گلیفر لنگستون مدرسه ابتدایی شهر جدید نوتس را به پایان رساند

مدرسه به شکل L قرار گرفته است و دو طرف یک حیاط را تشکیل می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند که فازهای بعدی در زمانی که مدرسه به فرم ورودی 2.5 افزایش می‌یابد، گنجانده شود. حیاط برای مناطق بازی باز می‌شود، در حالی که فضاهای مشترک، در مقیاس بزرگ‌تر، به میدان جدید Bowbridge به سمت جنوب می‌پردازند – مسیری کلیدی از طریق سکونتگاه جدید.

درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 2% 90٪ (تخمین زده شده)
درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 5% 80٪ (تخمین زده شده)
تولید انرژی در محل 10.2٪
مصرف سالانه آب اصلی ارائه نشده است
ضد هوا در 50Pa 4.5 m³/h.m²
گرمایش و بار آب گرم 31.69 کیلووات ساعت / متر مربع / سال
U-value وزن کلی منطقه 0.3 W/m² K
زندگی طراحی 25 سال
کربن تجسم یافته/کل زندگی ارائه نشده است
CO سالانه2 انتشارات 13.4 کیلوگرم CO2eq/m² (هدف طراحی)



منبع

در داخل، صفحه‌های لعاب‌دار به فضاهای راهرو از کلاس‌ها اجازه می‌دهند نور به مرکز وارد شود. سطوح وسیع شیشه و برآمدگی سقف به واسطه نور و افزایش انرژی خورشیدی کمک می کند تا تمام کلاس ها و راهروها به خوبی روشن شوند.

داده های پروژه

دیدگاه مشتری

مدرسه Christ Church بخشی از تصویر بزرگتری است که Urban&Civic برای سکونتگاه جدید میدلبک در لبه نیوآرک ایجاد کرده است. مطابق با تعدادی دیگر از پیشرفت‌های U&C در این مقیاس، مدرسه از همان ابتدا به عنوان یک نقطه کانونی مهم در محله جدید در نظر گرفته شد. خیلی اوقات رابطه بین مدرسه و جامعه در ساختمان ها و فضاهای ایجاد شده منعکس نمی شود – به رغم آنها اتفاق می افتد. در اینجا دعوتی برای توسعه چیزی بود که چیزی را به قلمرو عمومی بازگرداند و به مدرسه اجازه دهد تا اهمیت خود را در این مکان جدید بیان کند.
اندی گولیفر، کارگردان، معماران گلیفر لنگستون

خلاصه ما به اندی این بود که نه تنها فضاهای شگفت انگیزی برای یادگیری ایجاد کنیم، بلکه می خواستیم یک ساختمان قوی و چشمگیر برای ایجاد یک نقطه کانونی در جامعه ایجاد کنیم. ورودی جلوی شیروانی مرتفع منطقه ای سخاوتمندانه را برای تجمع راحت دانش آموزان و والدین نشان می دهد.

این مدرسه ابتدایی 5.4 میلیون پوندی در قلب میدلبک قرار دارد، که اساساً یک شهر جدید ساخته شده توسط Urban & Civic، در لبه جنوبی نیوآرک در ناتینگهام‌شر است. این یک خانه جدید برای مدرسه مسیح چرچ برای اسقف نشین ناتینگهام و ساوتول با یک مهد کودک 52 مکان و محل اقامت برای سال های ابتدایی تا سال 7 فراهم می کند.

در سایت شروع کنید آگوست 2020
تکمیل آگوست 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی 2228 متر مربع
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 20618 متر مربع
فرم قرارداد طراحی و ساخت
هزینه ساخت 5.4 میلیون پوند
هزینه ساخت در هر متر مربع 2,424 پوند
معمار معماران گلیفر لنگستون
مشتری Urban & Civic برای اسقف نشین Southwell
مهندس سازه مشاوره SLR
مشاور M&E Hoare Lea (به مرحله 3 RIBA)، راه حل های ساختمانی محیطی (EBS) (مرحله 4 و 5)
QS نبض
مشاور منظر طراحی بردلی مورفی
مشاور آکوستیک هور لی (به مرحله RIBA 3)، شارپس ردمور (مرحله 4 و 5)
مدیر پروژه شهری و مدنی
طراح اصلی RPS
بازرس ساختمان تایید شده استروما
پیمانکار اصلی ساخت و ساز لیندوم
نرم افزار CAD استفاده شده است میکرو استیشن
مشاور برنامه ریزی بارتون ویلمور

داده های عملکرد زیست محیطی

خط سقف زاویه دار کلاس ها نشان دهنده ورود چشمگیر به محله جدید است. بالش‌های نامتقارن کوچک‌شده و روکش‌های سفید ظریف و آجرهای گاومیش، نقطه مقابلی نرم اما واضح نسبت به مصالح سنتی‌تر خانگی و پرداخت‌های جمعیت رو به رشد مسکن‌های جدید ارائه می‌کند.

این طرح سراسری دارای گرمایش از کف است و از PV های پشت بام برای جبران تقاضای انرژی خود استفاده می کند. ساختار ساختمان سبک است و ارتباط بین داخل و خارج را هم برای مردمک‌ها و هم برای جامعه ایجاد می‌کند، با پیش‌روهای بزرگ که باعث ایجاد سایه و حس محافظت می‌شود. فضاهای داخل از تهویه طبیعی استفاده می کنند.

از زمانی که مدرسه افتتاح شد، تعداد کودکانی که نقش دارند بیش از 300 درصد افزایش یافته و به 144 نفر رسیده است و در بازرسی اخیر Ofstead به مدرسه نمره خوب داده شده است.
ریچارد کاپل، مدیر توسعه گروه، Urban & Civic

Urban&Civic در حال حاضر توسعه هولتون در راگبی را رهبری می کند، یک شهر جدید دیگر با مدرسه در قلب آن – این بار بازسازی ایستگاه رادیویی سابق به مدرسه بزرگ 6FE، که توسط ون هاینینگن و معماران هاوارد در اوایل امسال تکمیل شد و طراحی نامگذاری شد. سال در جوایز معماری AJ.

دیدگاه معمار

مدرسه Christ Church در آگوست 2021 به خانه جدید خود نقل مکان کرد. کار در محل در دسامبر 2020، ماه‌ها پس از همه‌گیری آغاز شد. این پروژه که با مشارکت اسقف نشین ناتینگهام و ساوت ول و شورای شهرستان ناتینگهام شایر ارائه شده است، آموزش و یادگیری با کیفیت را در قلب طراحی قرار می دهد. با گسترش موفقیت عظیم تحویل مسکونی در میدلبک، ساختمان مدرسه جدید با افتخار در دروازه توسعه قرار دارد و با یک حفاظ سبز برای یادگیری در فضای باز – از هر کلاس درس قابل دسترسی است. یک مهد کودک یکپارچه، جامعه و آموزش و پرورش را پل می کند و همه فضاهای آموزشی دسترسی مستقیم به فضای بیرون برای یادگیری و آموزش دارند. فضای سالن مرکزی با پنجره‌های کف تا سقف به میدان عمومی بوبریج رو به بیرون روح می‌بخشد.