چرا آموزش معماری نیاز به اصلاحات اساسی دارد؟


McAulay، بنیانگذار مدرسه مجازی معماری Anthropocene، که تا به امروز در 19 دانشکده معماری سخنرانی کرده است، استدلال می کند که پاسخ به هر خلاصه نباید یک ساختمان جدید باشد. معماران باید نقش خود را به عنوان مباشران محیط ساخته شده به جای طراحان بازبینی کنند و به دانش آموزان آموزش داده شود که مختصری را در زمینه بزرگتر آن بررسی کنند. شاید یک ساختمان خالی یا کم استفاده در آن نزدیکی بتواند برای رفع نیازهای مشتری تغییر شکل دهد.

در این قسمت، McAulay استدلال می کند که هر رئیس شجاع مدرسه می تواند بلافاصله تغییر ایجاد کند و او نمونه های خاصی را ذکر می کند. دانش آموزان همچنین قدرت سازماندهی جمعی و درخواست تغییر را دارند. معلمان باید در کنار دانش آموزان مهارت بیشتری داشته باشند.

McAulay اصرار دارد که دانش فنی در مورد طراحی آب و هوایی ضروری است، اما باید همراه با درک بافت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی پروژه باشد. معیارها به تنهایی کافی نیستند و زمانی که در پروژه های دانش آموزان به کار می روند و توسط طیف وسیعی از متخصصان به صورت بین رشته ای آموزش داده می شوند، بیشترین تاثیر را دارند.

برای دریافت همه قسمت‌های AJ Climate Champions، اینجا را کلیک کنید.


Climate Champions را در برنامه پادکست مورد علاقه خود پیدا کنید: از طریق Spotify، Apple Podcasts، Google Podcasts، Deezer و Podbean مشترک شوید.


درباره اسکات مک آلی

اسکات مک آلی مدرسه معماری Anthropocene (AAS) را در سال 2019 به عنوان بخشی از معماری حاشیه گلاسکو تأسیس کرد. از زمان تأسیس AAS، اسکات بیش از 40 کارگاه آموزشی سواد اقلیمی را تسریع کرده و در بیش از 100 رویداد شرکت کرده است. اسکات و AAS هر دو در رسانه های اجتماعی حضور فعال دارند، از جمله پیوندهای گسترده به منابع بیشتر و لیست خواندن سواد آب و هوا با بیش از 100 عنوان در اینستاگرام.

اسکات بخش اول خود را در سال 2019 در دانشگاه Strathclyde به پایان رساند و در حال حاضر به عنوان دستیار معماری در دفتر Architype’s ادینبورگ مشغول به کار است و در عین حال به فعالیت های آب و هوایی خود ادامه می دهد. او در سال 2020 به عنوان ستاره در حال ظهور RIBAJ شناخته شد.

درباره رزی مورفی

رزی مورفی هماهنگ کننده تنوع و همبستگی برای ACAN، شبکه اقدام معماران در آب و هوا، و هماهنگ کننده گروه آموزشی ACAN است. او همچنین مدافع شبکه Black Females in Architecture و مربی HomeGrown+ با مربی نیل پیندر، برنده جایزه امسال AJ100 Contribution to the Profession است. رزی قسمت 2 خود را در مرکز فناوری جایگزین در سال 2021 و پس از قسمت 1 خود در بارتلت به پایان رساند. او اکنون در شرکت اجتماعی MATT + FIONA کار می کند و به جوانان توانمند می کند تا محیط ساخته شده خود را شکل دهند.

نمایش یادداشت ها: پروژه ها و منابع ذکر شده در این قسمت

مدرسه معماری آنتروپوسن

معماران اعلام می کنند

یک قوطی

Half Studio، دانشگاه تورنتو، دانشکده معماری، منظر و طراحی دانیلز

استودیو نوعی طبیعت، دانشکده معماری منچستر

فعال درهم تنیده توسط Anthea Lawson (Perspectiva Press, 2021)

حق دانستن، آزمایشگاه مرکزی

Retrofit Reimagined، بیرمنگام (ژوئیه 2021) ارائه ها را اینجا تماشا کنید

روتور

چالش ساختمان زندگی

ساختمان علوم زیستی مدرسه برتسچی

Arch Nexus SAC

زنان سیاه پوست در شبکه معماری

نیل پیندر

HomeGrown+

مت + فیونا

برای تماس با گروه آموزش ACAN، به [email protected] ایمیل بزنید

در ارتباط با

Climate Champions با همکاری ACAN، شبکه اقدام معماران در آب و هوا تولید می شود
پادکست توسط سایمون آلدوس تهیه و تدوین شده است
موسیقی: Edmilson do Pífano، Forró de dois Amigos. تفسیر: Felipe Tanaka e Banda Balaio de Baião





منبع