گلن هاولز از جایگزینی برای برج بیرمنگام گلنسی نیکول رونمایی کرد.

در سال 2019، شورای شهر بیرمنگام پیشنهادات گلنسی نیکولز را برای ساخت آسمان خراش تقریباً دو برابر این ارتفاع، که می توانست به بلندترین ساختمان بیرمنگام تبدیل شود، تصویب کرد.

او گفت: “جاه طلبی ما این است که یکی از پایدارترین توسعه های شهر را در خیابان برود 100 ارائه دهیم، که استانداردهایی را برای ساختمان های بلند در بیرمنگام تعیین می کند.” به عنوان یک سایت قهوه ای کم استفاده، این فرصتی است برای حمایت از بازآفرینی گسترده تر منطقه – باعث رشد محلی و ایجاد شغل می شود.

نایجل رابسون، مدیر چشم انداز شهری، گفت که توسعه مجدد سایت براون فیلد از بازسازی گسترده تر خیابان برود و مرکز شهر بیرمنگام حمایت می کند.

پلان های برج گلن هاولز همچنین دارای فضایی برای کار مشترک، مغازه ها، تجارت و خرده فروشی در طبقه همکف علاوه بر 294 خانه جدید در بالا است.

اما کار بر روی آن طرح هرگز آغاز نشد و سایت توسط توسعه دهنده Euro Property Investments به Urban Vision فروخته شد. مالک جدید طرح ادعا کرد که پیشنهاد قبلی “غیرقابل تحویل” بوده است. برای اظهار نظر با گلنسی نیکولز تماس گرفته شد.

طرح های یک برج 32 طبقه در 100 خیابان برود، شامل 294 آپارتمان برای اجاره، هفته گذشته به عنوان بخشی از مشاوره به نمایش گذاشته شد.

“پیشنهادات ما قابل تحویل هستند و در صورت اعطای مجوز برنامه ریزی، ساخت و ساز در اسرع وقت آغاز خواهد شد.”

تمرین مستقر در بیرمنگام اخیراً بر تکمیل برج مسکونی 42 طبقه مریکان و یک ساختمان اداری در سیرک پارادایس، از جمله طرح‌های دیگر در شهر، نظارت کرده است.



منبع