برندگان جایزه استرلینگ برای بازسازی ارلز کورت انتخاب شدند


برندگان استرلینگ Haworth Tompkins، dRMM و Maccreanor Lavington هستند، در حالی که دیگر معماران منتخب شامل ACME، Serie Architects و Sheppard Robson هستند.لیست کامل را در پایین ببینید). این انتخاب ها به دنبال مجموعه ای از مسابقات طراحی در تابستان است.

این سه تیم به طراحان ارشد Hawkins\Brown و Studio Egret West خواهند پیوست که دو سال پیش از Farrells به دست گرفتند. در نقش نظارت بر توسعه سایت 10 هکتاری در ارلز کورت، غرب لندن.

فقط یک مرحله اولیه از این طرح اصلی (تصویب شده در سال 2012) کامل شد: میدان لیلی که توسط Kohn Pedersen Fox و Pilbrow & Partners در سال 2016 طراحی شد.

بقیه سایت ارلز کورت، که در سراسر مناطق کنزینگتون و چلسی و همرسمیت و فولام لندن قرار دارد، توسط دلنسی و مشتری آن، صندوق بازنشستگی هلندی APG، از کپکو در دسامبر 2019 خریداری شد.

مالکان جدید، که با حمل و نقل برای لندن همکاری می کردند، ایالت های کنزینگتون غربی و گیبز گرین را که بخشی از طرح اصلی فارلز بودند، به شورای همرسمیت و فولام بازگرداندند.

سپس از Hawkins\Brown و Studio Egret West خواسته شد تا یک طرح جامع با کاربری مختلط‌تر از Farrells برای سایت باقی‌مانده ایجاد کنند و فضای تجاری بیشتری را «هم‌زمان در کنار یک طرح مسکن اصلاح‌شده تحویل داده شود».

سه تیم طراحی، طرح های دقیقی را برای فاز اولیه این طرح جامع بازنگری شده، که شامل حداکثر 1300 خانه مختلط، فضاهای فرهنگی و دفتر می شود، ترسیم خواهند کرد. ساخت این مرحله اول قرار است در سال 2025 آغاز شود.

معماران سری، برنده جایزه استرلینگ dRMMو شپرد رابسون فاز اولیه را در سمت همرسمیت و فولهام ارائه خواهد کرد، در حالی که ACME برنامه‌هایی را برای یکساختمان اداری امضاء در ورود به سایت در جاده وارویک در زمینی در محدوده کنزینگتون و چلسی.

در همین حال، هاورث تامپکینز و مککرینور لاوینگتون در کنزینگتون و چلسی روی یک توسعه مسکن بزرگ همراه با یک “پیشنهاد فرهنگی” در قلب سایت کار می کنند.

متخصص چشم انداز دانمارکی SLA مغز متفکر قلمرو عمومی در سراسر پروژه خواهد بود.

مدیر اجرایی شرکت توسعه ارلز کورت راب هیزمن گفت که طراحان جدید این کار را انجام خواهند دادطرح دقیق، بافت و رنگ را به مرحله اول طراحی مجدد ارلز کورت بیاورید.

او اضافه کرد:تسریع در طراحی دقیق این بخش مهم از طرح جامع به ارائه طیف گسترده ای از مزایا از جمله خانه های جدید، فرصت های شغلی، جاذبه های فرهنگی و فضاهای باز زیبا برای لذت بردن همه کمک خواهد کرد.

اوایل امسال شرکت توسعه پرسید 15 روش معماری برای ارسال ایده ها و مفاهیم به ‘شگفتی را به دادگاه ارلز برگردانید..

برنامه های این شرکت شامل افتتاح سایت مرکز نمایشگاهی سابق برای اولین بار پس از 150 سال، ارائه “نمایشگاهی از نبوغ در سطح جهانی” و ایجاد “قطعه ای بهتر از شهر” با جاه طلبی برای فراتر رفتن از صفر خالص

مرحله اول: تیم هایی برای کار طراحی دقیق (نوامبر 2022)

  • شپرد رابسون با معماران سری و dRMM، اولین فاز را در Hammersmith & Fulham ارائه می دهد و آن را به همسایه West Kensington و Gibbs Green Estates و ساختمان Empress State متصل می کند.
  • ACME مسئول یک ساختمان اداری در ورودی کلید به سایت در جاده وارویک در کنزینگتون و چلسی، دوبارهایجاد حس ورود از ایستگاه ارلز کورت.
  • هاورث تامپکینز و Maccreanor Lavington برای ارائه اولین خانه‌های کنزینگتون و چلسی، از جمله پیشنهاد فرهنگی قابل توجهی که در قلب سایت قرار دارد، همکاری خواهد کرد.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا