کوینکس و نحوه ثبتنام در این صرافی حامد عمادی کوینکس و نحوه ثبتنام در این صرافی

به همین دلیل آموزش کامل سایت و صرافی کوینکس را در مقالات مختلف برای شما تدوین کرده‌ایم تا شرایط استفاده از خدمات این صرافی برای کاربران ایرانی کاملاً بهینه و بدون خطر شود. در این مقاله ابتدا به آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس خواهیم پرداخت و سپس مراحل احراز هویت در صرافی را برای کاربران ایرانی تشریح می‌کنیم. این روزها یکی از صرافی هایی که خیلی در بین کاربران ایرانی به محبوبیت رسیده، کوینکس هستش. صرافی بایننس هم که امروزه احراز هویت رو هنگام ثبت نام برای همه کاربرها الزامی کرده، دیگه اجازه فعالیت به کاربرهای ایرانی با استفاده از آی پی ثابت کشورهای دیگه رو هم نمیده.

ابتدا در قسمت ۱-۲ ایمیل خود را وارد نمایید و سپس بر روی دکمه ۲-۲ کلیک نمایید تا کد امنیتی به ایمیل شما ارسال شود. به ایمیل خود مراجعه نمایید و کد امنیتی ارسالی را در بخش ۳-۲ وارد نمایید. در بخش ۴-۲ کلمه عبور خود را انتخاب نمایید و آن را در بخش ۵-۲ دوباره وارد نمایید. اگر علاقمند به تخفیف کارمزد هستید کد meuzx را در بخش ۶-۲ وارد نمایید و درصورتی که علاقه ای ندارید از این بخش عبور کنید. و با زدن تیک در بخش ۷-۲ قوانین صرافی کوینکس را پس از مطالعه قوانی بپذیرید و سپس برای ارسال اطلاعات دکمه ۸-۲ را بزنید. تا به اینجا با امکانات و نحوه استفاده از صرافی کوینکس آشنا شده ایم.

امتیاز اپ موبایلی کوینکس

برای سفارش فروش در قیمت Limit ابتدا در بخش sell ، Limit را انتخاب کرده و در قسمت Price، قیمت موردنظرمان و در قسمت Amount باید مقدار ارزی را که می خواهید بفروشید را وارد کنید و سپس رویsell CET کلیک کنید. خب این یکی از روش ها برای بالا بردن امنیت حساب کاربری خود با کد دو عاملی بود. بعد از وارد کردن کد گوگل آتنتیکیتور، روی Next کلیک کنید تا کار فعال سازی این کد دو عاملی تمام شود. اکنون روی Send code کلیک کرده و کد ۶ رقمی که از طرف صرافی کوینکس به ایمیل ما ارسال می گردد را در باکس پشت send code وارد می کنید و در پایان روی Next کلیک می کنید. در ابتدای امر از صفحه اصلی صرافی گزینه Assets را انتخاب کرده و در ادامه بر روی گزینه Deposit کلیک نمایید.

بایننس جفت معاملاتی FTT/USDT را حذف کرد

به طور کلی کارمزد معاملات در صرافی کوینکس به دو دسته تیکر taker و میکر maker طبقه‌بندی می‌شود. منظور از Maker‌ها یا سفارش‌گذاران سفارشات خرید محدود در زیر شاخص قیمت و یا سفارشات فروش در بالای شاخص قیمت هستند. در مقابل، منظور از taker‌ها یا سفارش‌بردارها سفارشاتی است که در دفترچه سفارشات ثبت می‌شوند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ثبت نام در کوینکس وب سایت خود باشید.

کوینکس و نحوه ثبتنام در این صرافی حامد عمادی کوینکس و نحوه ثبتنام در این صرافی

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری راجع به Defi بدانید، مطالعه مقاله پروژه دیفای چیست برایتان مفید خواهد بود. در بازار ارز دیجیتال صرافی‌های متعددی وجود دارند اما پیدا کردن گزینه معتبر بین آنها چندان کار آسانی نیست. یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای کاربران ایرانی صرافی کوینکس است. در ادامه به آموزش صرافی کوینکس و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در آن می‌پردازیم.

کارمزد واریز و برداشت در کوینکس چقدر است؟

فرض کنید بخواهیم در قیمت موجود، یک معامله آزمایشی را انجام دهیم. حال اگر لوریج را بر اساس عددی که در عبارت Est Cost نمایش می شود، انتخاب کنیم به این میزان از کیف پول ما کسر می شود. هر چه لوریج بیشتر باشد این عدد بیشتر شده و مبلغ بیشتری از ولت کاسته می شود. در بخش Perpetual ما این امکان را داریم که از امکانات صرافی استفاده نماییم تا کارمزدهای خود را کاهش دهیم. جهت استفاده از این امکان مقداری از ارز CET که ارز صرافی کوینکس می باشد را به بخش Perpetual اضافه می نماییم.

در این مرحله از ثبت نام در صرافی کوینکس باید ایمیل خود را وارد کرده و پسورد حساب کاربری را تعیین کنید. با علامت زدن گزینه موافقت با شرایط و خدمات صرافی و کلیک روی گزینه Sign Up ثبت نام اولیه به پایان خواهد رسید. آموزش ثبت نام در کوینکس Coinex ،صرافی کوینکس یک اکسچنج و یا صرافی بین المللی برای ارزهای رمزنگاری شده (ارز دیجیتال) است که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی، کار خود را آغاز کرد.

تمام تحلیل ها جنبه آموزشی دارند و من می پذیرم که مسولیت سود و زیان استفاده از این تحلیل ها بر عهده خودم می باشد. رو نسخه اندروید هم تا حالا از سمت دوستان و کاربر ها چیزی ندیدم و نشنیدم . از اینکه نظرتون رو برای ما ثبت کردید از شما ممنونیم. سپس گزینه Bind در مقابل عبارت TOTP Authenticator را انتخاب کنید.

این صرافی یکی از معدود صرافی‌هایی است که به کاربران ایرانی سرویس می‌دهد. اما نسبت به دیگر اکسچنج‌های مطرح دنیا، از حجم معامله کمتری برخوردار است. برای همین می‌توانید پس از مدتی کار کردن در این صرافی، صرافی خود را به یک صرافی بزرگ‌تر و معتبرتر مانند صرافی کوکوین، تغییر دهید. معمولا اکثر معامله‌گرهای ایرانی کار خود را در بازار رمز ارزها با صرافی کوینکس شروع می‌کنند. این صرافی نسبت به صرافی کوکوین، از رابط کاربری ساده‌تری برخوردار است. به‌نحوی که شما با گذشت مدت زمان محدودی، کار با کوینکس را یاد خواهید گرفت.