۵ نکته طلایی برای طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی

اینکه در طراحی داخلی فروشگاه و مغازه دقیقا چه رنگی باید به کار برد به این مربوط است که محصولات برند شما چه ویژگی هایی دارند با چه رنگهایی تناسب بیشتری دارد و در کل همه چیز و به ویژه رنگ بندی باید در خدمت بهتر دیده شدن اجناس مغازه باشد. اصولا ویترین یک مغازه یا فروشگاه می تواند بیانگر کلکسیونی از محصولاتی باشد که فروشنده در فروشگاه خود به منظور فروش عرضه نموده است. گروه هنر و معماری صمصامی کاغذ دیواری هایی در طرح و رنگ مختلف با برندهای متفاوت و قیمت مناسب ارائه می دهند و این گروه به عنوان بزرگ ترین مرکز ارائه دهنده خدمات فروش و نصب کاغذ دیواری، بزرگ ترین کلکسیون آلبوم های کاغذ دیواری را دارا می باشد. از جمله خدماتی که گروه هنر و معماری صمصامی را از سایر گروه ها متمایز می کند، ارائه مشاوره و بازدید حضوری رایگان در محل می باشد که در واقع به عنوان هدیه ای به مشتریان ارائه می گردد. در ادامه با انواع کارهای تزییناتی که توسط گروه هنر و معماری صمصامی انجام می شوند، آشنا می شوید.

در ادامه با انواع خدمات این گروه معماری آشنا می شوید. یکی از امتیازات ویژه و عالی گروه هنر و معماری صمصامی این است که نیازها و خواسته های مشتریان را در اولویت قرار می دهد و امکان مشاوره رایگان در مورد دکوراسیون را برای مشتریان فراهم می کند. پارچه های روی آباژورها ، پرده ها و ملافه ها شامل ابریشم و مخمل است. صندلی ها ، ملافه ، روکش پنجره ها و نیمکت ها دارای پارچه های پر زرق و برق مانند ابریشم و مخمل هستند. از رنگهای پر جنب و جوش در سرتاسر خانه استفاده می شود ، مانند قرمز سیر ، زرد روشن و بنفش تیره که در واقع با براقیت بالای مبلمان ، وسایل روشنایی و دکوراسیون دیوار در تضاد است. در حالی که فروشگاه های دیگر محصولات را در جعبه های خود نگهداری می كنند ، اولتا سشوارهای خود را بیرون آورده است تا مردم آن ها را لمس و احساس كنند. در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص انواع دکوراسیون فروشگاهی یا معماری داخلی فروشگاه و متدهای متنوع آنها به دست آورید توصیه می کنیم تا در ادامه این مطلب نیز ما را همراهی بفرمایید.

اما تبدیل پنجره به عنوان رابط بصری میان فضای بیرون و درون مشکل دیگری را به همراه داشت و آن اینکه پنجره مهمترین عنصر انتقال مزاحمتها از فضای بیرونی (سر و صدا و مشرفیت به ویژه برای طبقهٔ همکف) بود. می توانید ارباب رجوع بیشتری را با خود همراه کنید. این نوع رنگها می توانند ضمن آن که از نظر بصری محصول و جزئیات محصول را نیز در کنار تنالیته خود بازنمود دهند همچنین به زیباسازی فضا و دکور مغازه نیز جلوه دیگری ببخشند. 2-لامپ های هالوژن: معمولا لامپ های هالوژن همان کاربردهای لوسترها را در نورپردازی دکوراسیون فروشگاهی دارند و غالبا در مواردی که امکان نصب انواع لوستر در دکور فروشگاه وجود ندارد از این نوع لامپها استفاده می شود. معمولاً از لوستر ها و وسایل کم نور استفاده می شود ، تا باعث کاهش زرق و برق فضای داخلی اتاق های نشیمن ، حمام و اتاق خواب شود. لوستر تکی در نوردهی فضاهای کمتر و لوسترهای گسترده به منظور استفاده در فضاهای بیشتر و نورپردازی بیشتر در دکور فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرند. دکوراسیون داخلی مغازه یکی از مهمترین آیتم هایی می باشد که بایستی در تاسیس و نوسازی مغازه مورد توجه واقع شود.

پالت رنگ به سبک رنسانس را می توان تیره، تاریک توصیف کرد و حاوی بنفش ، آبی، سیاه و سبز است. معماری سبک رنسانس با تقارن ، تعادل و تناسب مشخص می شود. مبلمان مجهز به جزئیات معماری است ، مانندکتیبه. دکوراسیون فروشگاهی با بهره گیری از روش های مختلفی همزمان با نصب و اجرای سقف کاذب و ساخت انواع دکورهایی که درآنها از چوب استفاده شده است توانسته است به معماری داخلی فروشگاه و یا دکور فروشگاه معنایی دیگر ببخشد. از بارز ترین مشخصه های یک بنا که نشان دهنده هویت آن بنا می باشد، طراحی نمای داخلی آن بنا می باشد. از نظر روانشناختی بهترین رنگ برای طراحی دکور فروشگاه دکوراسیون داخلی، رنگهای روشن است تا مبلمان موجود در فضا خود را بهتر نشان بدهند. ترجیحا در مغازه از رنگ هایی استفاده کنید که فضا را آرام تر نشان دهد و از شلوغی بیش از حد فضا بکاهد و اجناس را بیشتر و بهتر جلوه دهد. دهه های 1950 و 1960 دوره هایی هستند که اغلب با این سبک همراه هستند.

بر می گردد. برای طراحی دکوراسیون باید بعد از خرید همه وسایل و تجهیزات مورد نیاز تصمیم گیری کنید.طراحی نور پردازی داخلی و ویترین ها هم تاثیر بسیار شگفتی بر زیبایی و جذابیت بصری و جلوه بیشتر کالاها دارد. اگر طراحی قفسه را چیزی فراتر از دو بعد ببینید، می توانید با ایده های جالب تری عمل کنید. شاید بارها مغازههایی را دیده باشید که در یک مکان برپا شدهاند و طی چند ماه بعد کاربری دیگری جای آنها را گرفته است و مجدداً پس از مدت کوتاهی، خدمات مغازه تغییر یافته است. یکی از اصول طراحی دکوراسیون مغازه این است که در انتخاب ویترین بیشترین دقت را داشته باشید. در هر حال، میبایست در طراحی نما، دقت لازم شود.

اگر شماهم مانند بسیاری دیگر از دوستان تمایل دارید تا مغازه خود را برای ارتقا کار خود دکوراسیون کنید نیاز به مشاور یا بازدید دارید حتما با کارشناسان شرکت ما در تماس بوده و مطمئن باشید که بهترین ها را از این مجموعه دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال برای طراحی دکوراسیون فروشگاهی یا دکوراسیون فست فود حتما لازم نیست به طریق مشابهی عمل کنیم و حتی نوع رنگ بندی و طرح ها یا اشکال مختلفی که در این نوع دکوراسیون به کار می رود با سایر دکوراسیونهای موجود باید متفاوت باشد. گام طلایی سوم: قفسه بندی مناسب و خوب لوازم آرایشی و بهداشتی را حتما مد نظر قرار دهید. در تحقیقات دانشگاه ها به این نتیجه رسیده اند که وجود گل در اطراف ما می تواند حال ما و اطرافیانمان را خوب کند و انرژی منفی را از ما دور کند. 3. خرید گل از بازارهای بزرگ: معمولاً گل¬های خاص و نایاب را نمیتوانید از گلفروشی محله پیدا کنید؛ پس با مراجعه به این بازارهای بزرگ میتوانید گل موردنظر خود را تهیه کنید. الگوهای تزئینی روی همه چیز از پارچه گرفته تا چوب استفاده می شود و شامل برگ ، گل است. یکی از ویژگی های اثر مبلمان ملکه آن ، پایه کابریول است.

طراحی داخلی به سبک رنسانس در قرن پانزدهم و شانزدهم میلادی در اروپا پدیدار شد و با جزییات غنی ، اتاق های وسیع و مصالح ظریف و زیبا مشخص می قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه شود. این برند در سال ۱۹۰۹ توسط زنی به نام کوکو شنل در فرانسه پایه گذاری شد. از سبک های دکوراسیون داخلی زیبا می توان رنسانس را نام برد. این پوشش با نام پلی وینیل دین فلوراید، نوعی رزین خاص به شمار میرود، که تولید کننده آن شرکت PPG بوده است. عکس بالا به زیبایی هر چه تمام تر این موضوع را نشان داده است. همچنین در این مغازه لوازم جانبیهای مختلفی نیز به فروش میرسد که دکور و ویترین مغازه باید نشان دهنده تمامی آنها باشد تا مشتری متوجه فروش آنها نیز شود. در صورتی که ابعاد و متراژ مغازه به اندازه کافی بزرگ است این اصل سیرکولاسیون را به گونه ای تعبیه کنید تا مشتریان از یک سمت وارد و از سمت دیگر خارج شوند.در این حالت مشتریان به راحتی در مغازه به گشت و گذار می پردازند و در فضای مغازه می چرخند و این گونه است که دکور مغازه نقش مهمی در بهتر دیده شدن ویترین و کالاهای چیده شده ایفا می کند و فروش بالاتر می رود.

بنابراین برای نور پردازی حساسیت و دقت بیشتری به خرج بدهید و ایده پردازی کنید. بر اساس کاربرد و حساسیت پروژه ساخت و بازسازی نما لایه میانی ورق کامپوزیت از مواد مختلفی تشکیل شده است. مبلمان برای کمک به ظرافت و لطافت محیط دارای پهلوها و پایه های خمیده ای است. و برای مبلمان هرگز از پوشش مات استفاده نمی کنند تا فضای داخلی خانه دارای جلوه ای براق ، روشن و شفاف باشد. مثلا کابینت های دیواری را تا سقف امتداد داد. وسایل داخل منزل کابینت های چوبی پنلی و شیر آب های قدیمی هستند. همانطور که پیش از این گفتیم عمده توجه را باید روی طراحی ویترین های شیک و خاص بگذارید چرا که ویترین پل ارتباطی بین محیط بیرون و داخل مغازه است و تماشای ویترین مهم ترین انگیزه ورود مشتریان می شود.دکوراسیون مغازه پس از ویترین ها به نور پردازی، قفسه بندی، کفپوش،، کاغذ دیواری و چیدمان وسایل و… لازم به ذکر است این نوع نورپردازی به شکل توکار صورت گرفته و وجاهت زیادی به فضای فروشگاه یا دکور مغازه شما می بخشد. طراحی دکوراسیون مغازه بر اساس نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می دهد انتخاب می شود.

کیفیت و نوع رنگ بندی مبلمان باید کاملا متناسب با دکوراسیون داخلی فروشگاه باشد و در مکان هایی خاص که بتواند حوزه دید مشتری را محدود نسازد قرار داده شود. در این نوع محصول، تنوع زیادی چون کفپوش سه بعدی، کفپوش لمینت، کفپوش Pvc و… در طراحی نمای مغازه هم، کامپوزیت کاربرد زیادی دارد. او حتی خواهرزاده اش سهراب را هم که به او محبت دارد از خود می راند… این مساله به مقوله نورپردازی وابسته است و با چیدمان المان های نوری اشتباه، خطاهایی به این سبک رخ می دهد و مشتریان خود را به مرور زمان از دست خواهید داد. بدین معنی که استفاده از رنگهای تند و گرم به همان اندازه که تنالیته مناسب و جذابی را در دکوراسیون فروشگاهی یا معماری داخلی فروشگاه به وجود می آورد به همان نسبت نیز کاربرد این رنگ ها در دکوراسیون مغازه یا معماری داخلی مغازه که مثلا یک فروشگاه مواد غذایی است یا در یک رستوران میتواند نتیجه عکس را در پی داشته باشد. درستی انتخاب شما برای چیدمان مناسب محصولات، بستگی به تعدادی از عوامل مانند اندازه فروشگاه، محصولاتی که میفروشید و از همه مهمتر، بازار هدف شما دارد. بازار استرالیا چگونه با بقیه دنیا مقایسه می شود؟

چرا که اگر فروشندگان به دکوراسیون مغازه و فروشگاه خود اهمیتی ندهند مشتریان نمی توانند به محصولات و اجناس آن اعتماد کنند و این باعث می شود که فروشندگان در عرصه بازار رقابتی عقب بمانند و حتی توانند با مشتریان خود به طور صحیحی ارتباط برقرار کنند. به علاوه باید با افرادی که به صورت عمده خرید میکنند مانند آرایشگاهها به خوبی تعامل برقرار کنید و تخفیفات حدود 15درصدی به آنها بدهید، چراکه آنها میتوانند مشتریان زیادی برای شما بفرستند و کسبوکارتان را حسابی رونق ببخشند. در بدو امر، شما بایستی مشتریانی را جذب کنید که از شما خرید کنند، از کیفیت خدمات شما راضی باشند، به تبلیغ محصولات شما بپردازند و سپس مشتریان دیگر، بدون توجه به دکور و ظاهر مغازه شما، به سراغتان خواهند آمد. درها و پنجره ها به طور معمول قوس دار هستند ، که می تواند به نرم تر شدن ظاهر یک فضا کمک کند. این روزها ظاهر خیلی از فروشگاه ها و مغازه ها شبیه یک گالری لوکس فروشی شده است.البته انتخاب این سبک دکور تا حد زیادی مشروط به نوع خدمات ارائه شده است و برای همه مشاغل جالب و مناسب نیست. رنگ بندی در دکوراسیون فروشگاهی چگونه است؟ رنگ زرد نیز بیشتر در حیطه پوشاک کودکان محبوب است.

مشتریان بر اساس اجناسی که در پشت ویترین میبینند، جذب مغازه خواهند شد و در رابطه با ورود به مغازه تان تصمیم خواهند گرفت. ضمن اینکه سرعت عمل و ارائه طرحهای متنوع دیگر منجر به جلب نظر خریداران خواهد شد. با نگاهی به جلوی این خانه ها ، شما متوجه یک طراحی نامتقارن و پنجره های بزرگی خواهید شد که از نور طبیعی استفاده می کنند. 1. گل ها تصفیه کننده های طبیعی هوا: وجود گل و گلدان در محیط های بسته باعث تصفیه هوا و آزاد شدن اکسیژن می شود. این روش که در ذهن مخاطب باعث ایجاد علامت سوال شده و موجب جذب مشتری می شود. طراحان داخلی مانند دوروتی دراپر و دیوید هیکس از الگوهای روانگردان با رنگهای متضاد و متناقض برای ایجاد فضای داخلی به یاد ماندنی در ایالات متحده و اروپا استفاده کردند.

به طور کلی باید نحوه چیدمان و ویترین و قفسه بندی کالاها را به گونه ای انتخاب کنید که در عین جالب توجه بودن باعث شلوغی و کاهش دید نشود.در کنار این مواردی که اشاره شد یکی از اصول کاربردی دیگر در مورد چیدمان دکور مغازه و ویترین ها به عنوان یک اصل در طراحی داخلی در نظر گرفتن مسیر رفت و آمد مشتریان یا سیرکولاسیون است. برای همین تمهیداتی در جهت اینکه ساکن بتواند ببیند بدون آنکه دیده شود اندیشیده شد. طراحی دکور باید به گونه ای انجام شود که مشتریان فضای کافی برای رفت و آمد و توقف برای بررسی و نگاه کردن کالاها را داشته باشند. در ادامه چند نکته برای جذاب کردن طرح ویترین لوازم آرایشی و بهداشتی را مطرح میکنیم.