گریم شاو به دلیل تعلیق کار HS2 تعدیل کار را ایجاد می کند

آروپ بیش از 200 نفر را به طور تمام وقت در کار طراحی ایستگاه یوستون مشغول به کار بود. این غول مهندسی گفت که اکنون در حال بررسی معنای تاخیرها برای شرکت است.

یک سخنگوی تمرین گفت: «ما در حال حاضر بر کاهش تأثیر تأخیر بر افراد و عملکرد خود تمرکز می‌کنیم و مجبور شده‌ایم تصمیم دشواری را برای شروع یک فرآیند مشاوره تعدیل بگیریم. اولویت فوری ما حمایت از کارکنان خود در این دوره است.

اولویت ما حفظ شتاب فوق‌العاده‌ای است که در حال انجام است تا اطمینان حاصل کنیم که خدمات اولیه با سرعت بالا، اتصال Old Oak Common و خیابان بیرمنگام کرزن، تا اوایل دهه 2030 عملیاتی می‌شوند.



منبع در نتیجه، AJ متوجه می شود که به گریمشاو گفته شده است که به طور موقت کل تیم طراحی خود را – که طبق شایعات حدود 90 نفر است – در کار یوستون کنار بگذارد.

هاپتیک از اظهار نظر خودداری کرد. با LDA نیز تماس گرفته شد.

هفته گذشته، مارک هارپر، وزیر حمل و نقل، تاخیر در فاز 2a مسیر، بین بیرمنگام و کرو، و کار طراحی بیشتر در پایانه HS2 Euston گریمشاو را در تلاش برای مقابله با هزینه‌های مارپیچی پروژه اعلام کرد.

طراحی ایستگاه Euston HS2 لندن توسط کنسرسیومی متشکل از Arup با Grimshaw، WSP، Haptic و LDA Design هدایت می‌شود.

هارپر در بیانیه ای از وزیران گفت: «فشار تورمی قابل توجه و افزایش هزینه های پروژه» به این معناست که عملیات ساخت و ساز فاز 2a تا دو سال به تعویق می افتد و سایر عناصر متوقف می شوند.

افتتاح خط راه آهن سریع السیر قبلاً از برآوردهای اولیه عقب افتاده است. جدول زمانی راه اندازی فاز 1 از تاریخ اولیه 2026 به بین سال های 2029 تا 2033 کاهش یافته است.

این آخرین تکرار از تلاش دولت برای کاهش هزینه HS2، معروف به عملیات الماس آبی است.

هارپر گفت که به تعویق انداختن HS2 باید به توزیع هزینه در یک دوره طولانی‌تر کمک کند، که این امر باعث کاهش هزینه‌های سالانه می‌شود، مطابق با هدف اعلام شده نخست‌وزیر از کاهش بدهی‌های دولت.

یکی از سخنگویان HS2 گفت: «ما در مورد چالش‌های هزینه‌های خود شفاف بوده‌ایم و از نزدیک با دولت برای دستیابی به راه‌حلی کار کرده‌ایم که تضمین می‌کند به تقویت اقتصاد منطقه‌ای ادامه می‌دهیم، از حرکت به سمت خالص صفر حمایت می‌کنیم و شهرها و شهرهایمان را بهتر به هم متصل می‌کنیم.

“به عنوان یک عمل، ما به HS2 و ایستگاه Euston به عنوان یک بخش اساسی از زیرساخت های بریتانیا متعهد باقی می مانند.”

یکی از سخنگویان آروپ گفت: «ما در حال بررسی تأثیر احتمالی توقف طرح طراحی ایستگاه یوستون هستیم. اولویت فوری ما این است که همکاران را در جایی که بتوانیم به پروژه های دیگر در سراسر شرکت اعزام کنیم.

در همین حال، سخنگوی WSP افزود: “ما از نزدیک با مشتری خود کار می کنیم تا هر گونه تاثیر اعلام هفته گذشته را بر منابع پروژه در نظر بگیریم.”