تیم تحت رهبری dRMM مجوز بازسازی املاک در خیابان اولد کنت را دریافت می کند

تیم پروژه گفت که طرح جدید با ساکنان املاک موجود، از طریق جلسات هفتگی، روزهای نمایشگاه اجتماعی و رویدادهایی که ساکنان مسن و جوان‌تر را هدف قرار می‌دهند، طراحی شده است که منجر به مانیفست ساکنان املاک توستین شد.

بر اساس این طرح، مدرسه ابتدایی Pilgrims Way، که در قلب زمین 4.7 هکتاری قرار دارد، نیز تخریب و بازسازی خواهد شد – با افزایش سطح زمین از 1658 متر.2 تا 1993 متربا توجه به طراحی های اولیه dRMM.

طبق گفته تیم، در نتیجه این سند، تاستین کامن “بزرگ و تقویت خواهد شد”. این ملک همچنین دارای پارک های جیبی، میدان های فعال و مسیر پیاده روی عابر پیاده خواهد بود.

دارن مریل، عضو کابینه شورای ساوت‌وارک برای خانه‌های بی‌خانمان‌ها، می‌گوید: «خوشحالم که این طرح‌های جدید هیجان‌انگیز برای املاک تصویب شده است، به‌ویژه برای ساکنان املاک، که به این طرح‌ها رأی دادند و درگیر این طرح‌ها بودند. کار طراحی

با حمایت شورای ساوتوارک، پروژه موافقت شده دارای 16 ساختمان تا ارتفاع 21 طبقه است. 202 خانه اجاره ای اجتماعی در کنار 241 خانه مقرون به صرفه و 220 خانه بازار ارائه می کند – به این معنی که 65 درصد از نظر اتاق قابل سکونت مقرون به صرفه است.

“من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با dRMM و ساکنان توستین استیت هستم تا مسکن جدید شورای شهر با خانه های جدید با کیفیت بالا برای مردم ساوتوارک ارائه کنم.”

نمای موجود از املاک توستین:



منبع

این مرجع یک برنامه ترکیبی برای این طرح را تأیید کرد که شامل طرح های دقیق برای 167 خانه توسط طراح ارشد و معمار اصلی dRMM است. این درخواست عصر روز سه شنبه (19 ژوئیه) در کمیته برنامه ریزی شورا تصویب شد.

پارکینگ خودروهای موجود در سایت حفظ خواهد شد. با این حال، یک استراتژی مدیریت شده برای کاهش پارکینگ خودرو در طول زمان و تبدیل فضاهای اضافی به فضای رفاهی وجود خواهد داشت. همه خانه‌های اضافی بدون ماشین هستند، به جز برخی از آنها که دارای فضای پارک ویلچر و نقاط شارژ الکتریکی هستند.

برنامه‌ریزان در شورای ساوت‌وارک گفتند که به دلیل «سطح بالای مسکن مقرون‌به‌صرفه، کیفیت عالی مسکن، ارتقای سطح آموزش و استانداردهای طراحی کلی پیشنهادی» از این برنامه «قویاً حمایت می‌کنند».

املاک توستین دهه 1960 در حال حاضر 299 خانه در سه برج 18 طبقه و مجموعه ای از بلوک های کم ارتفاع فراهم می کند. ساختمان های کم ارتفاع موجود اکنون تخریب و برج ها بازسازی خواهند شد.

درخواست های رزرو شده برای سایر بخش های سایت، از جمله مسکن طراحی شده توسط معماران آدام خان و JA Projects، در ماه های آینده ارسال خواهد شد.

تحریریه اخبار معماری آریانا