا از تمرین‌ها خواسته شد تا مفاهیم اولیه یک ساختمان مسکونی را بررسی کنند، در حالی که به چهار مورد برای یک بلوک فضای کاری توضیح داده شد.

پس از این رویداد، از 9 شرکت دعوت شد تا طرح‌های خود را در قالب طرح‌های ارسالی توسعه دهند و خلاصه‌ای از طراحی دقیق‌تر و همچنین فرصت ملاقات با تیم‌های C&I، Argent و غول بازنشستگی AustralianSuper که 70 درصد سهام آن را در اختیار دارد، به آنها داده شد. KCCLP.

سایت بیمارستان سنت پانکراس



منبع