چیزی که معماران آینده نگر به دنبال آن هستند، آینده ای دایره ای است

شماره مه AJ، Ornament، اکنون منتشر شده است. مشترکین می توانند آن را به صورت آنلاین بخوانند، یا می توانید آن را از اینجا خریداری کنید



منبع

تزیینات در معماری، و لذتی که به وجود می‌آورد، می‌توانند به راحتی نادیده گرفته شوند یا فراموش شوند، با مهندسی ارزش از وجودشان خارج شوند یا به ته انبوه «خوب بودن» رانده شوند. البته نگرانی های پایداری علاوه بر موارد بودجه ای وجود دارد – و در نظر گرفتن اینکه از چه موادی استفاده می کنید و چرا، تنها یکی از تصمیمات بسیاری از معماران است.

مشتریان روشنفکر در بریتانیا نیز با تشویق معماران به اندازه گیری کربن تجسم یافته ساختمان هایی که طراحی می کنند، برای این نوع رویکرد از سوی معماران فشار می آورند. در زنجیره تامین، معماران در بهترین موقعیت برای انجام این کار هستند: آنها به جزئیات ساختمان ها نزدیک تر هستند و آنها مشخص کننده های کلیدی محصولات و مصالح هستند.

البته حتی زینت نیز می تواند پایدار باشد – استفاده از رنگ در مواد برای کاهش ضایعات، لذت بردن از استفاده از مواد بازیافتی، طراحی برای ساختارشکنی (نگاه کنید به “حجاب حافظه” امین طاها، در تصویر، اشاره به نمای ویکتوریایی و ادواردی مقاوم سازی دفتر Clerkenwell).

همانطور که اندی هیگ، مدیر Climate Positive Solutions Grosvenor می گوید، یک بازی جدید در شهر وجود دارد: «این فقط نیست [about] زیبایی شناسی و هزینه ها در حال حاضر زیبایی شناسی، هزینه ها و کربن است.

آنچه که این توسعه دهندگان پرتحرک به دنبال آن هستند و چرا در ویژگی عالی ویل هرست پوشش داده شده است، در حالی که ستون هوشمندانه هتی هارتمن، ویرایشگر پایداری AJ، به توضیح اینکه چگونه پذیرش این امر ممکن است به کسب و کار معماران کمک کند و گام های بعدی ممکن است چیست، پوشش داده شده است.

هلندی‌ها واقعاً رویکردی چشمگیر به آینده‌نگر برای آینده‌ای دایره‌ای را پذیرفته‌اند (یکی از نمایندگان به من گفت: «ما ضعیف‌ترین کشور اروپایی در طبیعت هستیم. «ما باید این کار را انجام دهیم.») و معماران و مهندسان کشور در پیشتاز هستند

در رویداد اخیر WasteBuild Zero در آمستردام، تمرکز بر اقتصاد دایره‌ای نشان داد که زینت می‌تواند از هویت لذت ببرد. در میان گرافیتی های پر جنب و جوش و طیف مواد، الگو، بافت و رنگ به نمایش درآمده، پیمانکاران تخریب به همان اندازه که معماران در استفاده از قاب های پنجره زیبا و بازیابی شده یا نرده های ظریف بالکن به ساخت و سازهای معماران علاقه داشتند، به آن توجه کردند.