مجله معماری و ساختمان آرکوما | arianarchitects

در حقیقت مجله خبری معماری آریانا بومی همان معماری است که مردم اکثر روزها در اطراف خود می‌بینند.

  • فضای کار مناسب برای صندوق‌دار و تجهیزات نظارتی کارکنان فراهم گردد.
  • روکش آجری که از بالای پنجره های طبقه همکف امتدادیافته و به سمت خیابان ادامه می یابد، یک سطح قابل دسترسی را تشکیل می دهد.
  • رنگ‌های نارنجی و آبی، رنگ‌های مکمل هستند و مخلوط این رنگ‌ها، رنگ خاکستری به وجود می‌آورد.
  • این‌نوع از درهم تنیدگی سنجیده در اغلب پروژه های ایشان به چشم می خورد.
  • اگر فضاهای مختلف یک ساختمان در ارتباط فضایی مناسبی با یکدیگر قرار گیرند ،فعالیتها راحتتر و بهتر در آن انجام می شوند و کاربران احساس بهتری دارند و کیفیت زندگی آنها بالا تر می رود .

ساخته شده و از سیستمی استفاده شده است که درصحنه های تئاتر و نمایشگاه های اتومبیل نیز به این سیستم اعتماد می شود. این بنا از یک قاب فولادی ساخته شده است و ساخت آن یک سال به طول می انجامد. تهیه آمار و ارقام پیش از طراحی که شامل تجزیه و تحلیل هزینه ها، مطالعات و تحقیقات مربوط به زمین و اثرات زیست محیطی هستند.

(طراحی شده توسط استودیو معماری LP

معماری هنر نو عمر کوتاهی داشت و در این مدت کوتاه پاریس از این سبک بسیار استفاده کرد. نقشه‌های فاز دو معماری شامل مشخصات، نوع مصالح ساختمانی مورد کاربرد و جزئیات اجرایی پروژه است. این نقشه توسط مهندس معمار و معمولاً در مقیاس یک پنجاهم یا یک صدم طراحی و تهیه می‌شود.

(طراحی شده توسط گروه معماری نکست آفیس)

برای سالیان متمادی، آشپزخانه جزء جدایی ناپذیر فضای نشیمن است، بنابراین ظاهر آن تاثیر زیادی بر ظاهر کلی این فضا دارد.وقتی خطوط ساده با مواد و رنگ های مدرن… بازسازی ویلا قدیمی یکی از جذاب ترین پروژه های معماری است.علاقه به خانه ها و ویلاهای قدیمی که کاملاً با ظاهر مدرن شهرها در تضاد است، افراد زیادی را به فکر زندگی در چنین مکان هایی انداخته است. این ویلا های قدیمی که سال ها دوام آورده اند برای یک زندگی راحت و بی دردسر مناسب نخواهند بود و اگر قصد زندگی در آنها را دارید بهترین راه این است که بازسازی ویلا قدیمی را آغاز کنید.اگر تصمیم گرفته اید روی… طراحی نمای نئوکلاسیک در اواسط قرن هجدهم برای مقابله با سبک باروک و روکوکو به وجود آمد.این سبک برگرفته از پالادیان و معماری کلاسیک روم و یونان باستان بود. سبک روکوکو و باروک ،سبک های بودند که مملو از تجمل و عدم تقارن بودند، که تمرکز انها بیشتر بر روی تزیینات و جزئیات متنوع برای نما و دکوراسیون داخلی بود.

رنگ در معماری[ویرایش]

معماری ساختمان، هنر و دانش توسعه یک طرح خوب و مهارت به ثمر رساندن آن طرح در قالب یک ساختمان واقعی است. طراحی معماری ساختمان شامل سبک ساخت و کالبد ساختمان، روش ساخت و عملکرد معمار می‌باشد. مهارت و تجربه مهندس معمار، منجر به خلق سازه‌هایی با طرح‌های چشم نواز و منحصر به فرد خواهد شد. پیش طراحی معماری مرحله جمع آوری اطلاعات است که پایه و اساس مراحل طراحی خواهد بود. هدف اصلی در این مرحله یادگیری هر چیزی که ممکن است در مورد شخصیت، سبک زندگی و نیازهای مشتریانمان و همچنین تعیین مقدار فضایی که در حال حاضر نیاز دارید و احتمالاً در آینده به آن نیاز خواهید داشت، و نحوه استفاده، سازماندهی از آن فضا است.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا