نوسازی ساختمان‌های NYCHA در Lower East Side

در نیویورک سمت شرق پایین، چندگانه NYCHA برج ها توسط MDG Design + Construction، Essence Development و Wavecrest Management بازسازی خواهند شد. ساختمان های آسیب دیده هستند برج ملتزر، خانه های رافائل هرناندز، و پسوند پارک سیوارد.

چند ساختمان نوسازی بخشی از NYCHA است PACT/RAD برنامه ای که بخش 9 مسکن عمومی را به مسکن بخش 8 تبدیل می کند که توسط مالکان خصوصی اداره می شود، در این مورد مدیریت موج موج، یک شرکت مدیریت املاک مستقر در کوئینز. توسعه‌دهنده پروژه، Essence، همچنین در حال بازسازی خانه‌های Fulton و Elliott-Chelsea در ضلع غربی منهتن تحت PACT/RAD است.

Wavecrest Management مدیر فعلی دارایی برای سایر توسعه‌های سابق NYCHA مانند Ocean Bay Bayside در Far Rockaway، Queens است. Wavecrest Management و MDG یک ​​شراکت حرفه ای دارند توسعه RDC، که در حال انجام بازسازی های مشابه در سایر املاک NYCHA از جمله باغ های ایستچستر و بوستون سکور در برانکس، خانه های با نمای خلیج و خانه های ویلیامزبورگ در بروکلین و دیگران.

برج Meltzer موجود
برج ملتزر یک ساختمان 20 طبقه برای سالمندان است. دارای 251 ساکن در 231 واحد است. (Eden, Janine and Jim/Flickr/CC BY-SA 2.0 DEED)

در مجموع، 740 واحدی که 1327 نفر در آن زندگی می کنند، مستقیماً تحت تأثیر نوسازی Lower East Side قرار خواهند گرفت. برج ملتزر، که در سال 1971 توسط موریس کچوم و همکاران تکمیل شد، و خانه های رافائل هرناندز (همچنین توسط کچام) حدود نیم مایلی از Seward Park Extension، مجموعه ای پراکنده در دو مکان است که در سال 1973 توسط William F. Pedersen & Associates به پایان رسید. اکنون، MDG طراحی + ساخت– یک دفتر در وودبری، لانگ آیلند – برای ارتقای ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته است.

تیم طراحی موظف به اجرای یک طرح بهبود جامع برای برج Meltzer، خانه های هرناندز، و توسعه پارک Seward تحت PACT/RAD شده است. رندرهای MDG نشان دهنده سایبان های جدید و ارتقاء محوطه سازی در هر سه توسعه است. Wavecrest Management گفت که این طرح چندین نوسازی ساختمان و سایت، مدیریت املاک جدید و یک طرح خدمات اجتماعی را برای “ارتقای خدمات اجتماعی” در همه سایت ها ارائه می دهد.

NYCHA هرناندز خانه
بهبود در خانه هرناندز (توسعه RDC)
رندرهای NYCHA Meltzer Tower
بهبود در برج Meltzer (توسعه RDC)

MDG، Essence و Wavecrest Management می‌گویند: «برنامه PACT NYCHA یکی از مهیج‌ترین و مؤثرترین ابزارهای موجود برای تعمیر ساختمان‌ها و بهبود زندگی ساکنان شهر نیویورک است. AN در بیانیه ای مشترک «در تجربه مشترک ما، کلید دستیابی به نتایج متحول کننده، ارتباط منسجم و شفاف با ساکنان است. ما هیجان زده هستیم که در کنار همه ساکنان و هر دو انجمن ساکنان توسعه پارک Seward و انجمن ساکنان برج Meltzer برای احیای این دو سایت و ارائه خدمات اجتماعی پیشرفته، در حالی که اطمینان حاصل شود خانه‌ها مقرون به صرفه هستند، کار کنیم.

تیم توسعه معتقد است که به جای تبدیل از کنترل دولتی به خصوصی تحت PACT/RAD، ساختمان ها دارای اجاره بها و حفاظت ساکنین مقرون به صرفه خواهند بود. کریستوفر مارته، یکی از اعضای شورای شهر نیویورک که حوزه قضایی آن شامل توسعه پارک سیوارد، خانه هرناندز و برج ملتزر است، بوده است. با صدای بلند در مورد نگرانی های خود با این حال، برای این پروژه و خصوصی سازی ممکن است مستلزم آن باشد.

رندرهای جدید NYCHA Seward Park Extension
رندر سایبان جدید و بهبود چشم انداز در Seward Park Extension (Courtesy RDC Development)

جای نگرانی زیاد استمارته گفت AN. «اکثریت افراد در Seward Park Extension نمی‌خواستند با این مشکل روبرو شوند. ما مستاجرانی داشتیم که امضا جمع می کردند، سازماندهی می کردند و به جلسات می آمدند تا علیه این پروژه صحبت کنند. اما به دلیل رای یک نفر – (رئیس انجمن مستاجر) – این موضوع در حال انجام است.»

مارته افزود: “بزرگترین مشکلی که من دارم این است که تیم توسعه رویایی را بر اساس اطلاعات نادرست می فروشد.” “آنها وارد می شوند، می گویند “ما اجاق گاز شما را تعمیر می کنیم” و “ما همه چیز را در ساختمان شما درست می کنیم” و “تنها راهی که می توانیم ساختمان های شما را تعمیر کنیم PACT است.” اما این برنامه برای اینکه این پیشرفت ها اتفاق بیفتد نیازی به اتفاق ندارد، بنابراین بر اساس یک فرض غلط است. راه‌های دیگری برای تعمیر این ساختمان‌ها وجود دارد.» «آنها اساساً در تلاش هستند تا ساکنان مسکن عمومی را فریب دهند. وقتی می‌دانیم چقدر ناقص است، دیدن همکارانم در شورای شهر مایوس‌کننده است.

برای مراحل بعدی، MDG، Wavecrest، و Essence یک بررسی شرایط موجود از این سه پیشرفت را گردآوری خواهند کرد و با ساکنان NYCHA ملاقات خواهند کرد تا نیازهای آنها را مشخص کنند. از آنجا، تیم توسعه رویکرد نوسازی را بر اساس نظرسنجی تعیین خواهد کرد.

تیم Essence-RDC متعهد به تصمیم گیری بر اساس وضعیت ساختمان و ورودی ساکنان و NYCHA است. MDG، Essence و Wavecrest Management گفته شد AN. “ما با تیمی از مهندسان، معماران و پیمانکاران برای ارزیابی هر ساختمان کار می کنیم. پس از تکمیل، یافته‌ها را با ساکنان بررسی می‌کنیم تا در مورد بهترین مسیر برای هر توسعه تصمیم بگیریم، که منجر به مسکن برابر، پایدار و تاب‌آور برای همه خانواده‌ها خواهد شد.

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا