کاپین داکری به خانه ترور دانات جان تازه ای می بخشد

مانند اکثر خانه های این دوره، اولویت بهبود فوری عملکرد حرارتی ساختمان بود. پارچه ساختمانی دهه 60 معمولاً سست بود: دیوارهای آجرکاری و دال‌های کف عایق نبودند، سقف‌ها بیش از 25 میلی‌متر عایق ضعیف نداشتند، و بسیاری از پنجره‌های متعدد تک جداره بودند – برخی با شکاف‌های بزرگ که در آن قاب‌ها پوسیده شده بودند. پسوند طبقه همکف دهه 1980 و مانسارد طبقه اول ضعیف ساخته شده بودند و خانه از نظر حرارتی بسیار سرزنده بود و در روزهای سرد و گرم ناراحت کننده بود. گسترش پل های سرمای حرارتی این مشکلات را تشدید کرد، همانطور که سیستم گرمایش قدیمی نیز همین کار را کرد.

پس از 60 سال اشغال مداوم، خانه غرق در باغ سرکش شده بود، در حالی که مجموعه ای از الحاقات ناخوشایند طرح اصلی را پنهان کرده بود. همچنین نیاز فوری به تعمیر گسترده داشت و برای تخریب به بازار عرضه می شد.

ما به طور روشمند برای بهبود عملکرد انرژی کار کردیم. عایق به دیوارها و کف های موجود وارد شد. پنجره‌های چوبی جدید با شیشه‌های دوجداره کم U و G-value عایق در سرتاسر نصب شد. تمام سقف ها برداشته شد – الوارها در صورت امکان مجدداً مورد استفاده قرار گرفتند – و عایق ها و مواد سقف جدید نصب شدند. عناصر ساختمانی جدید بسیار عایق هستند. و یک افکت پشته برای کشیدن هوا از طریق خانه با حداکثر فرصت تهویه متقابل استفاده شده است. تمام پنجره‌ها و درب‌های موجود باز شدند و بسته‌کننده‌های حفره عایق اضافه شدند. نتیجه این مداخلات باعث بهبود 59 درصدی CO سالانه ساختمان شده است2 انتشارات

در ابتدا به عنوان دنباله ای از آلاچیق ها در اطراف یک حیاط مرکزی برنامه ریزی شده بود که همه آنها با یکدیگر و باغ ها و پاسیوهای اطراف خود ارتباط داشتند. دانات آن را به‌عنوان مجموعه‌ای از حیاط‌ها و سقف‌های موج‌دار تصور می‌کرد که نور روز را به اعماق پلان می‌کشید، علی‌رغم نقشه‌ای باریک، باریک و گوه‌ای آن.

داده های پروژه

در سایت شروع کنید می 2021
تاریخ تکمیل می 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 299 متر2
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 337 متر2
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات ICD سنتی JCT با طرح پیمانکار 2016
هزینه ساخت فاش نشده
هزینه ساخت در هر متر2 فاش نشده
معمار کاپین داکری
مشتری خصوصی
مهندس سازه استودیو طراحی سازه
مشاور M&E جونز کینگ
نقشه بردار کمیت استوکدیل
فضای داخلی کاپین داکری
نورپردازی لایت پلان
درختکار WCEL
مشاور منظر باغ جین براکبانک
مشاور آکوستیک هان تاکر
طراح اصلی کاپین داکری
بازرس ساختمان تایید شده ساحل
پیمانکار اصلی شرلوک لندن
پیمانکار فرعی روکش فلزی میلی متر
نرم افزار CAD استفاده شده است وکتور ورک
زندگی طراحی 50 سال
پیش‌بینی CO سالانه2 انتشارات 25.05 کیلوگرم CO2/m² (60.76 کیلوگرم CO2/m² قبل از مقاوم سازی به معنای بهبود 58.7 درصدی CO است2 انتشارات)



منبع ما به عنوان معمار، وظیفه خود را برای ایجاد یک ساختمان پایدارتر از سه طریق انجام دادیم: با بهبود قابل توجه عملکرد حرارتی ساختمان از طریق عایق کاری و تهویه. با انتخاب دقیق مواد؛ و در طراحی ساختمان ساخته شده برای ماندگاری.

Coppin Dockray این اضافات انباشته شده در دهه 1980 را برای بیان الگوی شطرنجی اصلی سازه‌های غرفه باز کرده است. پسوندهای معاصر برای ایجاد فضای بیشتر و افزایش شفافیت خانه اضافه شده است و مادیات و فرم آن را متحد می کند.

دیدگاه معمار

مانند مشتریانمان، ما متقاعد شده بودیم که ساختمان را می توان حفظ کرد و مداخلات دقیق جدید باید نشان دهنده درخشش طرح اصلی ترور دانات باشد. طراحی فضای داخلی نیز توسط Coppin Dockray انجام شده است تا اطمینان حاصل شود که ویژگی های منحصر به فرد پتینه کاری و غیررسمی در سراسر این خانه خانوادگی سازگار است.
ساندرا کاپین و بیو داکری، کارگردانان، کاپین داکری

دانات یکی از مهم ترین چهره های مدرنیسم بریتانیا بود که به عنوان یکی از طراحان تالار جشنواره سلطنتی لندن شناخته می شد.

کار ما به عنوان معمار این بود که به همان اندازه که از نظر تاریخی آگاه بودیم فرصت طلب باشیم. ما آرزو داشتیم که خانه را – با پلکانی کم ارتفاع و حیاط های پرتکانش – از طریق تعادلی از حفاظت دقیق و مداخلات جسورانه اما منسجم، دوباره تصور کنیم. علیرغم محدودیت‌های سایت، نور متحرک و تضعیف شده همیشه از طریق پنجره‌های محرمانه، یک فضای خالی با ارتفاع دوبل یا نماهای پنجره با قاب‌بندی دقیق، از فضاهای داخلی عبور می‌کند. برای چنین ساختمان باریک رو به شمال، از کیفیت شگفت انگیز و ثابتی برخوردار است – نه کاملاً داخلی و نه خارجی.

سازگاری با یک خانواده در حال رشد مدرن مستلزم سازگاری های گسترده است. طبقه اول جدید با اتاق خواب های اضافی و اتاق کار جایگزین مانسارد نئوویکتوریایی دهه 1980 شد. الحاقات ناهمگون و تکه تکه در سطح همکف برای ایجاد یک اتاق بازی جدید و تقویت نقش آشپزخانه به عنوان قلب خانه، ایجاد پل های بصری به بیرون در هر جهت، منطقی شدند. پارچه ساختمان با پنجره های چوبی جدید، سقف های عایق بندی شده، کف و دیوارها، و همچنین خدمات جدید، تکمیل و نازک کاری با دقت به روز شد.

بازسازی کامل طرح اصلی دانات امکان پذیر نبود. این خانه در سال 1961 و دوباره در دهه 1980 به خوبی توسعه یافته بود. به سختی عایق بندی شده بود. سقف در حال شکست بود. ریشه های درختی که در کنار خانه بود، پایه ها را تضعیف می کرد. پنجره ها پوسیده شده بود

تروور دانات (1920-2021) این خانه را برای یک مشتری آمریکایی طراحی کرد تا منعکس کننده خانه های مورد مطالعه کالیفرنیایی باشد. این مکان در یک مکان باغ در همپستید، شمال لندن قرار دارد، جایی که در یک نقطه تقریباً در باغ بیش از حد رشد خود گم شده بود.

مشتریان ما ویژگی های منحصر به فرد ساختمان را تشخیص دادند و به دنبال محافظت و احیای آن به عنوان یک خانه چند منظوره طولانی مدت برای خانواده در حال رشد خود بودند. خلاصه آنها این بود که خانه در بین همسایگان بزرگ خود نامحسوس خود را حفظ کند و در مقابل عناصر تقویت شود در حالی که با استفاده بافت و پتینه به دست می آورد. این طرح‌ها باید کاربردی و بادوام، راحت و غیرسمی باشند، با این پیام واضح: این خانه نمایشی نباشد.

این مکان در یک شیب در جاده، پشت درختان بلوط باستانی و بین ویلاهای وسیع ادواردیایی قرار گرفته است.

انتخاب مواد آگاهانه محدود بود، آجرهای موجود با کف‌های شاه بلوط شیرین، نازک کاری و پله‌ها به هم متصل شدند. یک بافل سقفی بزرگ زیر نور سقف جدید مانند فانوس در مرکز خانه می درخشد. این پالت کاهش‌یافته توسط نور روز که از میان شاخ و برگ فیلتر شده است متحرک می‌شود و به صورت پویا از دیوارها و کف‌ها عبور می‌کند تا بخش‌های موجود و جدید خانه را با درخشندگی گرم و غیررسمی به هم گره بزند.