دانشگاه کینگستون مسابقه ای را برای ساختمان جدید استودیویی 22 میلیون پوندی راه اندازی کرد

سال گذشته معماران گرافتون جایزه RIBA Stirling را برای ساختمان شش طبقه و چند منظوره تاون هاوس برای دانشگاه جنوب غربی لندن دریافت کرد. در همین حال، بازسازی عمیق ساختمان خیابان میل دانشگاه توسط هاورث تامپکینز برای دانشکده هنر کینگستون، هم جایزه RIBA لندن و هم مشتری سال 2021 RIBA لندن را به ارمغان آورد.

پرداخت های افتخاری به کارگاه معماری که هر تیم طراحی چند رشته ای را هدایت می کند پرداخت می شود. قرارداد در ماه دسامبر منعقد خواهد شد.

به گفته دانشگاه، این ساختمان دارای یک سالن سخنرانی با 200 صندلی، یک منطقه سفره خانه و فضاهای نمایشگاهی خواهد بود و باید «مظهر شخصیت خلاقانه و اصول مدرسه هنر کینگستون» باشد.

استیون اسپایر، معاون دانشگاه کینگستون گفت:[We] قاطعانه معتقدیم که طراحی معماری در سطح جهانی، نوآوری آموزشی را هدایت می کند.



منبع

در این مرحله، تیم‌های پیشنهادی باید تصاویری از رویکرد و هدف طراحی خود را در قالب طرح‌های پیشنهادی تهیه کنند و نحوه همکاری با دانشگاه را برای برآورده کردن الزامات آن مشخص کنند.

حق الزحمه مساوی 7500 پوند پوند به اضافه 1000 پوند هزینه های مربوطه به هر یک از تیم های انتخاب شده در فهرست نهایی که یک مناقصه منطبق را ارائه می دهند و در ارائه مصاحبه شفاف سازی شرکت می کنند پرداخت می شود.

این سایت در حال حاضر تعدادی سالن مسکونی کم ارتفاع را در خود جای داده است.

اکنون این مؤسسه برای یافتن یک تیم طراحی چند رشته‌ای «نوآورانه» برای طراحی یک 5000 متر جدید توپ را در دستور کار قرار داده است.2 بهبود ساختمان و قلمرو عمومی در میدل میل، در جنوب شرقی پردیس نایتز پارک دانشگاه.

این طرح گسترده‌تر همچنین «هویت واحد منسجم‌تری» را از طریق بهبود چشم‌انداز اطراف منطقه میدل میل به مبلغ 1.5 میلیون پوند ارائه می‌کند که ارتباط این سایت با رودخانه هاگزمیل و ارتباط آن با پارک شوالیه‌ها را تایید می‌کند.

پنج تیم مناقصه در ماه اکتبر به فهرست نهایی راه یافته و برای شرکت در مرحله مناقصه دعوت خواهند شد.

سیندی والترز، مدیر معماران والترز و کوهن، به عنوان مشاور معمار RIBA عمل خواهد کرد.

این دانشگاه می خواهد کار را در اواخر سال 2026 در محل شروع کند و از سپتامبر 2029 به بعد “کامل و آماده برای اشغال” باشد.

ساختمان‌های استثنایی، مانند تاون‌هاوس و خیابان میل، تأثیری دگرگون‌کننده بر دانش‌آموزان، کارکنان و جامعه گسترده‌تر دارند و محیطی محرک و الهام‌بخش را فراهم می‌کنند که در آن خلاقیت، همکاری و یادگیری مشترک رشد می‌کند.

مقاله توجیهی مقدماتی جزئیات بیشتری در مورد محدوده پروژه پیشنهادی در میدل میل، فرآیند تدارکات و برنامه ارائه می دهد.

مرحله اول فرآیند انتخاب شامل ابراز علاقه است، با الزامات تیم در پرسشنامه ای که باید تا ظهر روز 18 اوت ارسال شود.

خلاصه مسابقه دو مرحله ای تحت حمایت RIBA Competitions خواستار ساختمانی تقریباً چهار طبقه برای ارائه «فضای استودیو انعطاف پذیر اضافی» برای دانشکده هنر کینگستون – یکی از چهار دانشکده تشکیل دهنده دانشگاه – به همراه امکانات پشتیبانی عمومی و “فضای کاری چابک کارکنان”.

تحریریه اخبار معماری آریانا