گسترش برادوی مالیان دو روش طراحی را به تصویر می کشد

این گروه 32.5 میلیون پوند به دست آورد که کاهشی 16 میلیون پوندی نسبت به درآمد 12 ماهه قبلی دارد.



منبع باک افزود: “ترکیب تجربیات و ارتباطات جمعی ما، استخر، منابع و زیرساخت های استعداد جهانی ما را تقویت می کند تا ما را قادر سازد تا به مشتریان خود در بریتانیا و بین المللی خدمات بهتری ارائه دهیم و کیفیت طراحی را افزایش دهیم.”

Poole-Wilson به هیئت اجرایی Broadway Malyan خواهد پیوست و حساب های طراحی محل کار را در سراسر بریتانیا رهبری خواهد کرد و از تیم های مستقر در خارج از کشور پشتیبانی خواهد کرد.

او به AJ گفت: «من فکر می‌کنم که ما در بریتانیا کمی تک‌بعدی تلقی می‌شویم – تا حد زیادی یک معمار مسکونی.

مدیر DC3 درو گفت که مشتاقانه منتظر ارائه پروژه هایی با Broadway Malyan است که “مکان سازی عالی را با بالاترین سطوح پایداری ترکیب می کند”.

وی افزود: ما همچنین مشتاقانه منتظر مشارکت آنها در پروژه های فعلی هستیم و استعداد طراحی و دانش آنها در مورد طرح های بسیار پیچیده را به تیم فعلی خود اضافه می کنیم.

ایان آپسلی، مدیر عامل گروه در برادوی مالیان، به AJ گفت که امیدوار است این حرکت به برنامه‌های رشد استراتژیک آن «فوق‌العاده» ببخشد، نحوه نگرش این عمل را تغییر دهد و منجر به افزایش کیفیت طراحی شود.

این سه نفر مدیران و مدیران طراحی در برادوی مالیان خواهند شد که حدود 400 کارمند در سراسر جهان دارد و طبق آخرین داده های AJ100، نزدیک به 100 کارمند دائمی در بریتانیا دارد.

باک قبلاً در نیویورک و لندن با SOM و در کنار درو در معماران Rafael Viñoly کار کرده بود. در طول سال‌ها، هر دو با پول ویلسون کار کرده بودند، که Perkins+Will را ترک کرد تا استودیوی خود را با نام WILL+Partners در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی کند.

این حرکت باعث خواهد شد که 15 کارمند از این دو شرکت به دفتر لندن در واترلو، لندن بپیوندند، زیرا برادوی مالیان به دنبال گسترش و تنوع بخش ها و پایگاه مشتریان خود است.

با نگاهی به کل تجارت جهانی ما، قطعاً اینطور نیست. اما آوردن برخی از افراد با کالیبر بالا با تجربه عالی قطعاً در آن زمینه به بهبود و تغییر این ادراکات کمک خواهد کرد. این همچنین در مورد ایجاد یک پیشنهاد مشتری کمی متفاوت است.

DC3 تنها سال گذشته توسط Foster + Partners، Rafael Viñoly Architects و Perkins+Will، جان درو، ترز باک و ویلیام پول ویلسون راه‌اندازی شد.

در اوایل سال جاری، برادوی مالیان حساب‌های خود را برای سال منتهی به 30 آوریل 2021 منتشر کرد که نشان داد گردش مالی آن در طول دوره گزارش 33 درصد کاهش یافته است.