گلدشتاین هدر به اندازه دو برابر خانه تراس دار در غرب لندن

طرح طبقه همکف



منبع

طبق رویه مرکزی لندن، درخواست موافقت شده چهار اعتراض دریافت کرد، «دو مورد در چارچوب تصمیم برنامه ریزی مربوط به فقدان ادعایی نور خورشید و نور روز و از دست دادن چشم انداز».

محل استمفورد بروک، غرب لندن
مقامات محلی هانسلو
نوع پروژه پسوند مسکونی خصوصی
مشتری خصوصی
معمار معماری گلدشتاین هدر
مشاور برنامه ریزی برنامه ریزی مدوکس
مهندس سازه سازه های شناور
نقشه بردار کمیت CA + PE
طراح اصلی معماری گلدشتاین هدر
پیمانکار اصلی TBC
منابع مالی خصوصی
مناقصه تک مرحله
در سایت شروع کنید اوایل سال 2023
تکمیل اواخر تابستان 2024
مدت قرارداد 15 ماه
مساحت ناخالص طبقه داخلی متر مربع 500 متر مربع (مساحت خالص کل خانه)
فرم قرارداد سنتی
انتشار سالانه CO2 ارائه نشده است
هزینه کل حدود 1.2 میلیون پوند

این طرح که توسط منطقه هانسلو لندن تایید شده است، اندازه خانه 243 متر مربعی انتهای تراس را به 500 متر مربع افزایش می دهد.

انتظار می رود کار در این سایت اوایل سال آینده آغاز شود.

دیدگاه معمار

این خانه ویکتوریایی با انتهای تراس، یک خانه خانوادگی محبوب است. اگرچه در حال حاضر کاملاً قابل توجه است، کمبود نسبی عرض خانه را محدود می کند، به ویژه در سطح همکف، که آشپزخانه، اتاق غذاخوری و هنرستان را در خود جای می دهد، اما نه چندان راحت.

معمار گفت که حفظ ساختمان ارتش سرزمینی، «با توجه به نابرابری سطوح طبقه مورد نیاز برای اتصال با خانه میزبان» و «محدودیت‌های شکل و ویژگی آن» امکان‌پذیر نبوده است.

پروژه 1.2 میلیون پوندی در استمفورد بروک، ساختمان همسایه‌ای را که زمانی توسط ارتش سرزمینی استفاده می‌شد تخریب و با پسوند جدید جایگزین می‌شود.

در طول توسعه طرح‌های ما برای گسترش خانه موجود در محدوده سایت فعلی، خانه از کار افتاده ارتش سرزمینی همسایه به بازار آمد. خرید مشتریان ما از این قطعه مجاور به ما این امکان را داده است که پیشنهادات خود را افزایش دهیم، یک صفحه کف جانبی سخاوتمندانه برای پخت و پز، غذا خوردن، غذاخوری و سرگرمی باز کنیم، و پایانه معماری معاصر رضایت‌بخش‌تری را برای دیوار کناری ناگهانی موجود و ایجاد کنیم. تعویض عمده ساختمان کاملاً غیرجذاب و خاکی ارتش سرزمینی.

توسعه ما یک گفتگوی زیبا با تراس ویکتوریایی ایجاد می کند و یک خانه یکپارچه ایجاد می کند.

داده های پروژه