داو جونز تاییدیه شورای وست مینستر را برای تغییر سفارت سوئیس دریافت کرد

طرح هایی که توسط شرکت جنوب لندن برای سفارت درجه دو در مونتاگو پلیس طراحی شده بود، در ماه گذشته (16 آوریل) توسط شورای شهر وست مینستر برای کارهای عمده داخلی و خارجی ساختمان در میدان برایانستون موافقت کرد.

افسران برنامه ریزی وست مینستر قبلاً تصویب طرح داو جونز را توصیه کرده بودند، که شامل حفظ نماهای شمالی، جنوبی و غربی، به علاوه گسترش یک طبقه به سالن ویزا فعلی و بازسازی طبقه پنجم است.

داو جونز در اسناد برنامه ریزی گفت که پیکربندی مجدد داخلی “بهتر با شیوه های کاری سفارت که بیش از 100 سال این سایت را اشغال کرده است و در عین حال بهره وری انرژی را بهبود می بخشد.”

فضاهایی که قرار است مرمت شوند شامل صدارتخانه به همراه منطقه ای برای گردشگری سوئیس، چندین فضای داخلی نیمه عمومی چند منظوره، دفاتر نمایندگان ایالتی و آپارتمان های خدماتی است.

پس از تکمیل، فضای کلی کف از 6845 متر افزایش می یابد2 تا 6857 متر2 در تمام ساختمان های سفارت

داو جونز می‌گوید این طرح با هدف دستیابی به BREEAM Excellent است و به لطف بهبود بازده حرارتی و نصب پمپ‌های حرارتی منبع هوا، پنل‌های خورشیدی و نمای شرقی «مولد انرژی» از نظر عملیاتی صفر خواهد شد.

سفارت فعلی در سال 1971 به طرح‌های معمار سوئیسی ژاک شادر ساخته شد و شامل نمای عمارت به سبک گرجستانی با ضمیمه مدرنیستی است که در فهرست درجه II ثبت شده است.

دولت سوئیس می‌گوید این ساختمان شروع به نشان دادن کاستی‌های قابل توجه عملکردی، بهره‌وری انرژی و سازمانی کرده است.

سوئیس در سال‌های اخیر مجموعه‌ای از ارتقاء سفارت‌خانه‌های خود را در سراسر جهان انجام داده است، از جمله گسترش ساختمان برلین توسط Diener & Diener Architekten، یک دفتر ویزا جدید در پکن توسط EXH Design، و تبدیل یک خانه دهه 1960 به سفارت عاج. ساحل توسط معماری محلی.

داو جونز مستقر در جنوب لندن تابستان گذشته پیش از ویترفورد واتسون مان، معماران دیو کوهن و جاناتان تاکی برای برنده شدن کمیسیون دولت سوئیس برای همکاری با استودیو DIA مستقر در زوریخ برای بازسازی ساختمان سفارت انتخاب شد.

یک مطالعه امکان سنجی برای ارتقاء توسط Atelier 5 و Gensler مستقر در لندن انجام شد.

در همین حال، طرح سفارت و کنسولگری ویتنام Corstorphine & Wright برای تغییر و نوسازی سفارت و کنسولگری ویتنام موجود در کنزینگتون، مرکز لندن، در فوریه توسط کنزینگتون و چلسی تصویب شد.

این مطب تابستان گذشته در کنار مشاور پروژه LXA به این شغل منصوب شد.

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا