چارچوب دانشگاه کمبریج 2022-26

بخش املاک مسئول برنامه ریزی، توسعه و بهره برداری از املاک عملیاتی و سرمایه گذاری دانشگاه است. این شرکت 350 نفر را استخدام می کند و مسئول بودجه های سرمایه ای و عملیاتی بیش از 200 میلیون پوند است. املاک عملیاتی یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین ساختمان‌های بریتانیا است که از ساختمان‌های درجه یک گرفته تا آزمایشگاه‌ها و امکانات تحقیقاتی پیشرفته، موزه‌ها تا مزرعه و باغ گیاه‌شناسی را شامل می‌شود.

در طول دهه گذشته، دانشگاه در ایجاد هزاران خانه و امکانات جدید – طراحی شده توسط معمارانی از جمله استانتون ویلیامز، مککرینور لاوینگتون، آلیسون بروکس و ویترفورد واتسون مان – در ادینگتون در حاشیه شمال غربی شهر تاریخی پیشرو بوده است.

دانشگاه کمبریج که در سال 1209 تأسیس شد، سومین دانشگاه قدیمی باقی مانده در جهان است و بودجه سالانه آن حدود 2.3 میلیارد پوند است.

پیشنهادات دور اول 100 درصد از نظر کیفیت ارزیابی خواهد شد.

جزئیات مسابقه

انتظار می‌رود که آخرین چارچوب مجموعه‌ای از کارهای ساخت‌وساز کوچک جدید، کارهای مهندسی عمران و سازه، کارهای الکتریکی و مکانیکی، تجهیز و نوسازی، کارهای بزرگراه‌ها، کارهای خارجی و کارهای میراثی را پوشش دهد.

تیم‌هایی که برای این چارچوب انتخاب شده‌اند این فرصت را خواهند داشت تا روی مجموعه‌ای از پروژه‌ها با دانشگاه تاریخی که دارایی خالص آن حدود 4.9 میلیارد پوند ارزش دارد و بخشی از راه ایجاد یک توسعه شهری 1 میلیارد پوندی به نام Eddington است، کار کنند.

چارچوب چهار ساله به شش بخش تقسیم می شود که شامل مدیریت هزینه، مدیریت پروژه، مهندسی معماری، عمران و سازه، مهندسی خدمات و خدمات نقشه برداری ساختمان می شود. پس از تکمیل پرسشنامه انتخاب، تیم های واجد شرایط در ماه آوریل به مناقصه دعوت خواهند شد.

بر اساس این خلاصه: «دانشگاه سالانه 2 میلیارد پوند درآمد دارد. درآمد تحقیقاتی که به صورت رقابتی از شوراهای تحقیقاتی بریتانیا، اتحادیه اروپا، موسسات خیریه و صنعت به دست می‌آید، بیش از 500 میلیون پوند در سال است و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. ماموریت این دانشگاه کمک به جامعه از طریق پیگیری آموزش، یادگیری و تحقیق در بالاترین سطوح بین المللی تعالی است.

طبق اسناد مناقصه، دانشگاه معمولاً حداکثر پنج پروژه ساختمانی با ارزش بالای 20 میلیون پوند را هر سال و بین 40 تا 50 پروژه کوچک به ارزش بین 50000 تا 3 میلیون پوند را سفارش می دهد.

عنوان پروژه چارچوب خدمات حرفه ای ساخت و ساز
مشتری رئیس، کارشناسی ارشد و دانش پژوهان دانشگاه کمبریج
ارزش قرارداد 80 میلیون پوند
مهلت دور اول 22 دسامبر
محدودیت های متقاضیان باید سه پروژه نمونه از پنج سال گذشته مرتبط با هر یک از دسته‌های زیر ارائه دهند: محیط‌های زنده، ساختمان‌های میراثی، بازسازی، پروژه‌های آموزش عالی، آزمایشگاه‌ها و نصب تجهیزات فنی تخصصی.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/033017-2022?origin=SearchResults&p=1



منبع