گلن هاولز برای مقر جدید بی‌بی‌سی بیرمنگام تاییدیه کسب کرد

این طرح رتبه برجسته BREEAM و امتیاز EPC A را هدف قرار داده است.

سقف ساختمان، که دارای نمایی از خط افق بیرمنگام و ایستگاه HS2 Curzon Street است، همچنین دارای امکانات جمع آوری آب باران، پانل های فتوولتائیک رو به جنوب و سقف قهوه ای برای افزایش تنوع زیستی محلی است.

کمیته برنامه ریزی شورا دیروز (16 مارس) از این طرح برای توسعه دهندگان Benacre Properties و Stoford حمایت کرد. افسران برنامه ریزی قبلاً تأیید را توصیه کرده بودند.

عناصر تاریخی ساختمان توسط هری دبلیو ویدون برای Typhoo طراحی شده و بین سال های 1929 و 1960 ساخته شده است. تولید تایفو بعداً به مرسی ساید منتقل شد. از زمانی که تولید چای در سال 1978 به پایان رسید، این سایت تا حد زیادی متروکه شده یا برای مقاصد صنعتی سبک استفاده می شود.



منبع

پروژه‌های دیگری که در روز پنجشنبه (16 مارس) تصویب شدند، شامل تعمیرات اساسی جان لوئیس سابق در گرند سنترال بالای ایستگاه خیابان بیرمنگام است.

معماران گلن هاولز جدید بی بی سی بیرمنگام

شامبی افزود: «این ساختمان در عرض چند دقیقه از HS2 موقعیتی بی‌رقیب را برای بی‌بی‌سی فراهم می‌کند، انعطاف‌پذیری برای انطباق و رشد، و فرصتی برای ایجاد یک محل کار منحصربه‌فرد و پایدار در حالی که بخشی از میراث دیگبث را احیا می‌کند.

ساندیپ شامبی، شریک گلن هاولز، گفت که ایجاد دفتر مرکزی کارخانه چای بی‌بی‌سی اولین قطعه از طرح جامع‌تر Typhoo Wharf است که می‌تواند سمت کانال مجاور را باز کند و یک منطقه خلاقانه جدید با کاربری ترکیبی ایجاد کند.

برنامه برنامه ریزی برای آن طرح اصلی در تابستان امسال انتظار می رود.

گلن هاولز می‌گوید تلاشی آگاهانه برای حفظ هر چه بیشتر ساختمان قبلی صورت گرفته است، با دو سوم قاب ساختاری موجود، دال‌ها و نماهای آجری که در طرح جدید استفاده شده است.

Digbeth در حال بازسازی عمده با طرح های متعدد در محل یا در خط لوله برنامه ریزی است – مانند توسعه عظیم اسمیتفیلد Lendlese – که در آن معماران معماران David Kohn Architects، RCKa و dRMM هستند – و ایستگاه HS2 Grimshaw در خیابان کرزن.

پیشنهاد گلن هاولز برای سایت 1.2 هکتاری در منطقه دیگبث بیرمنگام شامل بازسازی پوسته کارخانه Typhoo موجود است که قدمت آن به سال 1929 بازمی‌گردد، و افزودن ساختارهای داخلی جدید و یک نمای دو طبقه در خیابان بوردسلی.

منبع: معماران گلن هاولز

انتظار می‌رود که کار در این محل اواخر سال جاری و با تکمیل در سال 2025 آغاز شود، در آن زمان بی‌بی‌سی بیرمنگام از خانه فعلی خود، صندوق پستی که توسط استانتون ویلیامز در سال 2015 بازسازی شد، نقل مکان خواهد کرد.

طبقات یک و دو میزبان فضاهای استودیویی با جعبه سیاه، سوئیت‌های ویرایش و فضاهای میز هستند که با فضاهای مشترک، فضای کاری و اتاق‌های جلسه در هم آمیخته شده‌اند. طبقه دوم شامل فضای اختصاصی تولید تلویزیون خواهد بود.

جرارد لودلو، کارگردان استوفورد گفت: “کار سخت ما در دو سال گذشته به این نتیجه رسیده است و ما هیجان زده هستیم که به ما اجازه داده شود تا تغییر و استفاده مجدد از ساختمان را آغاز کنیم.”

عمل AJ100 می‌گوید نمای غربی جدید از ساختار فعلی و طراحی آجرکاری آرت دکو تأثیر می‌گیرد، در حالی که یک «دهلیز بزرگ» و پل‌ها دو طرف 7800 متری آینده را به هم متصل خواهند کرد.2 دفتر مرکزی بی بی سی بیرمنگام

ما از نزدیک با بی‌بی‌سی کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که نه تنها میراث تاریخی کارخانه تقریباً 100 ساله را حفظ می‌کنیم، بلکه یک طرح پیشگام با استفاده از اصول کم کربن ارائه می‌کنیم. ما مشتاقانه منتظریم تا زندگی جدیدی در آن دمیده شود.

با انتخاب استفاده مجدد تطبیقی ​​نسبت به ساخت جدید، ما این ساختمان متروکه را برای 100 سال آینده زنده می کنیم – نه تنها برای حفظ این میراث تاریخی، بلکه برای حفظ اصول کم کربنی که همه ما برای آن تلاش می کنیم و یک کاتالیزور برای بازسازی گسترده تر Digbeth.