واو اینتلتون برای بلوک اداری با قاب چوبی در میدنهد تاییدیه گرفت

با نام Trehus – نروژی به معنای «خانه چوبی» – طرح 6000 متر مربعی جایگزین یک پیشنهاد تجاری قبلی برای سایت است که توسط طراحان ارشد سایت استودیو اگرت وست طراحی شده بود، که در سال 2019 موافقت برنامه ریزی را دریافت کرد.

با توجه به بیانیه طراحی و دسترسی، تیم فعلی برای ایجاد یک “دفتر منعطف، مقاوم در برابر آینده، و پایدار” پیشنهادات تایید شده – سپس یک بلوک هفت طبقه معروف به ساختمان C را دوباره ارزیابی کرد.

در بیانیه ای از توسعه دهنده HUB و سرمایه گذار اسمدویگ آمده است که این بلوک دارای ساختار چوبی خواهد بود و آنها رتبه BREEAM Outstanding را هدف قرار داده اند.

ساخت و ساز قرار است اواخر امسال آغاز شود و تا پایان سال 2026 تکمیل شود.

کریستن هاگارت، دستیار معماران واو اینتلتون، گفت که ترهوس هم از نظر موقعیت مکانی در مرکز میدنهد و هم از نظر اعتبار کم کربن، ساختمانی شاخص خواهد بود.

همکاری نزدیک با ذینفعان محلی، شرکای مشاور ما و HUB منجر به ایجاد مجموعه‌ای برای بهبود بافت محلی و به حداقل رساندن تأثیر آن بر محیط‌زیست شد. او گفت که این کار بر روی مجموعه رو به رشد ما از طراحی اداری پایدار با کیفیت بالا ساخته شده است.

بیانیه مشتری اضافه کرد که هدف این توسعه دستیابی به سطوح پایین انرژی در استفاده است در حالی که ساختار چوبی در مقایسه با یک قاب بتنی کربن تجسم شده را تا 40 درصد کاهش می دهد.

هدف طراحی نمای آن کاهش بهره خورشیدی در عین به حداکثر رساندن نور طبیعی، کاهش اتکا به روشنایی مصنوعی، گرمایش و سرمایش است.

مهندسان سازه هاین تیلت استیل نیز روی این طرح کار کردند.

Trehus همچنین دارای یک تراس پشت بام و فضاهای عمومی با باغ، کاشت تنوع زیستی و نشستن در فضای باز است.

این ساختمان بخشی از فاز دوم طرح کاربری مختلط گسترده تر به نام One Maidenhead است که قبلاً به عنوان The Landing شناخته می شد.

One Maidenhead دارای 429 خانه برای اجاره، فضای خرده فروشی طبقه همکف و قلمرو عمومی است که همه آنها در اوایل این ماه تکمیل شدند.

این عناصر توسط Studio Egret West طراحی شده اند و تحت مالکیت و مدیریت Get Living هستند.

Trehus روز چهارشنبه (17 آوریل) تأییدیه اتفاق آرا را از ناحیه سلطنتی ویندزور و کمیته مدیریت توسعه Maidenhead در Maidenhead دریافت کرد.

پیشنهاد قبلی استودیو اگرت وست (سمت چپ)؛ و تاییدیه واو اینتلتون در سال 2024 (سمت راست)

منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا