چگونه هزاره ها از شیوه های بزرگ مطالبه می کنند


معماران جوان به‌جای پیوستن به شیوه‌های تثبیت‌شده، به‌طور فزاینده‌ای نقش‌هایی را با کارفرمایان کوچک‌تری پیدا می‌کنند که بهتر با موضع‌گیری‌های آنها در مورد محیط‌زیست همسو می‌شوند.

در روندی که مشاور KPMG در گزارشی در اوایل این ماه به آن «ترک آب و هوا» نامید، مشخص شد که جوانان در همه حرفه‌ها تمایل بیشتری به انتخاب مشاغل با شرکت‌هایی دارند که جایگاه خوبی در زمینه محیط‌زیست، اجتماعی و حکومت (ESG) دارند. یک نظرسنجی از حدود 6000 کارمند اداری بزرگسال، دانش‌آموز و کارآموز بریتانیایی نشان داد که از هر سه نفر 18 تا 24 ساله، یک نفر پیشنهادات شرکت‌هایی را رد کرده است که سوابق محیطی ضعیفی دارند.

جان مک‌کالا لیسی، رئیس ESG KPMG، می‌گوید: «از بحث‌های اخیر COP27 واضح است که، در حالی که پیشرفت‌هایی در حال انجام است، اگر بخواهیم افزایش دمای جهانی را به ۱.۵ درجه سانتی‌گراد محدود کنیم، هنوز راه زیادی در پیش است. . اگر ما نتوانیم به این هدف دست یابیم، این نسل‌های جوان هستند که تأثیرات بیشتری را خواهند دید، بنابراین جای تعجب نیست که این و سایر ملاحظات مرتبط با ESG هنگام انتخاب افرادی که برای چه کسی کار خواهند کرد، در ذهنشان باشد.

وی افزود: برای مشاغل، مسیر سفر مشخص است. تا سال 2025، 75 درصد از جمعیت شاغل هزاره‌ها خواهند بود، به این معنی که اگر کسب‌وکارها می‌خواهند به جذب و حفظ این استعداد رو به رشد ادامه دهند، باید برنامه‌های معتبری برای رسیدگی به ESG داشته باشند.

بر اساس گزارش KPMG، تقریباً یک نفر از هر سه شکارچی کار در مورد اعتبارنامه ESG یک شرکت تحقیق می‌کند که تقریباً به نیمی (45 درصد) از افراد زیر 24 سال می‌رسد.

جورج ویلیامز، هماهنگ‌کننده ساختمان‌های موجود برای گروه کمپین Architects Climate Action Network (ACAN)، گفت که دیدن افزایش به اصطلاح «ترک‌های آب و هوایی» جای تعجب ندارد.

این جوان 26 ساله به AJ گفت:جذابیت فزاینده ای برای تمرین با چه کسی وجود دارد معماران جوان و دستیاران معماری می توانند آرزوهای پایداری شخصی و جاه طلبی های شغلی خود را هماهنگ کنند.

تحریک بهبود عملکرد ESG نباید به دست معماران جوان و دستیاران معماری باشد. کاملا برعکس ما به تلاش‌های جامع و مشترک با پزشکان مجرب برای ایجاد سریع راه‌حل‌های پایدار و پایدار نیاز داریم.

پل چاپل، بنیانگذار استخدام‌کننده معماری 9b Careers، گفت که وضعیت بازار کار فعلی – و افزایش حقوق‌ها – در حال حاضر به نفع معماران جوانی است که می‌خواهند روش‌هایی با نمرات ESG خوب انتخاب کنند.

چاپل گفت: «شرایط هر زمان که کسی به دنبال یک نقش جدید نزد ما می‌آید، به‌طور باورنکردنی شخصی است، اما به طور کلی مطمئناً یک نیاز فزاینده برای کارفرمایان وجود دارد که سابقه زیست محیطی قوی‌تری داشته باشند».

نیاز روزافزونی برای کارفرمایان وجود دارد که سابقه زیست محیطی قوی تری داشته باشند

چاپل توضیح داد که معماری تفاوتی با گرایش‌های گسترده‌تر ندارد و «کمبود معماران خوب» به این معناست که نامزدها می‌توانند گزینش‌گرتر باشند.

او افزود که روش‌های کوچک‌تر بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، به این امید که بیشتر از برخی از شرکت‌های بزرگ‌تر بر روی منافع زیست‌محیطی و اجتماعی تمرکز داشته باشند.

چاپل گفت: «در گذشته، در مراحل اولیه حرفه یک معمار، اغلب انگیزه قوی برای کار برای یک شرکت بزرگ و برنده جوایز وجود داشت تا نام بزرگی در رزومه خود به دست آورد. با این حال، با هزاره‌ها، به نظر نمی‌رسد که این موضوع به این اندازه مهم باشد و آنها به مراتب بیشتر از کارفرمایان بالقوه خواستار هستند.

جیمی بنت، مدیرعامل Bespoke Careers گفت: «معماران و طراحانی که به پایداری علاقه دارند. کسانی که احساس نمی کنند این با رویه فعلی آنها مطابقت دارد، در جای دیگری به دنبال شرکتی می گردند که به آن متعهدتر باشد.

گواهی B-Corp قطعا جذب کارکنان را افزایش می دهد

وی افزود: آنچه ما متوجه شدیم یک روند واقعاً بزرگ در شرکت ها یا تلاش برای صدور گواهینامه B-Corp است که عملکرد زیست محیطی یکی از ارکان اصلی آن است. گواهینامه B-Corp قطعاً جذب و تعامل کارکنان را افزایش می دهد و ما می توانیم شاهد ادامه این روند و پذیرش آن توسط شرکت های بیشتر و بیشتری باشیم.’

هاورث تامپکینز، برنده جایزه استرلینگ، استودیو PAD همپشایر، و باترس مستقر در منچستر و لیدز اخیراً جدیدترین شرکت‌های معماری هستند که توسط جنبش اخلاقی B-Corp شناخته شده‌اند، که متعهد به ایجاد تعادل بین سود و هدف است.

نظر جورج ویلیامز، هماهنگ کننده ساختمان های موجود برای ACAN

افزایش نگرانی ها در مورد تغییرات آب و هوایی در میان جوانان در معماری، که بسیاری از آنها در چند دوره اول هستند مراحل شغلی آنها است بی شک داشتن یک بزرگ تأثیر بر جایی که افراد آرزوی کار و تحصیل دارند. جذابیت فزاینده ای برای تمرین با چه کسی وجود دارد معماران جوان و دستیاران معماری می توانند آرزوهای پایداری شخصی و جاه طلبی های شغلی خود را به طور همزمان هماهنگ کنند و اهمیت به اشتراک گذاری ارزش های اجتماعی-محیطی با کارفرمایان آینده را برجسته کنند.

قبل از اتمام برنامه مارس من در دو ساعت کار کردمنژادها، عمدتا بر بزرگ، کربنپروژه های فشرده. کربن کل عمر اغلب نادیده گرفته می‌شد و پایداری به عنوان یک افزونه بعدی باقی می‌ماند (اگر اعتبارات BREEAM بعداً قابل پس گرفتن باشد). اگرچه برای تجربه فنی و حرفه‌ای که در هر دو تمرین کسب می‌کردم واقعاً ارزش قائل بودم، اما احساس می‌کردم با نگرانی‌هایم برای کاهش بیشتر محیط‌زیست در تضاد داخلی هستم، و در طول دوره مارس این تضاد تقریباً به اتفاق آرا بین معلمان و همتایان به اشتراک گذاشته شد.

من خوش شانس بودم که درس خواندم در دانشکده معماری منچستر، که در آن عملکرد محیطی، اجتماعی و حکمرانی (ESG). است در برنامه درسی دوره اولویت بندی شد، و این دوره واقعاً نوع تمرینی را که من قصد داشتم برای آن به عنوان قسمت 2 کار کنم، تثبیت کرد. احساس کنید ظهور گروه هایی مانند ACAN، Architects Declare و Future Architects Front هنجارهای صنعت و تجارت معمول را به چالش می کشند. که داشتن واقعی است بر دانش‌آموزانی که تحصیلات خود را به پایان می‌رسانند و تصمیم می‌گیرند چه حرکتی در آینده انجام دهند، تأثیر بگذارد.

آیا نادیده گرفتن کامل شیوه های کمتر پایدار مسئول است؟

آمار نشان می دهد، شاید تعجب آور نباشد که افزایش در ‘آب و هوا را ترک می کند“(و”آب و هوا-نه-حتی-شروع کننده‘). اما آیا نادیده گرفتن کامل این شیوه های کمتر پایدار مسئول است؟ تحریک بهبود عملکرد ESG نباید به معماران جوان و دستیاران معمار بستگی داشته باشد، برعکس. ما به تلاش‌های جامع و مشارکتی با متخصصان مجرب برای ایجاد راه‌حل‌های پایدار و پایدار، سریع نیاز داریم.

من اچ هستمآشکار این حرکت جوانان خواهد بود منجر به افزایش نوآوری بیشتر شود تمرین مدل ها، به منظور استودیوها برای جذب (و حفظ) استعدادهای جوان معماری در آینده.



منبع