برنامه های Hodder + Partners برای بلندترین ساختمان بریستول با چالش قانونی مواجه است

طرح های این تمرین برای یک برج 28 طبقه در The Haymarket در مرکز شهر بریستول برای توسعه دهندگان Olympian Homes and Savills، که شامل تخریب یک مسافرخانه 18 طبقه برتر موجود در سایت می شود، ماه گذشته با رای 6 رای توسط اعضای شورای شهر بریستول تصویب شد. موافق و سه مخالف

اما انجمن مدنی بریستول (BCS)، یک موسسه خیریه به رهبری داوطلبان که «به منظور بهبود محیط ساخته شده بریستول» تأسیس شده است، یک چالش قانونی را علیه تصمیم شورای شهر بریستول راه اندازی کرده است و ادعا می کند که این تصویب نامه غیرقانونی است، زیرا پیش از این به اعضای شورای شهر توصیه های «منحرف کننده مادی» داده شده بود. به رای دادن

BCS ادعا کرده است که این طرح “بر اساس دلایل متزلزل” اعطا شده است، و تصمیم اعضای شورای بریستول برای موافقت با این طرح، “بدون تقصیر آنها، از نظر قانونی نادرست” بوده است.

این سازمان تهدید کرده است که به دنبال حکم قانونی برای لغو هرگونه مجوز برنامه ریزی است، مگر اینکه شورا با بررسی مجدد درخواست موافقت کند.

شرکت حقوقی لی دی مستقر در لندن، هشت دلیل برای چنین ادعایی را در نامه پروتکل پیش از اقدامی که از طرف BCS به شورا ارسال شده است، بیان کرده است.

اینها شامل ادعاهایی است مبنی بر اینکه افسران برنامه ریزی بریستول اعضای کمیته را در مورد پایداری این طرح، تأثیر آن بر دارایی های میراث و انطباق آن با طرح توسعه بریستول «به اشتباه انداخته اند».

وکلای دادگستری ادعا می کنند که افسران برنامه ریزی در گزارش خود همانطور که سیاست برنامه ریزی از جمله ارزیابی اینکه آیا ساختمان جدید می تواند بازسازی و مقاوم سازی آینده را تسهیل کند یا خیر، در نظر نگرفته اند که آیا و چگونه این طرح با تغییر شرایط اجتماعی، فناوری، اقتصادی و محیطی سازگار است یا خیر.

آن‌ها همچنین ادعا می‌کنند که افسران «در اعمال سیاست‌های مربوطه و/یا پیروی یا خلاصه کردن دقیق توصیه‌های تیم شهر پایداری شورا» در گزارش خود شکست خورده‌اند و نقض پایداری و مربوط به کربن در سیاست‌های برنامه توسعه را به عنوان مسائل فنی که تحت عنوان زیرساخت هستند، رد کرده‌اند. مرور.

سخنگوی شورای شهر بریستول گفت این شورا قادر به اظهار نظر در مورد مسائل حقوقی نیست. Hodder + Partners و Bristol Civic Society برای اظهار نظر تماس گرفته شده است.

منبع:Hodder+Partners

طرح Hodder+Partners برای جایگزینی Premier Inn در Haymarket Bristol

پریمیر مسافرخانه موجود در این سایت، که در ابتدا در سال 1974 برای دفاتر شورا ساخته شد، توسط افسران برنامه ریزی بریستول به عنوان “تاریخ” توصیف شده است، که در گزارش خود گفتند که هر گونه افزایش قابل توجه در طول عمر ساختمان به “مداخلات قابل توجهی” نیاز دارد.

برج جایگزین پیشنهادی Hodder + Partners مسکن دانشجویی را با 422 اتاق خواب دانشجویی و 132 استودیو زندگی مشترک فراهم می کند.

قبل از تشکیل کمیته، پیشنهادات بحث‌برانگیز 99 نامه اعتراض به همراه داشت، از جمله نگرانی‌هایی از انگلستان تاریخی و جامعه مدنی بریستول در مورد ارتفاع «بیش از حد غالب» ساختمان جدید و تأثیر آن بر میراث منطقه.

مخالفان همچنین پایداری طرح تخریب و بازسازی را زیر سوال بردند، با توجه به اینکه، همانطور که توسط افسران برنامه ریزی بریستول اشاره شده است، “شامل از دست دادن یک ساختمان در مقیاس بزرگ و ظاهرا قابل دوام” حاوی “مقدار قابل توجهی کربن تجسم شده” است.

با این حال، افسران این طرح را برای تصویب توصیه کرده بودند و به این نتیجه رسیدند که مزایایی مانند مسکن جدید مقرون به صرفه، مزایای اقتصادی و «بهبود در طراحی و قلمرو عمومی» بیشتر از آسیب‌های ناشی از آن است.

نیک رایت، دستیار کارگردان هودر، قبلاً به AJ گفته بود که این طرح “منطقه ای غیرمحبوب و متخاصم از شهر را بازسازی می کند” و ساختمانی را که “فراتر از عمر 55 ساله خود است، با شواهدی مبنی بر تخریب بتن و تعداد قابل توجهی اتاق خواب جایگزین می کند”. در حال حاضر غیر قابل سکونت

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا