کلارک جایگزین کلارک به عنوان منشی ارتقاء سطح و مسکن شد

او گفت: «او نقش مهمی در برنامه‌های نخست‌وزیر برای «ارائه، تحویل، تحویل» خواهد داشت، با ارتقای سطح، عرضه مسکن و کاهش کربن که برای رفاه آینده بریتانیا و رقابت جهانی حیاتی است.





منبع

ورود کلارک، او را ششمین وزیر مسکن دولت محافظه‌کار از سال 2018 می‌کند. گرگ کلارک سلف او تنها 62 روز پس از جانشینی مایکل گوو، که تنها پس از 10 ماه توسط بوریس جانسون، نخست‌وزیر وقت برکنار شد، در این سمت بود.

– سیمون کلارک MP (@SimonClarkeMP) 6 سپتامبر 2022

کلارک که به طور خصوصی در مدرسه رد هاوس در نورتون، استاکتون-آن-تیس تحصیل کرده بود، پیش از انتصاب او در روز دوشنبه (5 سپتامبر) علناً قول حمایت عمومی از تراس را داد. کلارک در همه پرسی سال 2016 از برگزیت حمایت کرد و از کمپین ترک به معنای ترک حمایت کرد.

نماینده 37 ساله میدلزبورو کلیولند جنوبی و شرقی به عنوان بخشی از تغییرات گسترده کابینه توسط نخست وزیر جدید، لیز تراس، به ریاست دپارتمان ارتقاء سطح، مسکن و جوامع (DLUHC) برگزیده شد.

این دولت تعهد جدی به این جوامع داده است. و ما آنها را ناامید نخواهیم کرد.

منصوب شدن به عنوان وزیر امور خارجه افتخار بزرگی است @luhc. ارائه ارتقاء سطح برای جوامع در تمام نقاط کشورمان، باز کردن خانه های مورد نیاز و حمایت از رشد اقتصادی که بسیار مهم است. @trusslizدولت ماموریت ما است – تمام تلاشم را می کند. https://t.co/3bohFrrILQ

ملانی لیچ، مدیر اجرایی فدراسیون املاک بریتانیا، در اظهار نظر درباره انتصاب کلارک، از او خواست تا “اقدام قاطعانه” را به سرعت انجام دهد تا “میلیاردها پوند سرمایه گذاری در ملک را باز کند که مکان ها را در سراسر بریتانیا متحول کند”.

او گفت: «من می‌خواهم تمرکز ویژه‌ای بر شهرها و جوامع ساحلی‌مان داشته باشم، از جمله مکان‌هایی که احساس می‌کردند – با دلایل موجه – نتوانسته‌اند مزایای رشد تجربه شده در سایر بخش‌های بریتانیا را به اشتراک بگذارند. من از یکی از آنها آمده ام.

او در یک کنفرانس انجمن دولت محلی در آن نقش در ژوئیه 2020 صحبت کرد، او در مورد نیاز به بازسازی هم در سطح محلی و هم در سطح ملی صحبت کرد.

در سال گذشته، کلارک به عنوان وزیر خزانه داری خدمت کرده است و در سال 2021 به عنوان جوان ترین وزیر کابینه در دولت تبدیل شد. انتصاب جدید او نشان دهنده بازگشت به DLUHC است، جایی که او به مدت هفت وزیر رشد منطقه ای و دولت محلی بود. ماه ها در سال 2020