چارچوب قطارهای شمالی

«نوع بسته‌های کاری که ممکن است از طریق چارچوب راه‌اندازی شوند، معمولاً شامل موارد زیر می‌شوند، اما محدود به آنها نمی‌شوند – خدمات مشاور طراح اصلی، نقشه‌برداری خدمات مشاور طراح اصلی، از جمله نظرسنجی‌های تخصصی، خدمات پشتیبانی معماری، امکان‌سنجی و خدمات طراحی و مشاوره تخصصی. .

مدت این چارچوب در مجموع حداکثر هشت سال خواهد بود، یک دوره اولیه چهار ساله با امکان تمدید 48 ماه دیگر. هیچ تمدید فردی برای مدت بیش از 24 ماه اعطا نخواهد شد.

Northern Trains توسط وزارت حمل و نقل در سال 2020 ایجاد شد تا قابلیت اطمینان خدمات در سراسر شمال انگلستان را به دنبال انتقاد از عملکرد امتیاز Arriva Rail North بهبود بخشد.

تیم‌هایی که برای چارچوب هشت ساله انتخاب شده‌اند این فرصت را خواهند داشت تا روی مجموعه‌ای از پروژه‌های سرمایه و تعمیر و نگهداری جدید که توسط شرکت عمومی راه‌اندازی قطار مستقر در یورک که دو سال پیش جایگزین Arriva Rail North برنامه‌ریزی شده است، کار کنند.

چارچوب جدید پروژه‌های سرمایه‌ای و تعمیراتی را پوشش می‌دهد که توسط سازمان دولتی که خدماتی را در سراسر منطقه و شهرهای بزرگ مانند لیورپول، منچستر، نیوکاسل، شفیلد و لیدز به هم متصل می‌کند، اجرا می‌کند.



منبع

این چارچوب به دو بخش تقسیم می شود که به ترتیب خدمات پشتیبانی طراح اصلی و طراح اصلی و خدمات مدیریت پروژه را پوشش می دهد. املاک شمال قطار شامل 476 ایستگاه و 22 انبار راه آهن در سراسر شمال انگلستان است که از میدلندز تا مرزهای اسکاتلند امتداد دارد.

طبق گزارش کوتاه: «قطارهای شمال چارچوبی را برای ارائه خدمات طراحی حرفه ای و مدیریت پروژه ایجاد می کند تا از ارائه برنامه سرمایه و کارهای تعمیر و نگهداری حمایت کند.