شپرد رابسون برای بازسازی بلوک اداری دهه 70 گلاسکو


این تمرین پیشنهاد می کند که یک پسوند 10 طبقه در عقب به بلوک اداری شش طبقه و لعاب موجود در خیابان سنت وینسنت 150 اضافه شود و فضای اجاره آن از 6500 متر افزایش یابد.2 تا 14000 متر2 و ایجاد صفحات باز و بزرگتر.

شپرد رابسون همچنین پوشش ساختمان لعابدار موجود را که در پایان عمر خود قرار دارد برداشته و آن را با نمای سرامیکی لعابدار قرمز قهوه ای جایگزین می کند که به ماسه سنگ قرمز ساختمان های اطراف پاسخ می دهد.

به گفته شپرد رابسون، نمای جدید همچنین دارای کاشی های پروفیلی برای ایجاد عمق و سایه برای عناصر عمودی جدید است، در حالی که روکش براق حس سرزندگی را با تغییر نور خورشید در طول روز ایجاد می کند.

این طرح از ساختار ساختمان اداری موجود، که در سال 1976 برای بیمه‌گران Scottish Amicable تکمیل شد، مجدداً استفاده می‌کند تا هزینه‌های کربن را کاهش دهد. همچنین این خودرو کاملاً برقی خواهد بود و دارای رتبه EPC A است و قصد دارد اولین ساختمان تجاری BREAAM «بی‌نظیر» در گلاسکو باشد.

تجسم برنامه های تایید شده شپرد رابسون برای بازسازی و گسترش خیابان سنت وینسنت 150 در گلاسکو

فضای داخلی نمایانگر بتن موجود خواهد بود. فضاهای غیر اداری شامل سالن بدنسازی و فضای یوگا، محل نگهداری دوچرخه و امکانات تعویض است. این ساختمان همچنین دارای یک پارک جیبی در ورودی خود و همچنین فضای پذیرایی و مناطق کاری خواهد بود.

این طرح توسط Clearbell Capital، یک گروه مدیریت صندوق املاک و مستغلات با مالکیت خصوصی ارائه شده است.

استیسی فیلیپس، شریک در شپرد رابسون، گفت: ‘خیابان سنت وینسنت 150 در حال حاضر یک حضور خیابانی بسیار قوی دارد و ما می خواستیم این هویت متمایز را حفظ کنیم و در عین حال به ساختمان جان تازه ای بدهیم.

تاثیر بصری تغییرات، و همچنین استراتژی پایداری بلندپروازانه، توسعه را در بازار تغییر خواهد داد و یک مقصد جدید برای محل کار برای گلاسکو ایجاد خواهد کرد.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا