۵ مرکز خرید ایروان که باید از آن‌ها دیدن کنید! خبرگزاری ایلنا

در این بازارچه می توانید صنایع دستی، میوه های خشک، ظروف زیبا و انواع شیرینی و آجیل تهیه کنید. در گوم شوگای نانوایی هایی هم وجود دارد که می توانید نان های محلی ایروان را از آنجا تهیه کنید. این بازارچه زیبا علاوه بر محلی برای خرید قطعا یک جاذبه گردشگری زیبا هم به شمار می آید. اگر برای خرید سوغاتی به این بازار سری بزنید حتما اجناس زیبا و دست ساز با قیمت های مناسب پیدا خواهید کرد. در این بازار انواع صنایع دستی مانند فرش های دست باف، وسایل چوبی و گلیم و همچنین اجناس قدیمی مثل ساز و جواهرات نقره دیده می شود.

مراکز خرید پاتایا | معرفی بهترین بازارهای سنتی و مدرن

همچنین در صورت بروز مشکل همکاران ما در خدمت شما هستند تا راهنماییتان کرده و پاسخگو سوالاتتان باشند. ایروان بزرگ‌ترین شهر کشور ارمنستان به دلیل نزدیکی به ایران یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی است که مراکز خرید متنوعی را در خود جای داده است. پاساژهای این شهر با اجناس باکیفیت خود جایی عالی برای خرید سوغات و کالاهای خوب‌اند که مورد استقبال ایرانیان هم قرار مراکز خرید ارمنستان می‌گیرند. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم تا به شما ۵ مرکز خرید ایروان را معرفی کنیم و اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار دهیم. چند مرکز خرید جدید در سالهای اخیر در ایروان ساخته شده است و سایر مراکز خرید ایروان قدیمی هستند بنابراین مراکز خرید آن به هیچ وجه مقایسه با تهران یا استانبول نیست.

شرکت اسکادا تولید کیف و کفش را هم در سال‌های اخیر به خط تولید خود اضافه کرده و در این مرکز خرید به فروش می‌رساند. به دلیل کیفیت عالی محصولاتِ اسکادا همیشه از تولیدات این شرکت استقبال خوبی می‌شود. این مرکز خرید جذاب در خیابان سوان ایروان واقع شده و روزانه افراد بسیاری را برای خرید به سمت خود جذب می‌کند.

بهترین هتل‌های دارای اسپا در ایروان

در بخشی از بازار تابلوهای نقاشی به فروش می‌رسد که تماشای آن‌ها جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. اگر قصد دارید خریدی لاکچری و خوب را داشته باشید میتوانید به مال ایروان بروید. تمامی برندهای لوکس و بزرگ دنیا در مال ایروان دارای شعبه هستند همانند نایک ورساچه و غیره. این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی است همانند رستورانی در طبقات بالایی که میتوایند انواع غذاهای محلی و بین المللی را در این مرکز خرید میل نمایید. اگر قصد دارید از لباسهای برند برای خود و دوستان و خانواده و کودکان خود استفاده کنید قطعا این مرکز خرید بهترین پیشنهاد برای شما میباشد. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان یک مرکز خرید خوب و مناسب در ارمنستان است.

  • این شهر بازدید کنید تا بتوانید محصولات بیشتری را مطابق نیاز خود خریداری نمایید.
  • قیمت اجناس در این مرکز خرید نسبتا بالاست اما بازهم ارزش خرید را دارد و حتما پیشنهاد میشود وسیله مورد نیاز را از این مرکز خرید خریداری کنید.
  • به عنوان توریستی‌ترین شهر کشور ارمنستان، دارای فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعددی است.
  • این مجموعه دارای حدود 120 مغازه از انواع برند های بین المللی و ارمنی می باشد.
  • تنوع اقلام و این اشیاء به حدی بالاست که هر شخصی با هر سلیقه ای در گوشه ای از این بازار می توانید برای خودش یک یادگاری انتخاب و خریداری کند.

در این مرکز خرید شما می تواند فروشگاه هایی که ارائه دهنده برترین برند های خارجی و داخلی هستند را پیدا کرده و خرید های خود را از آنجا انجام دهید. بازار بنگلادش یک بازارچه قدیمی است که حال و هوای بازار خیابان های ارمنی را دارد. بازار بنگلادش بسیار بزرگ است و هرچیزی که بخواهید می توانید از آن تهیه کنید. در سوله بزرگی در قسمتی از بازار میوه و تره بار و محصولات کشاورزی فروخته می شود. اگر به دنبال اجناسی با قیمت مناسب هستید سرزدن به این بازارانتخاب خوبی است. باقلوا یکی از لذیذترین خوراکی هایی است که در ایروان می توانید پیدا و نوش جان کنید.

بنابراین گردشگران تور ارمنستان در از هر نقطه ایروان دسترسی سریع و آسانی به آن خواهند داشت. این مکان جایی است که بانک‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی، موسسات آموزشی و فروشگاه‌های معروف را در خود جای داده است. در مرکز خرید مترونوم ایروان می‌توانید مغازه‌هایی از برندهای معروف بین‌المللی و همچنین محلی را پیدا کنید.

در حال حاضر امکان سفر هوایی با پروازهای مستقیم و همچنین امکان سفر با اتوبوس و یا ماشین شخصی به ارمنستان از ایران وجود دارد . چنانچه در تابستان به ارمسنتان سفر کردید لذت شنا کردن در دریاجه سوان را از دسن ندهید دریاچه سوان یکی از دیدنی های ارمنستان می باشد که به همه توصیه می شود . گلیسای گغارت ارمنستان – قاره پیماارمنستان بعنوان یکی از اولین کشورهایی که مسیحیت را بعنوان دین رسمی پذیرفت شناخته شده می باشد. سفالینه های ارمنستان – قاره پیمایکی از صنایع دستی می باشد که از زمان های گذشته در ارمنستان وجود داشته اند. همچنین برای سفر با ماشین شخصی ایرانیان می توانند پس از اخذ گواهی نامه بین المللی و کاپتاژ ماشین از مرز نوردوز ارمستان وارد این کشور شوند .

راهنمای سفر به ارمنستان

۵ مرکز خرید ایروان که باید از آن‌ها دیدن کنید! خبرگزاری ایلنا