چارچوب دانشگاه آنگلیا شرقی

UEA که در سال 1963 تأسیس شد، یک پردیس 130 هکتاری در حاشیه غربی نورویچ را اشغال کرده و حدود 17000 دانشجو را در خود جای داده است. این سایت برجسته شامل یک دیوار آموزشی بزرگ و چندین بلوک اقامتی Ziggurat است که توسط Lasdun طراحی شده است.

“در نتیجه دانشگاه مایل است یک ثبت نام مشاور تهیه کند تا مجموعه ای از مشاوران داشته باشد که بتواند مستقیماً از آنها دعوت کند یا در صورت بروز پروژه های خاص مناقصه (از طریق مینی مسابقات) را درخواست کند.”

تیم‌هایی که برای حداکثر قرارداد چهار ساله انتخاب می‌شوند، این فرصت را خواهند داشت تا روی مجموعه‌ای از پروژه‌ها در محوطه دانشگاه که توسط دنیس لازدون طراحی شده است، کار کنند، که خانه مجموعه‌ای از ساختمان‌های نمادین از جمله مرکز هنرهای تجسمی Sainsbury در فهرست درجه II نورمن فاستر است. .

مناقصه های مرحله دوم 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهند شد. متقاضیان باید 10 میلیون پوند بیمه مسئولیت کارفرما، 10 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی و 5 میلیون پوند بیمه غرامت حرفه ای داشته باشند.

جزئیات مسابقه

«انعطاف پذیری ذاتی ساختمان های اصلی و کیفیت پردیس به طور کلی مبنای مناسبی برای سازگاری فراهم کرده است. با تعدادی از موافقت‌های برنامه‌ریزی کامل که قبلاً به دست آمده‌اند، دلایل زیادی وجود دارد که اطمینان داشته باشیم که این امر در آینده قابل پیش‌بینی ادامه خواهد یافت.

دانشگاه انتظار دارد در طول چهار سال آینده حدود 37.5 میلیون پوند برای پروژه های سرمایه ای و کارهای جزئی هزینه کند که از طریق یک سری مسابقات کوچک به اعضای چارچوب اهدا می شود.

این چارچوب به مدت سه سال با امکان تمدید برای یک سال دیگر اجرا خواهد شد. بنیاد NHS بیمارستان‌های دانشگاه نورفولک و نورویچ نیز ممکن است از چارچوب پروژه‌های خود استفاده کند.

طبق این خلاصه: «به عنوان یک دانشگاه واحد با جمعیت دانشجویی در منطقه 17000، پردیس به عنوان یک جامعه خودمختار عمل می کند. تقاضا برای فضا و امکانات مدرن با استانداردی بالاتر از آنچه در ابتدا تصور می شد در سال های اخیر به طور پیوسته در سراسر جامعه در حال رشد بوده است.

عنوان پروژه ثبت نام مشاور سرمایه و کارهای جزئی بخش املاک
مشتری دانشگاه آنگلیای شرقی
ارزش قرارداد 12.7 میلیون پوند
مهلت دور اول ظهر، 12 آوریل 2023
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات حداکثر سه قرارداد را در هر ترکیبی از بخش دولتی یا خصوصی ارائه دهند. داوطلبانه، خیریه یا شرکت اجتماعی که مربوط به نیاز است. قراردادهای عرضه یا خدمات باید طی سه سال گذشته انجام شده باشد. قراردادهای کار ممکن است از پنج سال گذشته باشد
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/006424-2023?origin=SearchResults&p=1



منبع

این چارچوب به هفت قسمت تقسیم شده است که شامل مدیریت پروژه، برنامه ریزی معماری و اصلی، نقشه برداری کمیت، مشاوره مهندسی مکانیک و برق، مشاوره مهندسی عمران و سازه، مشاوره برنامه ریزی و خدمات نقشه برداری ساختمان می شود.

Architype، Pick Everard، Feilden and Mawson، Arup Associates، Mather Associates، John RMJM، Shepheard Epstein Hunter، LSI Architects و HawkinsBrown همگی ساختمان‌هایی را در محوطه پارکلند تکمیل کرده‌اند که ساختمان‌های اصلی اولیه آن در سال 2003 فهرست شدند.