کمک هزینه تحصیلی Giles Worsley Rome Fellowship 2023–4

به عنوان همکار Giles Worsley Rome، نامزد موفق دسترسی استثنایی به مجموعه‌های گسترده کتابخانه و آرشیو BSR خواهد داشت. آنها همچنین بخشی از جامعه هنرمندان و دانش پژوهان ساکن در BSR را تشکیل می دهند و می توانند از تبادل فکری و اجتماعی که همیشه جنبه مهمی از زندگی BSR بوده است بهره مند شوند و در آن مشارکت داشته باشند.

فراخوان درخواست پنج ماه پس از آن صورت می گیرد که باب آلیز، بنیانگذار Allies و Morrison، به عنوان رئیس مدرسه بریتانیایی تازه تاسیس شده در دانشکده معماری رم، که رهبری تیمی از معماران مشهور را بر عهده دارد، انتخاب شد.



منبع

دانشکده معماری اولیه در سال 1912 تاسیس شد اما در دهه 1990 تعطیل شد. اعضای هیئت علمی موسس دانشکده تازه راه اندازی شده دنیس بنتس، یکی از بنیانگذاران Bennetts Associates، Níall McLaughlin از Níall McLaughlin Architects، تیم بل، مدیر Bell Phillips Architects، Marco Iuliano، خواننده معماری در دانشگاه لیورپول و مورخ هنر استیون .

به نامزد برنده، سه ماه تخته و محل اقامت در مدرسه بریتانیایی در رم به همراه کمک هزینه تحقیقاتی و مسافرتی ماهانه برای انجام یک “کار مجزا” و ارائه یک ارائه نهایی به مدرسه ارائه می شود.

این کمک هزینه تحصیلی به افتخار مورخ و منتقد برجسته معماری گیلز ورسلی که در سال 2006 در سن 44 سالگی بر اثر سرطان درگذشت و متخصص معماری ایتالیایی بود، نامگذاری شده است. متقاضیان بر اساس کیفیت خروجی دانشگاهی، اهمیت ذاتی پروپوزال، امکان سنجی پروژه و تأثیر مطالعه آنها بر جامعه BSR مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

عنوان پروژه کمک هزینه تحصیلی Giles Worsley Rome Fellowship 2023–4
مشتری مدرسه بریتانیا در رم
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول 15 مارس 2023
محدودیت های متقاضیان باید از ملیت بریتانیا یا کشورهای مشترک المنافع باشند یا حداقل در سه سال گذشته در انگلستان یا کشورهای مشترک المنافع (یعنی از مارس 2020) به صورت حرفه ای یا تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به کار بوده باشند.
اطلاعات بیشتر https://bsr.ac.uk/

بر اساس این خلاصه، این فرصت برای مورخان معماری و معماران باز است که تحقیقات آنها در زمینه تاریخ معماری یا شهرسازی از فرصت گذراندن سه ماه در BSR برای تجربه واقعیت ساختمان‌ها و فضاهای داخل و اطراف رم بهره می‌برد. به طور مستقیم یا غیرمستقیم با موضوع مورد مطالعه خود مرتبط است.

برنامه های کاربردی همچنین برای بورسیه رم در معماری باز است که برای «معماران استثنایی، اولیه یا دانشجویان معماری پس از بخش دوم» باز است و فرصتی را برای گذراندن سه ماه در رم برای پیگیری یک برنامه تحقیقاتی خودگردان ارائه می دهد.

جزئیات مسابقه

مدرسه بریتانیا در رم در سال 1901 با معماری به عنوان یکی از رشته های اصلی آن در کنار باستان شناسی و هنرهای زیبا تاسیس شد. در سال 1916 به خانه طراحی شده توسط ادوارد لوتینز در شهر نقل مکان کرد.