کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی برای مسدود کردن «تالاب موج» کنت استودیو هالاوی

وی با بیان اینکه آلودگی نوری و تعداد بازدیدکنندگان نیز به زیستگاه آسیب می رساند، افزود: زمین بسیار غیرمعمول است و به همین دلیل، گیاهان و جانوران بسیار غیرمعمولی در سایت دارید.

طبیعت‌شناس تلویزیونی کریس پکهام از دنبال‌کنندگانش در فیس‌بوک خواست تا در ماه ژانویه طوماری را علیه این پروژه امضا کنند.

طبق برنامه برنامه ریزی، این پروژه در یک پارک کشور در دیل، کنت، دارای یک دریاچه مصنوعی با ماشین موج برای موج سواری است. این دریاچه که The Seahive نام دارد، تنها دومین تالاب داخلی در انگلستان پس از The Wave در بریستول خواهد بود.

در کنار آب، یک «مرکز گشت و گذار مرداب» شامل 15 کابین تعطیلات، یک مرکز سلامتی با مناطق یوگا و تناسب اندام و فضاهای کنفرانس و کار پیشنهاد شده است. یک هتل مجلل 120 تخته اسپا نیز در توسعه 6 هکتاری پیشنهاد شده است.

یک طرح جدید ارائه شده در هفته گذشته از مشاوران Aspect Ecology که روی این طرح کار می‌کردند، گفت که مکان تالاب قبلاً به دنبال به حداقل رساندن تأثیر بر روی زیستگاه گل‌ها بود، اما از زمانی که برنامه‌های اولیه برای حفظ مناطق بیشتر شامل ارکیده‌های مارمولک انجام شد، طرح آن بیشتر اصلاح شد. .

اگر شورای منطقه دوور این طرح را تأیید کند، پول جمع‌آوری‌شده برای یک چالش قانونی احتمالی استفاده می‌شود. این دو درخواست در حال حاضر در دست بررسی هستند.

تخمین زده می‌شود که با تکمیل The Seahive، 11 درصد بهبود یابد که از دست دادن اولیه زیستگاه را جبران می‌کند.

سایت وسیع‌تر – پارک کانتری بت‌شانگر 101 هکتاری – تا سال 1989 یک کول‌خانه بود، اما اکنون توسط مبارزان به عنوان “بهشتی برای حیات وحش” و تنوع زیستی توصیف می‌شود.

استودیوی هالووی، که قبلاً به نام معماران گای هالووی شناخته می‌شد، که پارک ورزشی F51 آن در نزدیکی فولکستون برنده جایزه اوقات فراغت در جوایز معماری AJ 2022 شد، اصرار داشت که این پروژه تنها 6 درصد از سایت سابق کولی را اشغال خواهد کرد.

استودیو هالاوی در هنگام رونمایی از طرح‌های بازنگری شده برای این سایت در ماه دسامبر گفت که تحقیقات عمیقی را برای افزایش پایداری و تنوع زیستی در این منطقه انجام داده است و گفت که در واقع 11 درصد پیشرفت را پس از تکمیل پروژه برآورد می‌کند که می‌تواند جبران اولیه شود. از دست دادن زیستگاه

او گفت که این گروه ها همچنین مخالف این واقعیت هستند که پارک “انحصاری” شود. او گفت: “در حال حاضر این یک فضای سبز ارزشمند برای مردم محلی برای لذت بردن و تماشای حیات وحش است.”

هفته گذشته یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی توسط دوستان بت‌شانگر و همچنین انجمن سلطنتی حفاظت از پرندگان، کنت Wildlife Trust و CPRE (که قبلاً شورای حفاظت از روستایی انگلستان نامیده می‌شد) کنت راه‌اندازی شد.

یک سخنگوی گفت: “برای اطمینان از اینکه هیچ آسیبی به حیات وحش موجود نمی‌رسد و برنامه‌ها، تحقیقات عمیقی برای افزایش پایداری و تنوع زیستی در منطقه انجام شده است.”

ویکی الیس، مدیر کل CPRE کنت به AJ گفت: ایده‌آل این است که شورا این برنامه‌ها را رد کند و پارک همچنان یک مکان کاهش دهنده برای کبوترهای لاک پشت و یک مکان گیرنده برای خزندگان باشد.

آنها ادعا می کنند که این طرح زیستگاه های مورد استفاده توسط کبوترهای لاک پشت و خزندگان و دومین کلنی بزرگ ارکیده های مارمولک در بریتانیا را از بین می برد و بخشی از پارک عمومی را خصوصی می کند.

این تمرین اضافه کرد: “ما همچنین در حال تامین بودجه یک سرپرست محیط زیست هستیم، زیرا در حال حاضر هیچ فردی برای محیط زیست در سایت وجود ندارد.” با انجام این کار، زیستگاه ها در درازمدت مدیریت می شوند، بنابراین شرایط مطلوبی را برای ارکیده های مارمولکی، لاک پشت ها و بی مهرگان حفظ می کنیم.



منبع

بیش از 1600 نظر عمومی در مورد این طرح ها، از جمله مخالفت های قابل توجه، ارائه شده است.