شورای لمبث تصمیم گرفت تا بازوی خانه سازی نامحبوب را خاتمه دهد

او توصیه کرد که شورای لمبث “نقایص تعامل با ساکنان را تصدیق کند و رویکرد جدیدی برای تجدید املاک در آینده اتخاذ کند”.

برای نظر دادن با Homes for Lambeth تماس گرفته شده است.



منبع

کرسلیک خاطرنشان کرد که Homes for Lambeth به طور یکسان در میان ساکنان محبوبیت ندارد و مشکلات باعث اعتماد به شورا شده است. [to be] فوق العاده کم. او گزارش داد که «رویکردهای ناسازگار، ارتباطات ضعیف، تأخیر، عدم توجه، و سردرگمی مسئولیت‌ها» که منجر به بازخورد «منفی» در سراسر هیئت می‌شود.

این پس از آن صورت می گیرد که ساکنان باغ کرسینگهام طراحی شده توسط تد هالامبی هفته گذشته بار دیگر این منطقه را به دلیل برنامه های Conran و شرکا برای تخریب املاک به دادگاه بردند. در همین حال، ساکنان منطقه مرکزی هیل استیت هنوز در حال مبارزه برای جلوگیری از تخریب این املاک هستند، که اکنون توسط PRP در حال طرح ریزی است اما برای اولین بار در سال 2012 پیشنهاد شد.

Homes for Lambeth توسط این شورا در سال 2017 برای تسریع تحویل مسکن راه اندازی شد و در مجموع 30 میلیون پوند از مقامات محلی مادر دریافت کرده است. با این حال، طبق بررسی جدید باب کرسلیک، رئیس انجمن مسکن Peabody و رئیس سابق خدمات ملکی، تنها ساخت 65 خانه را آغاز کرده است.

این در حالی است که Homes for Lambeth نیز 55 میلیون پوند بودجه از سوی اداره لندن بزرگ (GLA) در سال 2017 برای ساخت 912 خانه اختصاص داده است. GLA اکنون عملاً 95 درصد از این پول کمک مالی را برداشت کرده است، در حالی که Homes for Lambeth تا ماه مارس فرصت دارد تا 5 درصد آخر را با شروع کار بر روی 87 خانه دریافت کند.

Kerslake گفت: “بدون شک این خطر وجود دارد که اگر به خوبی مدیریت نشود، تغییرات تاثیر کوتاه مدتی بر تحویل خواهد داشت.” با این حال، اگر شرایط به همین شکل ادامه یابد، خطر عدم تحویل بسیار بیشتر است. تغییر لازم است.

رئیس پیبادی گفت که مراحل بعدی بازسازی نایتز واک استیت، املاک وستبری و مستغلات لمبث جنوبی – که به ترتیب توسط می، متروپولیتن ورک شاپ و پولارد توماس ادواردز طراحی شده‌اند – باید در اسرع وقت پیش بروند، زیرا «به‌خوبی پیشرفته‌اند». .

به گفته Kerslake، Homes for Lambeth از زمان آغاز به کار، وظیفه نظارت بر بازسازی چندین املاک پس از جنگ در لندن را بر عهده داشته است – به گفته Kerslake، بخش قابل توجهی از وظایف آن برای افزایش خانه‌ها.

در گزارش خود، افسران شورای لمبث گفتند که توصیه های کرسلیک باید دنبال شود. تصمیم نهایی در کابینه شورا دوشنبه آینده (5 دسامبر) اتخاذ خواهد شد. در صورت تایید این توصیه‌ها، لامبث سومین منطقه جنوبی لندن خواهد بود که پس از مرتون و کرودون، بخش ساختمان‌سازی خود را در دو سال اخیر به پایان می‌رساند.

اما او “بازنشانی بنیادی در رویکرد شورا” را برای توسعه مجدد املاک Fenwick، Central Hill و Cressingham Gardens توصیه کرد و اشاره کرد که “هیچ یک راه روشن، توافق شده و دارای بودجه برای پیشرفت ندارند”.

کرسلیک در بررسی 130 صفحه‌ای خود توصیه کرد که Homes for Lambeth پس از یک دوره تحویل دو یا سه ساله «در داخل شورا ادغام شود» و اضافه کرد که شهرستان باید «رویکرد جدیدی» برای برنامه نوسازی املاک خود در آینده اتخاذ کند. .

تحریریه اخبار معماری آریانا