کالج سنت کاترین اثر گورت اسکات

کفپوش چوبی
هاوودز
شاه ماهی بلوط مهندسی شده
سالن
havwoods.com

پانل های چوبی آکوستیک
توپاکوستیک
تاپرفو® کوچک
سالن
topakustic.uk.com

مداخلات ما یک سایت محدود و چالش برانگیز را برای بهبود دسترسی و گردش خون باز کرد، در حالی که امکانات موجود از جمله سالن، آشپزخانه ها و مناطق خدماتی، نمازخانه، کتابخانه ها، اتاق های مراسم (از جمله اتاق مشترک سالمندان)، سالن بدنسازی، و اتاق موسیقی را هماهنگ و به هم متصل کرد. نتیجه یک آرایش منسجم است که به کاربران ساختمان اجازه می دهد تا از کالج و لایه جدیدی از تاریخ که به قدیمی ها احترام می گذارد، کاملاً قدردانی کنند و از آن لذت ببرند.

مشخصات

سالن موجود در دهه 1960 مانع گردش بین دادگاه اصلی درجه I و دادگاه فرعی نمازخانه شد و از آشپزخانه و سرویس دهی جدا شد و مشکلات لجستیکی ایجاد کرد. تناسبات سالن جدید دوباره جایگاه خود را به عنوان یک مکان الهام بخش برای ملاقات و غذاخوری در قلب کالج نشان می دهد. یک گالری جدید به عنوان یک نقطه کانونی عمل می کند و گردش خون را در مناطق مسکونی اطراف بهبود می بخشد، در حالی که نورگیر فانوس دایره ای نور روز را مستقیماً به فضای زیر می رساند. آشپزخانه توسعه یافته و سرویس‌دهنده تغییر مکان اکنون از اتصال مستقیم به فضاهایی که در آنها خدمت می‌کنند لذت می‌برند.
جی گورت، کارگردان، گورت اسکات

پانل های چوبی شفاف نه تنها کیفیتی غنی، تزئینی و لمسی را به ارمغان می آورد، بلکه به طور یکپارچه الزامات عملکردی از جمله درها، روشنایی، تهویه، پریزهای الکتریکی مخفی، کنترل های روشنایی و سطح قابل توجهی از جذب صوتی را با هم ترکیب می کند.
جی گورت، کارگردان، گورت اسکات

محصولات منتخب

این متخصص آکوستیک در مورد مکان ها و مناطق جذب آکوستیک توصیه کرد که باید در سالن جدید گنجانده شود تا به بهترین شکل طنین های فرکانس میانی را کنترل کند. پانل های چوبی سطح پایین برای کنترل پژواک های بال بال بین دیوارهای موازی مقابل در ارتفاع مناسب برای غذاخوری های نشسته استفاده می شود. از یک روکش چوبی میکرو سوراخ شده، با سوراخ هایی به قطر 0.5 میلی متر در یک آرایه متراکم، روی عایق صوتی پشم معدنی استفاده می کند.

تعریف مجدد سالن – از نظر اندازه، شکل، ظاهر و احساس – برای این پروژه استفاده مجدد تطبیقی ​​اساسی بود. از نظر عملکردی، این امکان را فراهم کرد که آشپزخانه، سرویس‌دهی و کره در یک سطح یک طبقه به هم متصل و یکپارچه شوند و سطح کف را افزایش دهند و امکان عملیات بهبود یافته را در یک محیط کاری ارتقا یافته فراهم کنند. پیکربندی مجدد سالن همچنین فضایی را برای یک دهلیز به عنوان یک لحظه پر نور جدید جهت گیری و وسیله اتصال ایجاد کرد.

سالن قبلی یک حجم بزرگ و مسطح بود که فاقد نور طبیعی بود. مساحت آن بزرگتر از حد مورد نیاز بود و با گذشت زمان از ویژگی آن کاسته شده بود. فقدان سطوح برای جذب آکوستیک به این معنی است که سطح صدای ضعیف و طنین‌انداز، به‌ویژه در جلسات بزرگ‌تر با 190 غذاخوری وجود دارد. اینها ملاحظات اساسی در طراحی سالن جدید بود.

روکش از نظر صوتی در فرکانس‌های پایین تا میانی شفاف است و اجازه می‌دهد صدا از پشم معدنی عبور کند. گچ آکوستیک روی سقف، از جمله زیره منحنی، بخش عمده ای از جذب آکوستیک را در اتاق فراهم می کند. جلوه بصری کلی فضایی است که کنترل صوتی ندارد، با این حال سطوح نویز طنین انداز بهتر کنترل می شود، گفتار قابل درک است و یک سالن کلی از نظر آکوستیک دلپذیر به دست می آید.
جی گورت، کارگردان، گورت اسکات

در سایت شروع کنید ژانویه 2021
تکمیل
آگوست 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی
2700 متر مربع
هزینه ساخت
فاش نشده
معمار
گورت اسکات (پیش از ساخت)
معمار اجرایی
معماران AMA
مشتری
کالج سنت کاترین، کمبریج
مهندس سازه
مهندسین HRW
مشاور M&E
ماکس فوردهام
نقشه بردار کمیت هنری رایلی
مدیر پروژه هنری رایلی
طراح اصلی هنری رایلی
مشاور میراث فرهنگی معماران مارکوس بیل
مشاور پذیرایی طراحی کیت وینتون
مشاور کتابهای کمیاب QODA
مشاور آتش نشانی آروپ
طراحی داخلی رالف و اسمیت
پیمانکار اصلی سازندگان SDC



منبع

انتخاب های معمار

افزوده‌های متعدد در طول قرن‌ها، مجموعه‌ای از فضاهای جدا شده را در قلب کالج سنت کاترین، کمبریج ایجاد کرده بود، و فضاهای مرکزی اصلی دیگر پاسخگوی نیازهای جامعه متنوع و کسب‌وکار کنفرانس کالج نبودند.

داده های پروژه

گچ آکوستیک
BASWA آکوستیک
تلفن BASWA
سالن
baswa.com

بلندی سقف و نور سقف در سالن جدید با پوشش های چوبی سطح پایین تقویت شده است، به طوری که اتاق، علیرغم ردپای کوچکتر، نسبت های ظریفی به دست می آورد و وضعیت خود را به عنوان یک تجربه فضایی ارتقاء بخش در کالج برای غذاخوری تثبیت می کند.