افسران شورا تحت سیستم برنامه ریزی مشکل دار ما با مشکل مواجه هستند

ما در Urban Design Learning رویدادهای زیادی را برای افسران مقامات محلی برگزار می‌کنیم و می‌توانیم در مورد مشکلاتی که آنها روزانه دارند بشنویم. در اوایل این ماه، ما سه رویداد جداگانه برگزار کردیم و به مشکلات عملی آنها در حصول اطمینان از ارائه پیشرفت‌های با کیفیت بالا و طراحی شده پرداختیم. ما به طور منظم رویدادهای مشابهی را برگزار می کنیم، اما واقعاً مانند پنجره ای به دنیای آشفته بخش های برنامه ریزی مقامات محلی است.

افسرانی که می بینیم تمایل دارند که انگیزه داشته باشند، مشتاق یادگیری باشند و بدانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند. بیش از 200 نفر از سراسر کشور در این رویدادها شرکت داشتند. برخی از آنها خیلی خوب کار می کنند، اما بسیاری در حال حاضر رنج می برند. از آنها خواستیم در مورد مشکلاتی که با آن روبرو هستند بگویند و آنها به موارد زیر اشاره کردند:

  • سیاست داخلی و عدم حمایت سطح بالا برای کیفیت طراحی در مقامات محلی
  • کمبود منابع به دلیل محدودیت زمانی و بار کاری افسران
  • توسعه دهندگانی که کیفیت طراحی را در برابر ماندگاری بازی می کنند
  • قابلیت دوام در مورد هزینه های ساخت و ساز و مصالح به اضافه تورم
  • ارسال بی کیفیت از متقاضیان
  • بدون نیاز به طراحی مسکن و سایر برنامه ها توسط معماران واجد شرایط
  • حقوق توسعه مجاز که منجر به توسعه با کیفیت پایین می شود
  • طرح ها با اصلاحات کوچک به تدریج کاهش می یابند
  • عدم اعتماد به افسران برای امتناع از پیشنهادات به دلایل طراحی
  • کمبود منابع دیجیتال، مهارت در طراحی، عدم اطمینان، نیروی کار ضعیف، توسعه دهندگان در درک ارزش طراحی خوب
  • افسران DM زمان و جسارت لازم برای به چالش کشیدن طرح های بی کیفیت را ندارند
  • کمبود بودجه برای سرمایه گذاری در ابزارهایی مانند SketchUp/Adobe Creative Suite یا سخت افزار اجرای آنها
  • توسعه‌دهندگانی که از انواع خانه‌های «طرح‌نامه» استفاده می‌کنند و تمایلی به مذاکره درباره چیزهای متفاوت ندارند
  • هنگامی که نمونه های زیادی از طراحی ضعیف در نزدیکی شما وجود دارد، پس زدن طراحی ضعیف مشکل است
  • سیلو کار و عدم حمایت مدیران و تیم.

در مورد نظرسنجی با نمایندگان بحث کردیم. افسران مستضعف هستند، بیش از حد کار می کنند، افسرده هستند، احساس می کنند ارزش کمتری دارند و حمایت نمی شوند. ما نباید برخی از میله‌های دیگر نمودار را فراموش کنیم: پرداختن به اصلاحات جزئی و تأییدیه‌های قبلی بدون هزینه بازیابی هزینه و جایی که برنامه‌ریزان احساس می‌کنند می‌توانند دست‌هایشان را از نظر تضمین کیفیت بسته باشند نیز مشکلات کلیدی هستند.

می توانستم ادامه دهم؛ لیست بسیار طولانی بود اما چیز زیادی تعجب آور نبود. ما مسائل را خلاصه کردیم و سپس از یک مجموعه از نمایندگان (برنامه ریزان مقامات محلی لندن) خواستیم تا در مورد مشکلات اصلی خود رای دهند و نتیجه زیر به دست آمد:

استر کورلند مدیر طراحی شهری لندن و یک برنامه ریز سابق در مقامات محلی، از جمله GLA است



منبع

هفتاد و سه نفر از 150 نماینده رای دادند: این فقط یک عکس لحظه ای از احساس است. ما انتظار داشتیم که منابع و مهارت ها به عنوان بزرگترین مشکلات در آنجا وجود داشته باشند – ما می دانیم که آنها هستند. به همین ترتیب، استدلال‌های قابلیت دوام همیشه مطرح می‌شوند. اما دو میله سبز شگفت انگیز بود.

چه کاری می توان کرد؟ در وهله اول، در مورد برخی تحقیقات قوی، از جمله پرسیدن از افسران چه کمکی می کند؟ رویدادهای ما نمی توانند کار عمیق در این زمینه را تکرار کنند. سپس یک گفتگوی بزرگ و بین بخشی در مورد مشکلاتی که همه با آن روبرو هستند – معماران و برنامه ریزان مطمئن هستم – با هدف یافتن راه حل های عملی کوتاه مدت و بلند مدت. ما کاری مشابه را از طریق پروژه چالش شهری اخیر خود انجام دادیم. و در اینجا امیدواریم که مشکلات را بپذیریم و مردم بدانند که دیگران با مشکلات مشابهی روبرو هستند، به خودی خود مفید است.

موضوع ارسال‌های بی‌کیفیت و اعتماد به نه گفتن احتمالاً به هم مرتبط هستند. اگر توسعه‌دهندگان محلی بدانند که یک مرجع خاص قادر به مذاکره یا امتناع از طرح‌های ضعیف یا متوسط ​​نیست، ممکن است چنین طرح‌هایی را به امید تصویب بدون مناقشه ارائه کنند. تأثیر این نوع موقعیت بر برنامه ریزان تضعیف کننده روحیه است. میراثی که برای جوامع به جا می‌گذارد ناامیدکننده است و تأثیر بلندمدت آن بر مسئولیت آب و هوا، سلامت، رفاه، تنوع زیستی و برابری می‌تواند تکان‌دهنده باشد.

تحریریه اخبار معماری آریانا