صرافی کوینکس چیست ؟ -ایران ارز دیجیتال

کالاهای مجازی را می توان از VoxEdit به بازار Sandbox صادر کرد تا پس از تولید به دارایی های بازی NFT تبدیل شوند. برای کمک به کاهش هزینه های کازمرد شبکه اتریوم تا حد امکان، او وی آر OVR از زنجیره جانبی ایکس دای XDai برای پردازش تراکنش های او وی آر لند OVRLand استفاده می کند. حتما تا این لحظه اسم صرافی و اکسچنج کوینکس (CoinEX) به گوشتان خورده شایدم همین الان داخل اکسچنج کوینکس با IP ایران به راحتی و بدون تحریم های آمریکا مشغول ترید کردن هستید. حتما بخوانید : صرافی بایننس یا کوینکس برای ایرانیان مناسب تر است؟ در نظر داشته باشید که بعد این مرحله حتما به احراز هویت نیز احتیاج خواهید داشت. کارمزدها بسته به اینکه کاربر به نقدینگی بازار حجمی اضافه کند یا از آن کم کند، متفاوت است. کاربران می توانند انتظار داشته باشند که مجموعه وسیعی از وسایل نقلیه را از چندین دهه نوآوری و طراحی بیابند.

نقص دیگر صرافی کوینکس عدم پشتیبانی از معرفی صرافی کوینکس ارزهای فیات است. صرافی Coinex اپلیکیشنی برای موبایل نیز طراحی کرده است تا همه کاربران با دیوایسهای مختلف بتوانند از خدمات این بستر رمزارزی بهرهمند شوند. مردم در تلاش هستند تا دریابند که چگونه قیمت زمین خود را تعیین کنند. بمنظور ثبت سفارش فروش برای (Limit) باید آن را انتخاب کنید، سپس برای تکمیل (Amount) و (Price)، کادرهای تعیین شده را پر کنید. پس از انجام این کار، آثار به دارایی ASSETS تبدیل می شوند که می توانند با ارسال اولین پیشنهاد فروش در بازار برای خرید خریداران بالقوه، فروخته شوند. برای انتقال دارایی میتوانید از منو Assets استفاده کنید. شاید اگر تیم توسعه کوینکس چند نقص عمده مثل دریافت کارمزد از برداشت رمزارز را رفع کند، این صرافی بتواند به رقیبی برای محبوبترین پلتفرمهای معاملاتی مثل بایننس و کوکوین تبدیل شود. در سطوح پایینتر کاربر محدودیتهایی در حجم برداشت یا سپردهگذاری روزانه خواهد داشت که این موضوع برای فعالان حوزه ارز دیجیتال چندان جالب به نظر نمیرسد.

یکی دیگر از موارد مشکوکی که در رابطه با صرافی کوینکس وجود دارد؛ پشتیبانی از زبان فارسی در وبسایت و در شبکه های اجتماعی این مجموعه از جمله تلگرام است. این لایه از 1.6 تریلیون شش ضلعی منحصر به فرد به نام OVRLands تشکیل شده است. معاملات فیوچرز کوینکس به صورت دو طرفه هستند یعنی در بخش Long/Buy از افزایش قیمت و در بخش Short/Sell می توانیم از کاهش قیمت ها سود کنیم. اوراق بهاداری که به صورت فرابورس معامله می شوند، از طریق یک شبکه واسطه مورد معامله قرار می گیرد، برخلاف مبادله متمرکز. توکنهای نتورک NTVRK را میتوان برای خرید فضای تبلیغاتی به کار برد، که میتوان از آن برای ایجاد نوعی درآمد غیرفعال استفاده کرد. امکان تهیه این توکن از طریق صرافی جو تریدر Trader Joe وجود دارد. نکته قابل توجه این است که آنها با Blockchair و بیت کوین (Bitcoin) مشارکت دارند.

کاربران میتوانند از طریق یک رابط کاربری آسان که هم برای دسکتاپ و هم برای دستگاههای تلفن همراه (iOS و Android) در دسترس است، ارزهای دیجیتال را خرید و فروش یا معامله کنند. افراد میتوانند با وارد کردن شناسه ایمیل و رمز عبور خود یک حساب کاربری ایجاد کنند. سند باکس Sandbox یک دنیای مجازی که بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است که در آن بازیکنان میتوانند بازی های مختلفی را تجربه کنند و کسب درآمد داشته باشند. در اپلیکیشن او وی آر لایو در ابتدا، OVR Live از کاربران میخواهد که آواتار خود را با آپلود کردن عکس یا گرفتن عکس سلفی بلافاصله ایجاد کنند. مسابقات و رویدادها را در سرزمین خود سازماندهی کنید. وکس ادیت VoxEdit یک برنامه رایگان مدل سازی وکسل سه بعدی و ایجاد NFT برای PC/Mac است که به شما امکان می دهد اشیاء سه بعدی به شکل کالاهای مجازی از جمله آواتار انسان، حیوانات، اتومبیل، فضای سبز، ابزار و کالا را طراحی و متحرک کنید.

اشاره کنیم. متقابلا از جمله معایب این صرافی میتوان به ؛ پشتیبانی از تعداد رمز ارزهای محدودی در معاملات فیوچرز (Futures) ، تعیین حداقل مبلغ واریزی و پشتیبانی نکردن از ارزهای فیات ( برای مطالعه مقالهای درباره مقایسه پول فیات و ارز دیجیتال اینجا کلیک کنید.) اشاره کرد. در این مرحله از ثبت نام در صرافی کوینکس باید ایمیل خود را وارد کرده و پسورد حساب کاربری را تعیین کنید. 2. ایمیل خود را وارد کنید و روی send code کلیک نمایید. با علامت زدن گزینه موافقت با شرایط و خدمات صرافی و کلیک روی گزینه Sign Up ثبت نام اولیه به پایان خواهد رسید. در پنجره باز شده روی send code کلیک کرده و کد 6 رقمی ارسال شده به ایمیل را وارد کنید و next را بزنید. کاربرانی که برای ورود به صفحه کاربری، روش دو مرحله ای را فعال کرده باشند، باید از برنامه (Google Authenticator) کد تائید بگیرند و آن کد را در اینجا درج کنند.

تحریریه اخبار معماری آریانا