چارچوب کالج ترینیتی دوبلین

تیم‌های برنده این فرصت را خواهند داشت تا روی طیف وسیعی از پروژه‌های حفاظتی در سراسر محوطه دانشگاه کالج گرین 45 هکتاری و سایر امکانات ماهواره‌ای کار کنند.

حداکثر شش شرکت کننده به این چارچوب منصوب خواهند شد. قرارداد اولیه تحت توافق چارچوب، ارائه یک بررسی وضعیت دقیق از Campanile واقع در محوطه کالج ترینیتی دوبلین است.

عنوان پروژه قرارداد چارچوب چند حزبی برای ارائه خدمات معماری حفاظتی (درجه 1) برای کالج ترینیتی دوبلین
مشتری ترینیتی کالج دوبلین، دانشگاه دوبلین
ارزش قرارداد 4 میلیون یورو
مهلت دور اول 11 صبح، 20 آوریل 2023
محدودیت های تی بی سی
اطلاعات بیشتر https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:162687-2023:TEXT:EN:HTML&src=0



منبع جست‌وجوی یک طراح اصلی هفت سال پس از آن صورت می‌گیرد که TCD Perkins+Will را برای یک پردیس نوآوری جدید ۸۴۰ میلیون پوندی در زمینی به مساحت ۲.۲ هکتار مشرف بر اسکله گرند کانال و در فاصله‌ای کوتاه از تئاتر برجسته Bord Gáis Energy Theatre دانیل لیبسکیند انتخاب کرد.

با توجه به خلاصه: “کالج ترینیتی دوبلین، دانشگاه دوبلین به دنبال ایجاد یک توافقنامه چارچوب چند حزبی برای ارائه خدمات معماری – حفاظت (درجه 1) است. قرارداد چارچوب حداکثر برای یک دوره چهار ساله ایجاد خواهد شد.

پیشنهادات برای گنجاندن در آخرین چارچوب 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهد شد.

جزئیات مسابقه

فراخوان درخواست هشت سال پس از آن صورت می گیرد که معماران Heneghan Peng مستقر در دوبلین برنده قراردادی به ارزش 700000 پوند برای طراحی یک مرکز بازدیدکننده در کتابخانه برکلی ABK در دانشگاه ترینیتی دوبلین شدند. در سال 2020، TCD جستجویی را برای یک برنامه ریز اصلی برای بازنگری در محوطه تاریخی و سایر مکان های کلیدی خود آغاز کرد.

چارچوب چهار ساله شامل ترسیم طرح‌های طراحی، ارائه بسته‌های مناقصه و برنامه‌ریزی و صدور کلیه مشخصات فنی خواهد بود. اولین پروژه ای که از طریق این توافقنامه اعطا می شود شامل بازسازی کمپین چارلز لانیون TCD است که در سال 1854 طراحی شده است.تصویر شده است).

کالج ترینیتی روبروی مجلس سابق ایرلند واقع شده است. این دانشگاه در سال 1592 تاسیس شد و قدیمی ترین دانشگاه کشور است. ساختمان های تاریخی در سایت اصلی دانشگاه شامل کتابخانه قدیمی طراحی شده توسط توماس برگ در سال 1732 است که در آن کتابخانه معروف کتاب کلز نگه داشته شده.