آندره هررو در جوایز بهترین محصولات AN

دنیای Charlap Hyman & Herrero (CHH) خارق العاده و غوطه ور است. این شرکت، در میان داخلی50 معمار و طراح برتر سال 2023 و همچنین مجله فوربس فهرست “30 زیر 30 سال”، به لطف بنیانگذار و مدیر اصلی آن آندره هررو که بخش ساحل غربی را افتتاح کرد، زمان خود را بین نیویورک و لس آنجلس تقسیم می کند. هررو، در کنار آدام چارلپ هیمن، این شرکت را به سمت دیدگاه‌های جسورانه در معماری داخلی، طراحی نمایشگاه و محصولات هدایت کرده است.

این تخصص در طراحی مفهومی و در عین حال دقیق، هررو را به داوری اساسی تبدیل می کند ANجوایز بهترین محصولات 2024. بین کاغذ دیواری عجیب و غریب CHH Butcher String برای شوماخر تا یک فواره صدفی شکل و یک میز-اشیاء کاشت ترکیبی، هررو دانش مفهومی و خلاقانه ای را به جوایز می آورد. برای درک آنچه او در برنامه های امسال به دنبال آن است، مصاحبه زیر را بخوانید و کار خود را قبل از نیمه شب ET در 12 ژوئیه ارسال کنید تا توسط Herrero و بررسی شود. AN’دیگر هیئت منصفه هیجان انگیز.

نمایشگر شیشه ای در MZ Wallace
CHH پرچمدار MZ Wallace را از یک انبار صنعتی در نیویورک طراحی کرد. (آندره هررو)

AN: به عنوان یک معمار که محصولاتی را نیز طراحی کرده اید، چگونه به دومی برخورد می کنید؟ تفاوت یا ارتباط آن با طراحی داخلی و نمایشگاه ها چیست؟

آندره هررو (ق): به طور کلی، اگر چیزی در حال حاضر در بازار وجود نداشته باشد یا نتوانیم چیزی برای یک پروژه خاص پیدا کنیم، آن را طراحی می کنیم. ما از انواع ارجاعات برای الهام بخشیدن به طراحی خود استفاده می کنیم، چه سینما، موسیقی، یا حتی فقط یک احساس. این روش برای محصولات ما نیز اعمال می شود.

AN: در حال حاضر روی چه چیزی کار می کنید؟ آیا چیزی وجود دارد که در مورد آن هیجان زده باشید و بتوانید آن را به اشتراک بگذارید؟

ق: ما در حال حاضر تعداد زیادی پروژه در استودیو داریم. یکی از مواردی که در ذهن بسیار مهم است، طراحی چوب انبوه ما برای این است منطقه نوآوری میسولا. این یک پروژه بزرگتر برای استودیوی ما است و در حال تلاش برای ساخت و ساز چوبی در ایالات متحده است

AN: اولین محصولی که طراحی کردید را به خاطر دارید؟ چی بود؟

ق: در کالج، الگوسازی را شروع کردم و مجموعه‌ای از لباس‌های متناسب را طراحی کردم – شاید واقعاً یک محصول نباشد، اما واقعاً معماری هم نیست.

پایه های فلزی مچاله شده
در پرچمدار، پایه های فلزی مچاله شده نشان دهنده کیسه ها در حین نمایش آنها هستند. (آندره هررو)

AN: انواع چیزهایی که در ارسال بهترین محصولات به دنبال آن هستید چیست؟

ق: من به دنبال یک دیدگاه جدید هیجان انگیز هستم، چیزی که واکنش احساسی را برانگیزد.

AN: برای شما چه چیزی باعث ایجاد یک محصول خوب می شود؟

ق: من فکر می کنم بستگی به محصول دارد، اما هر چیزی که به خوبی کار می کند، خوب به نظر می رسد و از نظر اخلاقی و محیطی در نظر گرفته می شود.

ویترین فروشگاه با قفسه بندی و کفپوش مرمری
CHH از یک الگوی مرمر دیجیتال سفارشی استفاده کرد که روی فرش، کاغذ دیواری و پرده چاپ شده بود تا فروشگاهی فراگیر ایجاد کند. (آندره هررو)

AN: چه توصیه ای برای کسانی که قصد درخواست دارند دارید ANجوایز بهترین محصولات؟

ق: فقط انجامش بده!

ارسال بهترین محصولات تا 12 ژوئیه، نیمه شب ET باز است. درباره واجد شرایط بودن بیشتر بیاموزید، لیست کامل دسته ها را ببینید و برنامه ها را از اینجا شروع کنید.

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا