گسترش ورزشگاه لستر سیتی KSS برای تصویب آماده شد

آنها به این نتیجه رسیدند که طیف گسترده ای از تأثیرات مثبت منافع عمومی، به ویژه فراهم کردن خانه های جدید، اشتغال جدید، سرمایه گذاری و هزینه های جدید در منطقه، و فرصتی برای تضمین افزایش اوقات فراغت برای ساکنان شهر، [would] منافع عمومی قابل توجهی را فراهم می کند که در مجموع بر ضرر آن بیشتر است.



منبع برنامه‌ریزان شورای شهر لستر گفتند که این گسترش به طور بالقوه به باشگاه اجازه می‌دهد تا در رقابت‌های لیگ برتر و باشگاه‌های اروپایی همچنان رقابتی باقی بماند و همچنین «ظرفیت برای کنسرت‌ها و رویدادهای غیرورزشی را افزایش می‌دهد و وجهه شهر را افزایش می‌دهد».

ظرفیت فعلی آن 32000 نفر است، اما طبق برنامه این مقدار به 40000 افزایش می یابد، با یک لایه فوقانی در بالای پایه شرقی اضافه شده و تا حدی در اطراف پایه های شمالی و جنوبی پیچیده می شود.

طبقه اضافی در زمینی ساخته می‌شود که در حال حاضر محل سکونت است و با یک ساختار شبکه‌ای با بالش‌های مثلثی متورم ETFE پوشیده می‌شود. غرفه جدید 152 متر طول، 30 متر عرض و 47 متر ارتفاع خواهد داشت که شامل سوئیت های پذیرایی، امکانات پذیرایی، اتاق حسی و اتاق کمک های اولیه می شود.

استادیوم کینگ پاور توسط هلمز میلر طراحی و در سال 2002 در زمینی به وسعت 9 هکتار در جنوب غربی مرکز شهر لستر تکمیل شد.

طرح های کلی برای توسعه در اطراف استادیوم شامل یک هتل 220 اتاقه و مرکز تجاری، یک ساختمان مسکونی 20 طبقه با حداکثر 234 خانه در مشاغل مختلف، یک پارکینگ طبقاتی با 525 فضا، و یک سالن با ظرفیت 6000 نفر برای استفاده در این ورزشگاه است. کنفرانس ها، نمایشگاه ها و رویدادها.

سایر عناصر اصلی شامل یک مغازه دو طبقه برای کالاهای باشگاه، یک ساختمان اداری کوچک در کنار رودخانه سوار، و یک جاده دسترسی جدید، مسیر دوچرخه سواری و قلمرو عمومی است.

آنها اذعان کردند که “تأثیر منظر شهری بر مناطق حساس به دلیل ارتفاع و حجم ساختمان ها ناچیز نیست” اما گفتند که این مسائل می تواند از طریق اصلاح فرم و متریال و مرحله موارد رزرو شده برطرف شود.

برنامه ترکیبی شامل طرح های دقیق برای افزودن 8000 صندلی به استادیوم و همچنین طرح های کلی برای ساختمان مسکونی، فروشگاه باشگاه، سالن، هتل، فضای اداری، پارکینگ طبقاتی و فروشگاه های مواد غذایی است.

درخواست افزایش ظرفیت ورزشگاه و ساخت یک ساختمان مسکونی 20 طبقه برای تصویب در کمیته برنامه ریزی و توسعه شورای شهر لستر در روز چهارشنبه (14 سپتامبر) پیشنهاد شده است.