کارگاه متروپولیتن طرح هایی را برای برج 48 طبقه بیرمنگام ارائه می کند

کمپ گفت که این پیشنهادها همچنین شامل ایجاد یک قلمرو عمومی جدید در سطح زمین است که “ارتباط با محله را با بهبود تنوع زیستی و دسترسی برای همه تقویت می کند”.

کمپ گفت: «ساختمان پیشنهادی یک ارتباط عابر پیاده با ارزش جدید بین Snow Hill و Weaman Street ایجاد خواهد کرد. “طراحی ما فضاهای رفاهی داخلی و خارجی را در چهار سطح مختلف ساختمان توزیع می کند تا دسترسی آسان ساکنان را به طیف گسترده ای از عملکردهای مشترک فراهم کند.”

در حال حاضر، سایت 2 اسنو هیل پلازا یک ملک تجاری خالی در مجاورت هتل هالیدی این اکسپرس است که بین جاده حلقه داخلی کوئینز وی A4400 و خیابان ویمن قرار گرفته است.

HUB پشت برنامه‌هایی برای توسعه 2000 خانه در نزدیکی دیگ‌بث، در محل ایستگاه قدیمی اتوبوس‌رانی است که در سال 2020 تصویب شد. این سایت با ایستگاه خیابان کرزن که برای HS2 ساخته می‌شود، فاصله چندانی ندارد و طرح‌هایی بر اساس شیدکیومتر است.



منبع

کارگاه متروپولیتن می‌گوید طرح‌های ساختمان در پلازا 2 اسنو هیل از دیگر مکان‌های دیدنی اطراف، از جمله برج نمادین آلفا و ردیف کولمور، که هرکدام توسط معماران مشهور بیرمنگام طراحی شده‌اند، الهام گرفته‌اند.

“هدف ما این است که 2 Snowhill Plaza خانه هایی با کیفیت بالا در میان یکی از شلوغ ترین مناطق تجاری بیرمنگام ارائه دهد و به ساکنان دسترسی آسان به همه چیزهایی که شهر ارائه می دهد بدهد.”

براد بریج، مدیر ارشد توسعه در HUB، گفت: ما واقعاً خوشحالیم که طرح‌هایی را برای پروژه دوم خود در بیرمنگام ارائه کرده‌ایم که در صورت تایید، صدها خانه طراحی شده در یک ساختمان برجسته و چشمگیر و همچنین سبز جدید ارائه می‌کند. فضا، این بخش کلیدی مرکز بیرمنگام را باز می کند.

منبع: کارگاه متروپولیتن

دو ساختمان مسکونی توسط معماران گلن هاولز که در مرکز بیرمنگام در حال انجام یا تکمیل هستند، شامل یک برج مسکونی 49 طبقه – هشت ضلعی – در حال ساخت در منطقه بهشت ​​مرکز شهر و 42 طبقه The Mercian است. – یک برج مسکونی در خیابان باند.

این برج – بلندترین برج طراحی شده توسط Metropolitan Workshop تا به امروز – یکی از مرتفع ترین ها در شهر West Midlands خواهد بود که در حال حاضر شاهد موجی از بلوک های مسکونی چند طبقه پیشنهاد یا ساخته شده است.

این پیشنهاد شامل 462 خانه در 2 Snowhill Plaza در مرکز شهر بیرمنگام، نه چندان دور از ایستگاه راه‌آهن Snow Hill شهر و منطقه تجاری Colmore Row می‌شود. توسعه دهندگان HUB و MARK پشت این پروژه هستند.

نیک کمپ، معمار ارشد در کارگاه متروپولیتن گفت: تیم ما از میراث معماری جسورانه پس از جنگ بیرمنگام، مانند برج آلفا اثر آر سیفرت و شرکا و کولمور رو توسط جان مدین الهام گرفت.

کارگاه متروپولیتن پشت طرح یک برج مسکونی 48 طبقه در بیرمنگام است.