کتاب‌ صوتی موفقیت رادیو مثبت رادیو مثبت فروشگاه اینترنتی کتاب صوتی٬ برای ساختن زندگی بهتر و کسب موفقیت

وی کارگاهی تشکیل می‌دهد و در این گارگاه به آموزش مردم جامعه -که از هر قشری در آن حضور دارند- می‌پردازد. «کلاریسون» در این اثر به زبانی ساده و قابل فهم برای تمام اقشار جامعه روش‌های رسیدن به ثروت را شرح می‌دهد. در واقع کتاب «ثروتمندترین مرد بابل» برنامه‌ای مدون در خصوص موفقیت مالی ارائه می‌دهد که از دیرباز مورد استفاده قرار می‌گرفته و محدود به هیچ زمان و مکانی نیست. واقعیت در دل رویا در عصر حاضر که علم روانشانسی و زیر شاخه‌های آن توجه علاقه‌مندان بسیاری به خود جلب کرده است، ناشران و مولفان در صدد برآوردن نیاز مخاطبان خود برآمده‌اند. در این میان آثار روانشناسانی چون یونگ طرفداران بی‌شماری دارد. «رویاها» یکی از محبوب‌ترین آثار یونگ است که می‌توان به آن اشاره کرد.

پادکست پرسه

او درباره‌ی بدی‌ها و ایرادهای سفرهای فضایی با سرنشین، آسیب‌های نابرابری و اهمیت نیازمندی‌های عمومی به صورت صریح و بی‌پرده سخن می‌گوید. کتاب صوتی یکی از جالب ترین و البته جذاب ترین فرمت های در دسترس دنیای دیجیتال است؛ که به تمامی علاقه مندان خود این فرصت را می دهد، تا در هر مکانی به شنیدن کتاب مشغول شوند! بنیاد طراحی کتاب صوتی عموماً به دسترسی آسان مخاطبان، و نمایان کردن جذابیت های پنهان در بطن موضوع کتاب می پردازد. ایده‌ی اولیه‌ی کتاب صوتی برای کمک به نابینایان بود اما پس از مدتی کوتاه مورد استقبال عموم مردم قرار ‌گرفت و با رواج نوار کاست‌ها نیز موج جدیدی از کتاب‌های صوتی بازار کتاب را قبضه کرد.

در زندگی روزمره، با مسائل کوچکی روبه‎رو می‌شویم که توجهی به آن‌ها نداریم. فارغ از این‌که گذشتن از این موارد کوچک، به‌راحتی می‌تواند زندگی ما را دست‌خوش تغییر و تحول کند. مک‌ریون» در کتاب «تختخوابت را مرتب کن» معتقد است تغییر را باید از چیزهای کوچک شروع کرد. این کتاب، شامل ده نکته‌ی به‌ظاهر ساده است که دریاسالار در نیروی دریایی آن‌‌ها را آموخته است. نگاهی متفاوت به ثروت و فقر رابرت کیوساکی نویسنده و سرمایه‌گذار آمریکایی در سال 2000 اقدام به انتشار کتاب «پدر ثروتمند پدر فقیر» کرد.

دادگاه‌های تفتیش عقاید انسان‌های سرشناسی را هم به خودش دید که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به گالیله و یا ژاندارک اشاره کرد. قدرت بی‌چون و چرای کلیسا و نظارت شخص پاپ بر این سیاست‌ها دلیلی بود بر این که تفتیش عقاید تا سا … در ابتدای رمان، لو‌سالومه، این زن دست‌نیافتنی از برویر می‌خواهد تا با استفاده از روش آزمایشی«درمان با سخن گفتن»، به یاری نیچه‌ای نا … سمفونی مردگان شاهکار بی همتای عباس معروفی نویسنده و روزنامه نگار برجسته ی معاصر ایرانی است که با تلاش چهار ساله و هفت ماهه ی خود برای خلق این اثر توانسته جوایز مهم و مطرح ادبی را در داخل و خارج از کشور به ارمغان بیاورد. در دهه‌های پیشین پژوهش های بسیاری در مورد افکار و احساسات پسران انجام شده که فعالیت‌ها و تجربه‌ی سی ساله‌ی دکتر ریچرت در این زمینه بسیار موثر بوده است. در شرایطی که پسران زیادی در بحران به سر می‌برند، داشتن نقشه‌ی راه برای تبدیل آن‌ها به مردانی مهربان و البته قوی، بسیار مهم و ضروری است.

تا پیش از او فلسفه پدیده‌ای برون‌گر بود که تنها در تلاش بود تا جهان هستی را توضیح دهد، اما او با وارد کردن اخلاق در فلسفه مسیر تازه‌ای را ایجاد کرد و برای همیشه آن https://faraketab.ir را تغییر داد. او هیچ‌گاه اندیشه‌هایش را مکتوب نکرد و امروزه هر آنچه که ما از او می‌دانیم توسط شاگردش افلاطون به ما رسیده است. شهرت سقراط تنها به اندیشه‌هایش محدود نمی‌شود، محاکمه و دفاعیه‌اش و همین طور نحوه‌ی مرگش در آوازه‌اش بی‌تاثیر نبوده. فمینیست‌ها به طور کلی به این نتیجه رسیده‌اند که به رغم بی‌طرفی و همه‌شمولی ظاهری زبان نظریه فلسفه، در واقع تمامی حوزه‌های این رشته ن …

  • بزرگترین هدیه‌ای که از کتاب‌ها به ما می‌دهند، همین موضوع «انتقال تجربه» است.
  • فصل اول مجموعه‌ای است از مقالات منتشرشده‌ی نراقی در نشریات معتبر که به‌سیاق جامعه‌شناسی خودمانی هرکدام به معضلی می‌پردازد که ما ایرانیان به آن مبتلا هستیم.
  • فرهنگ نه چیزی را نجات می دهد و نه کسی را چیزی را توجیه نمی کند اما محصول بشر است.
  • کتاب «ملاصدرا» با نثری روان و بسیار ساده زندگی این فیلسوف بزرگ ایرانی را شرح می‌دهد و با سبک زندگی و سختی‌هایی که این دانشمند در راه رسیدن به اهدافش پشت سر گذاشته آشنا می‌کند.
  • برای این‌که دنیایی زیبا برای خود بیافرینیم، نخست باید ذهن خود را زیبا کنیم و برای دست‌یابی به این امر، مهار و کنترل ذهن را در دست بگیریم.
تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند. شیخ اشراق در سال 549 در شهر سهرورد کودکی به دنیا آمد که در آینده فردی بلند آوازه شد. این کودک را شهاب‌الدین سهروردی نامیدند که بعدها در فلسفه و تصوف سرآمد شد. وی یکی ازشاهکارهای منطق یعنی منطق اشراقی را در مدت کوتاهی نگاشت و بعدها به القابی چون شهاب‌الدین، شیخ اشراق، شیخ مقتول و شیخ شهید شناخته شد. کتاب «سهروردی» با نثری روان و بسیار ساده زندگی این فیلسوف بزرگ ایرانی را شرح می‌دهد و با سبک زندگی و سختی‌های که این دانشمند در راه رسیدن به اهدافش پشت سر گذاشته آشنا می‌کند.

کتاب صوتی وینستون چرچیل

بازی آخر بانو داستان زنان سختی کشیده و آزاده است، کسانی که با تقدیر می‌جنگند تا شرایط را عوض کنند. گل بانو دختری روستایی است که در شرایط بسته و سخت محیط و خانواده‌اش، تصمیم می‌گیرد تا وارد دانشگاه شود و آینده‌اش را تغییر دهد. او بعد از مدتی ازدواج می‌کند و دچار مشکلاتی در زندگی‌اش می‌شود و شرایطی برایش پیش می‌آید که برای کمتر آدمی این تجریبات اتفاق افتاده.

عشق یکی از این واژگان است که روانشناسان، فلاسفه و نویسندگان زیادی را واداشته تا در موردش مطالعه کنند و آثاری در این باب بنویسند. او در کتاب «جستارهایی در باب عشق» به شرح عشق از دید فلسفی می‌پردازد. دوباتن در این کتاب داستان زن و مردی را شرح می‌دهد که به صورت اتفاقی در پروازی کنار هم قرار می‌گیرند. داستان این کتاب به خوبی ساخته و پرداخته شده است و ممکن است خود شما نیز این داستان را بارها و بارها در زندگی واقعی دیده یا شنیده باشید.

کتاب‌ صوتی موفقیت رادیو مثبت رادیو مثبت فروشگاه اینترنتی کتاب صوتی٬ برای ساختن زندگی بهتر و کسب موفقیت