کارگاه متروپولیتن برای خانه‌های پرشده در املاک لویشم در دهه ۱۹۲۰ مجوز فعالیت می‌گیرد.

املاک بلینگهام یکی از معدود املاک باقیمانده تحت تأثیر هنر و صنایع دستی لندن است و پس از جنگ جهانی اول توسط شورای شهرستان لندن طراحی و ساخته شد تا ازدحام در داخل شهر کاهش یابد.

کارگاه متروپولیتن که دفاتری در لندن و دوبلین دارد، اضافه کرد: «ویلای پروانه‌ای محتاط در قسمت پشتی، شکلی میل لنگ دارد تا به تقارن‌های چیدمان املاک پاسخ دهد، یکپارچگی هندسی طرح اصلی حومه شهر را حفظ کند و از املاک همسایه محافظت کند. مشرف مستقیم

این توسعه با همکاری مهندسان متخصص پایداری اتود به استانداردهای Passivhaus طراحی شده است تا املاک را برای آینده ای با کربن صفر آماده کند و قبوض انرژی را برای ساکنان آینده کاهش دهد.

لسلی جانسون از مشتری Phoenix Community Housing گفت: «طراحی [has] از زمین های موجود استفاده زیادی کرد و بلینگهام و دیدگاه اصلی دهه 1920 “خانه هایی برای قهرمانان” را جشن می گیرد.



منبع محل بلینگهام لویشم
مقامات محلی لویشم
نوع پروژه مسکن ارزان قیمت
مشتری مسکن ققنوس
معمار کارگاه متروپولیتن
معمار منظر LUC
مشاور برنامه ریزی BPTW
مهندس سازه آلن باکستر
مشاور M&E ماکس فوردهام
طراح اصلی پاتر رپر
پیمانکار اصلی N/A
منابع مالی تایید می شود اما از طریق فونیکس و کمک مالی GLA تامین می شود
تاریخ مناقصه جولای 2022
در سایت شروع کنید دسامبر 2022
تکمیل تخمینی نوامبر 2024
مساحت ناخالص طبقه داخلی متر مربع 2157 متر مربع

طرح آپارتمان خانوادگی مقرون به صرفه با مساحت 2157 متر مربع، با حمایت انجمن مسکن تحت رهبری ساکنان، Phoenix Community Housing، جایگزین تراس چهار خانه خواهد شد.

داده های پروژه

انتظار می رود کار در محل در دسامبر آغاز شود.

“راهروی مرکزی به یک سیستم دسترسی گالری‌دار منتهی می‌شود که توسط یک آسانسور آجری و برج‌های پلکانی احاطه شده است.”

طبق روال، این پروژه در جاده فارمستد با هدف تجلیل از «تقارن قوی و هندسه‌های بازیگوش، بیان شده با آجرکاری‌های بیان شده» املاک موجود است: «سقف سرپوشیده با کاشی‌های سفالی، شکل آپارتمان‌های ویلایی مجاور، و نرده‌های گوش‌دار را بازتاب می‌دهد. از تراس ها اشاره ای به طاق های آجری محلی است.