که مراحل نصب هر کدام متفاوت می باشد

دزدگیر اماکن نیز دارای برخی از سیستم های حفاظتی قابلیت اتصال به ریموت کنترل را دارد . دزدگیر اماکن بسته به نوع ، جنس ، تعداد محصولات در یک پکیج کاملا متفاوت است . شایان ذکر است بدانید این مدل ریموت ها دارای فرکانس متفاوت برای کنترل جک ها و کرکره برقی نیز به کار می روند . با بهره گیری از تلفن کننده سیم کارتی ، شما می توایند سیستم از راه دور را به راحتی فعال یا غیر فعال نمایید . از مهم ترین ویژگی های تلفن کننده سیم کارتی و معمولی این است که این سیستم ، چند رله آزاد در اختیار شما قرار دهند . پنل کنترل دزدگیر: این دستگاه بخش مهم و مرکز سیستم دزد گیر اماکن است که همه قطعات سیستم به آن متصل میشوند و از این پنل دستور میگیرند . این دستگاه حفاظتی به گونه ای است که در صورت ورود سارقان یا شکستن قفل ، چشمی دزدگیر آن را تشخیص می دهد و سریعا آژیر میکشد و متجاوز گر را با صدای بلند خود دور می کند . یا برای اینکه سارقان را به اشتباه بندازید می توانید تلویزیون خانه خود را روشن کنید.

دزدگیر اماکن همان طور که در بالا اشاره کردیم روشی امن و عالی جهت جلوگیری از بروز حوادث و سرقت های پیای در منازل مسکونی ، اداری ، تجاری ، طلا فروشی ها و کارگاه ها و کارخانه ها و … همچنین خرید دزدگیر اماکن ، برای ساختمان های مسکونی ، یک قیمت دارد ، برای کارخانه ها یک قیمت ، برای طلا فروشی ها و … سیستم های پیچیده دزدگیر اجزا و قطعات مختلف دیگری مانند سنسور حرکتی ، سنسور وزنی، سنسور شکستن شیشه ،سنسور تشخیص دود ، حرارت ، دی اکسید کربن ، پدال دزد گیر و همچنین قطعات دیگری دارند که شما می توانید بر اساس نیاز خود از یک یا همه این ها استفاده کنید.

به طور کلی تا اینجا متوجه شدیم که اعلام وضیعت خطر با بهره گیری از سنسورها و آژیر خطر اطلاع داده میشود . نصب دوربین مداربسته برای رستوران ها بسیار اهمیت دارد , نصاب دزدگیر اماکن با به کارگیری این نوع تجهیزات در محیط کار خود می توان از بسیاری جرایم و سرقت ها جلوگیری کرد . مهمترین اصل در نصب دوربین های نظارتی یا امنیتی جلوگیری از ارتکاب جرم است. اولین چیزی که ما به شما پیشنهاد می کنیم دوربین های سیمی است که استانداردهای امنیتی کامل را دارند. مجموعه کارن، تیمی از حرفه ای ترین افراد در این زمینه را داراست که به بهترین شکل شما را در زمینه خرید دزدگیر منزل، راهنمایی می کنند. در هنگام خرید دزدگیر اماکن ، یک پکیج کامل خدمات شما عزیزان ارائه می گردد .

در واقع شاید بتوان گفت اصلیترین وظیفه در سیستم دزدگیر اماکن وظیفه چشمی میباشد، چشمی که به آن چشم الکترونیکی یا سنسور فروسرخ نیز گفته میشود، با نام اختصاری PIR نمایش داده میشود و بر اساس انتشار موج فروسرخ غیر فعال در منطقه تحت پوشش کار میکند. همان طور که از نام آن پیداست می توانید از تلفن کننده سیم کارتی یا همان دزدگیر اماکن سیم کارتی با بهره گیری از موبایل در کنار خط ثابت نیز استفاده نمایید . با نصب این دوربین ها در هر گوشه و کنار رستورانتان، به راحتی می توان بر خلافکاران نظارت کرد، برخلاف نگهبانان امنیتی که به راحتی شناسایی شده و بوسیله آنها نمی توان خلافکاران را گول زد. دزدگیراماکن دستگاهی است که به هنگام گذر از یک حریم خصوصی یا شکستن یک قفل، با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می کند. چشمی دزدگیر: این قطعه مانند چشم عمل میکند و هر موقع که حرکتی را در محدوده مورد نظر خود احساس کند سریعا دزدگیر را فعال میکند . هزینه کابل کشی دوربین مدار بسته سیمی بسته به متراژ کابل مورد نیاز و هزینه های جانبی مانند نیاز به نصب داکت و غیره متفاوت است.

دوربین به سمت بالا و پایین حرکت میکند تا بتواند فضای عمودی گستردهتری را پوشش دهد. تلفن کننده دزدگیر : در صورت بروز حرکت تلفن کننده دزدگیر به شماره ای که شما در آن وارد کرده اید تماس میگیرد و پیامی که شما در آن ضبط کردید پخش میکند . روش اول: تغذیه دوربین مداربسته به صورت POE : در این حالت دوربین ها با کابل شبکه تغذیه می شوند. 2. تمام اتصالات از جمله اتصال منبع تغذیه به کابل برق و فیشهای متصل به دوربین ها، آداپتورها یا منبع تغذیه باید بررسی و کنترل شوند تا به درستی انجام شده باشند.

از این رو چنانچه در پروژه های خود با محدودیت بودجه مواجه نیستید دوربین های تحت شبکه می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند. مهم است که سازنده ای قابل اعتماد را انتخاب نمایید. استفاده از نصاب و متخصص برای نصب دزدگیر اماکن منزل الزامی است زیرا باید پکیج دزدگیر اماکن را در محل های مناسب نصب کرد زیرا امنیت خانه بسیار مهم است تا هیچ خطری منزل شما را تهدید نکند. پکیج با سیم دزدگیر اماکن قابلیت اتصال به مرکز را داشته و برق خود را نیز تامین می کند . هرچند استفاده از دزدگیر اماکن ایمنی بالایی برای منازل و فروشگاه ها فراهم می کند اما باید دقت کنید که قبل از اقدام به خرید دستگاه دزدگیر اماکن باید ابتدا وضعیت حفاظتی خانه را از لحاظ فیزیکی تامین کنید. دقت داشته باشید که زاویه و محل نصب دوربین را به گونه ای تعیین کنید که دید کافی به محل تحت نظارت شما داشته باشد.اصل هم پوشانی را رعایت فرمایید . در این پکیج سنسورها نیز با یک فرکانس تعیین شده داخل یک پک قرار می گیرد .

استفاده این سنسور داخل دیوار روشی امن برای جلوگیری از ورود سارقان می باشد . کاور بلندگو که به دو صورت فلزی و پلاستیکی موجود می باشد برای محافظت از بلندگو مورد استفاده قرار می گیرد که وظیفه آن جلوگیری و محافظت از بلندگو در برابر رطوبت و گرد و غبار ناشی از محیط است. این تلفن کننده با انعطاف بالا این امکان را می دهد که در صورت قطع شدن هر یک از خط های تماس ، از خطی دیگر هشدار تماس به شخص داده می شود . نصب دوربین مداربسته اگر با اطلاع و هماهنگی انجام نشود، نه تنها امنیت ایجاد نمیکند بلکه یک محرک قوی ایجادِ ناامنی خواهد بود. سیتسم تلفن کننده معمولی یا دزدگیر اماکن با خط ثابت با تعریف یک شماره تلفن خط ثابت پیام خطر را اطلاع رسانی می کند .

نکته شایان ذکر در باره پکیج سیم دار این است که قبل از اتمام ساخت ساختمان این پکیج حتما باید متصل گردد . این پکیج همان طور که از اسمش پیداست نیازی به سیم کشی و استفاده از داک به صورت روکار را ندارد . برای این منظور از دوربینهای مداربسته بیسیم که نیاز به دستگاههای ذخیره ساز و سیم کشیهای متعارف برای دوربین مداربسته را نداشته و به راحتی میتوان این مدل از دوربینهای مدار بسته را برای منزل نصب کرد. چه بسا سیستم های به روز و با کیفیتی که با نصب اشتباه، قابلیت خود را از دست داده و عملکرد نامطلوبی دارند.

دزدگیر اماکن یا سیستم اعلام سرقت هم مانند دوربین مداربسته ابزاری دیگر برای حفاظت و امنینت اشیای با ارزش شماست . شرکت چشمان بیدار آریا که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است دارای تجربه و تخصص کافی در حوزه نصب راه اندازی و فروش سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشد و شما می توانید برای سیستم های حفاظتی و نظارتی خود ماننده دوربین مدار بسته ، دزدگیر منازل و محل کار خود از از این شرکت دانش بنیان که دارای تجربه بسیار زیاد و خدمات ارزنده ای در حوزه های تولید، نصب، نصب راه اندازی ، فروش و همچنین تعمیر دوربین مداربسته می توانید برای عقد قراردادهای تعمیرات و به روز رسانی سیستم های حفاظتی و نظارتی خود به صورت کاملاً تخصصی از این شرکت استفاده نموده و از تمامی خدمات و امکانات بسیار زیاد این شرکت که مورد تایید اکثر ارگانهای کشور عزیزمان ایران می باشد استفاده نموده و برای پروژه های کوچک و بزرگ خود در حوزه دوربین مداربسته حتما از این شرکت استفاده کنید مخصوصا اگر قصد نصب دوربین مداربسته در تهران و یا شهرکهای صنعتی افراد استان تهران را دارید.

با الکتروبرتر همراه باشید تا بیشتر با مصحولات پکیج دزدگیر اماکن آشنا شوید . با همراه باشید تا بیشتر با انواع سنسورها و عملکرد های آن ها آشنا شوید . این عمل به راحتی با ارسال یک پیامک و یا نصب ایپلیکیشن روی تلفن همراه صورت می گیرد . چشمی وزنی نیز نوعی سنسور با اشعه مادون قرمز می باشد ، که بر اساس حرکت اجسام عمل مرده و البته اجسام کوچک و حیوانات توسط این سنسور نادیده گرفته خواهد شد . چشمی مادون قرمز یک سنسور حرکتی با عملکرد تشخیص حرکت در مقابل خود را را دارد . این مدل چشمی با نام PIR نیز شناخته می شودکه با تاباندن امواج مادون قرمز، منبع گرمایی را در محیط شناسایی و فرمان را به مرکز بدهد.

این حس گر ها هر کدام با دیگری متفاوت عمل می کند . پنل ها در انواع مختلف از یک یا چندین برد الکتریکی تشکیل شده اند که بسیار هوشمند و پیچیده عمل می کنند . مدل های مختلفی از دزدگیر خانه در بازار موجود است که شما با توجه به بودجه و نیاز خود می توانید یک مدل را خریداری کنید. دزدگیراماکن از قطعات مختلفی تشکیل شده است که شما بسته به نیاز خود می توانید بعضی از اجزا را اضافه یا کم کنید . این ویژگی ها امنیت شبانه روزی را برای شما به همراه دارند. با ما همراه باشید با تا انواع چشمی ها و عملکردهای مختلف آن ها آشنا شوید . علاوه بر این، سیستم دزدگیر باید با هشدار قطع برق خارجی همراه باشد.

دزدگیر اماکن چه انواعی دارد؟ چشمی دزدگیر ، پنل کنترل دزدگیر ، تلفن کننده دزدگیر ، مگنت دزدگیر، بلندگوی دزدگیر ،ریموت دزدگیر ، ریپیتر دزدگیر. مگنت درب دزدگیر : این مگنت ها مانند آهن ربا عمل می کنند و دو قطب مثبت ومنفی دارند . این سنسور دارای یک مگنت آهن ربایی می باشد که شامل دو قسمت می باشد ، یکی بر روی درب و دیگری بر روی چهارچوب نصب خواهد شد . بفهمید که می خواهید دوربین را در کجا خانه نصب کنید – آیا اتاق خواب ، محل بازی بچه ها یا هر اتاق دیگر ،شما باید یک نقطه را انتخاب کنید که یک دید مستقیم ، یک زاویه گسترده از کل فضا را ارائه دهد. ارزیابی میدان دید و بُرد دوربین مداربسته بی سیم: هرچه میدان دید دوربین بیشتر باشد دوربین فضای دید بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد و دامنه دید نیز بیشتر می شود. از برد 50 تا 150 متر را پوشش می دهد.