گلن هاولز طرح هایی را برای برج شش ضلعی 45 طبقه لیدز ارائه می دهد

معماران گلن هاولز گفتند که ایجاد یک قلمرو مربع و عمومی به پیوند این پیشنهادها با سایر پیشرفت‌ها کمک می‌کند.

این طرح همچنین شامل یک جفت ساختمان 14 و 15 طبقه پایین با 40411 متر است.2 فضای اداری، فضای رویدادها و یک منطقه انعطاف پذیر در طبقه همکف و همچنین ذخیره سازی دوچرخه سواری متصل به بزرگراه دوچرخه سواری لیدز.

او توضیح داد: رنگ‌ها و بافت‌های سفالی لعاب‌دار به جذابیت و تنوع بیشتری می‌افزایند، از سایه‌های قرمز قطب‌های فناوری گرفته تا سایه‌های سفید گرم شش‌ضلعی.

آخرین رقیب برای عنوان بلندترین ساختمان یورکشایر در بخش شمالی سایت توسعه میدان ولینگتون به مساحت 2.47 هکتار در غرب استخر بین المللی لیدز تخریب شده قرار دارد.

شریک معماران گلن هاولز، داو بانسال، گفت که این سه ساختمان متمایز هستند، اما «از طریق یک بیان افقی و استفاده از سفال لعابدار» متمایز خواهند بود.

“پنجره های افقی همچنین کیفیت بهتری از نور روز، نماهای پانوراما و انعطاف پذیری چیدمان ها را ارائه می دهند.”

بلندترین برج آن ساختمان 49 طبقه هشت ضلعی در بیرمنگام است که در حال حاضر پس از تصویب در آوریل 2021 در حال ساخت است.



منبع تراس های رو به جنوب در واحدهای اداری به سمت خیابان ولینگتون شهر و انتهای غربی لیدز، که خانه چندین پیشرفت است، نگاه می کنند.

اینها شامل یکی از DLA Architecture است که نوامبر گذشته برای دو برج مسکونی 33 و 22 طبقه در شمال شرقی طرح میدان ولینگتون گلن هاولز تأیید شد. کل سایت از شمال با A-58 هم مرز است.

این تمرین قبلاً روی بازسازی ساختمان لئوناردو لیدز، تبدیل آن به محل اقامت دانشجویی و طرح‌های جداگانه برای 375 خانه برای اجاره به عنوان بخشی از طرح 85 میلیون پوندی Beck Yard در منطقه بازسازی بانک جنوبی شهر کار کرده است.

ساختمان بلند شش ضلعی دارای 464 خانه یک، دو و سه تخته برای اجاره است.