چارچوب دانشگاه رابرت گوردون 2023-26

دانشگاه رابرت گوردون که ابتدا به عنوان یک موسسه آموزشی در قرن 18 توسط تاجر محلی رابرت گوردون تأسیس شد، در سال 1992 موفق به کسب مقام دانشگاهی شد و اکنون میزبان نزدیک به 17000 دانشجو و 1500 کارمند است. پردیس اصلی دانشگاه Garthdee مشرف به رودخانه دی شامل 12500 متر مربع مدرسه تجاری آبردین است که توسط Foster + Partners در سال 1998 تکمیل شد.

برآورد می‌شود که هزینه‌های معماری حدود ۷۰۰،۰۰۰ پوند در طول مدت این چارچوب باشد و حداکثر پنج تیم دعوت خواهند شد تا برای مکان‌هایی در چارچوب پس از یک دور مقدماتی اولیه پیشنهاد دهند.

این چارچوب به مدت سه سال با گزینه ای برای تمدید برای 12 ماه دیگر اجرا می شود و به چهار قسمت تقسیم می شود که شامل نقشه برداری کمی، معماری، مهندسی عمران و مهندسی مکانیک می شود.

عنوان پروژه خدمات حرفه ای مشاوره املاک
مشتری دانشگاه رابرت گوردون
ارزش قرارداد 1 میلیون پوند
مهلت دور اول ظهر، 6 ژانویه
محدودیت های مناقصه گران باید عضویت یک نهاد حرفه ای مناسب را داشته باشند، در صورت عضویت در یک نهاد جایگزین، لطفاً جزئیات و توجیهات را ارائه دهید
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/033758-2022?origin=SearchResults&p=1



منبع

تیم‌هایی که برای آخرین چارچوب انتخاب شده‌اند، روی ترکیبی از تغییرات و نوسازی، انطباق‌ها و گسترش ساختمان‌های موجود، کارهای تعمیر و نگهداری و ساختمان‌های جدید از جمله تخریب برخی از ساختمان‌های موجود کار خواهند کرد.

پروژه‌های سرمایه‌ای کوچک معمولاً دارای ارزش قراردادی بین 150000 پوند تا 1 میلیون پوند هستند، اگرچه پروژه‌های کوچک‌تر کمتر از 20000 پوند است. هماهنگ کننده معماری و CDM همچنین ممکن است در مطالعات امکان سنجی یا توصیه های عمومی و غیره مشارکت داشته باشد که می توان هزینه آن را به صورت ساعتی دریافت کرد.

پیشنهادها 60 درصد بر اساس تجربه قبلی، 20 درصد بر اساس امکانات فنی برای تضمین کیفیت و 20 درصد بر اساس اقدامات مدیریت زیست محیطی ارزیابی خواهند شد.

جزئیات مسابقه

اکثر پروژه‌های سرمایه کوچک برنامه‌ریزی‌شده در طول دوره تعطیلات تابستانی (اردیبهشت تا سپتامبر) اجرا می‌شوند، اگرچه برخی از پروژه‌ها در زمان‌های دیگری که نیاز فوری به آن‌ها وجود دارد یا جایی که کار تأثیری نخواهد داشت، انجام خواهد شد. در مورد کسب و کار دانشگاه

بر اساس این خلاصه: “حجم کار در نوسان است اما تقریباً 280000 پوند در طول دوره 2019-2022 در هزینه ها و هزینه های هماهنگ کننده معماری و CDM توسط دانشگاه هزینه شده است. پروژه ها عمدتاً شامل کارهای نوسازی یا تغییر در مناطق آموزشی، اداری و مسکونی است.

تیم‌هایی که برای این چارچوب انتخاب می‌شوند این فرصت را خواهند داشت تا روی طیف وسیعی از پروژه‌ها با اندازه و پیچیدگی متفاوت با دانشگاه تاریخی آبردین که بودجه سالانه آن حدود 103 میلیون پوند است، کار کنند.