مقالات مرتبط با معماری ساختمان نورمگز | arianarchitects

نکته آخر، گروه معماری آرکا به همراه نیروی متخصص خود آماده است که هر گونه سبک و دکوراسیون مورد علاقه شما را پیاده سازی نماید. شناسه این سبک به کار گیری اشکال هندسی دقیق و رنگ های روشن است و آمیخته ای از نوگرایی و طراحی های زینتی و گرانبها می باشد. تمام زرق و برق، شکوه و جلال معماری قرن بیستم به سبک معماری آرت دکو یا معماری تزئینی برمی گردد. این سبک با عناصر گران قیمت خود، بسیار جذاب، تا حدی ساده اما بسیار شیک ظاهر می شود. دو روش کلی برای طراحی معماری وجود دارد که هر کدام بناهای خاصی را شامل می‌شود.

  • دو برج L شکل پروژه که هر کدام 40 طبقه ارتفاع دارند، از زوایای شمالی و جنوبی روبروی یکدیگر قرار دارند.
  • تهیه گزارش مختصر و بعد از آن تعیین یک استراتژی مناسب برای هر پروژه، مستلزم جمع‌آوری یک سری اطلاعات است.
  • چرخ شانس ما اگر کوچک باشد هم می چرخد و ما از زندگی لذت لازم را خواهیم برد اما با یک چرخ بزرگ لنگ به هیچ کجا نخواهیم رسید.
  • ساختمان مسکونی اندرزگو توسط دفتر آینه برای محلی در نزدیکی بلوار اندرزگو منطقه ای پرجنب وجوش و بانشاط در شمال پایتخت ایران طراحی شده است.
  • نقش پناهگاهی نیز گاه روی جهت‌گیری و شکل ساختمان اثرگذار است، ولی بیش‌ترین اثر آن را در پوستهٔ ساختمان – حد فاصل آن با فضای بیرون- می‌توان مشاهده کرد.

معماری یک هنر اجتماعی است.[۲۲] معماران گاه بناهایی را با ایده‌های شخصی طراحی می‌کنند و حتی می‌سازند، ولی بیشتر ساختمان‌ها با توجه به نیازهای اجتماعی طراحی می‌شوند. معمولاً از معماران انتظار می‌رود که یک ساختمان مشخص را در یک مکان مشخص طراحی کنند. در روند ساخت یک ساختمان افراد زیادی درگیر می‌شوند؛ به مقدار زیادی سرمایه و منابع و به تخصص‌های دیگری به جز معمار نیاز است.

مسابقه طراحی ورودی صفه – 4,042 بازدید

بناها باید قابلیت عمر طولانی (چندین قرن در برخی موارد) را داشته باشند. به عنوان مثال بناهای موقتی و قابل جابجایی در بسیاری از موارد، معماری خوب به‌شمار می‌روند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد برای سازه‌های موقتی و قابل جابجایی، بایستی معیارهای پایداری جدیدی در نظر گرفت. حتی یک بنای موقتی که تنها یک‌بار مورد استفاده قرار می‌گیرد و سپس تخریب می‌شود باید قابل بازیافت باشد و ازین لحاظ با اصول و محدودیت‌هایی در طراحی مواجه است.

پیدایش و معماری بومی[ویرایش]

معبد رایجترین و بهترین نوع شناخته شده معماری عمومی یونان است. معبد عملکرد یکسانی مانند کلیسای مدرن نداشت؛ زیرا منبر زیر آسمان باز در اراضی شهری یا در معبدی مقدس و قبل از معبد قرار می‌گرفت. معابد به عنوان ذخیره گنجینه‌های مربوط به آیین چند خدایی قرار می‌گرفت. معابد به عنوان ذخیره گنجینه‌های مربوط به آیین چند خدایی قرار می‌گرفت یا به عنوان مکان باستان بت‌ها بود ولی از زمان فیدیاس به یک کار هنری تبدیل شد. معبد جایی برای زاهدان خدا بود و در آنجا مجسمه‌ها، کلاه خودها و اسلحه‌ها را به عنوان صدقه رها می‌کردند. فضای داخل معبد یا سلا به عنوان جا خزینه قرار می‌گرفت و معمولاً یک ردیف دیگر از ستون داشت.

همین امروز با کارشناسان حرفه‌ای و مجرب ما در شرکت خط و خاک تماس بگیرید.

از ایتالیا شروع شد و در عرض مجله خبری معماری آریانا قرن در سراسر اروپا انتشار یافت و در انگستان به پایان رسید. در دوره رنسانس معمارها یاد می گیرند روی صفحه دو بعدی تصویر سه بعدی طراحی کنند که عمق آن دیده شود. این سبک با رعایت قوانین کلاسیک یونانی ها در هنر، به سبک معماری آنها ظاهری نو بخشید و به آن جانی دوباره داد.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا